H
help
Vieras
Sillä on tasan yksi huppari, mikä kelpaa ja yhdet pillifarkut ja joitain t-paitoja. Yhdessä on käyty hommaamassa useammatkin uudet pillit ja kivoja huppareita, mutta käyttää niitä 2 kertaa ja sitten taas kulkee noissa samoissa. Jos ovat pesussa, draamailee täällä ympäri kämppää, että "mulla ei oo yhtään kivoja vaatteita..." ja vetää itkuraivareita. Housujen lahkeet tuntuu olevan se vaikea asia, jos niissä on millikin ylimääräistä kangasta, niin voi apua, mikä raivo.
Ollaan juteltu ja kaikki muut vaatteet on vaan tyhmiä. Vaikka on itse siis ne valinnut ja ne on ostohetkellä olleet aivan ihania. Olen yrittänyt katsella kavereitaan, että kulkeeko ne jossain hyperpypermuodikkaissa merkkikuteissa, mutta ihan tavallisia perusfarkkuja ja huppareita ja tennareita minusta käyttävät.
Sanokaa, että tämä menee ohi... isosiskonsa on paljon järkevämpi näissä asioissa. Kun saa jotain mieluisia vaatteita, käyttää niitä myös sitten mielellään, eikä kiukuttele.
Ollaan juteltu ja kaikki muut vaatteet on vaan tyhmiä. Vaikka on itse siis ne valinnut ja ne on ostohetkellä olleet aivan ihania. Olen yrittänyt katsella kavereitaan, että kulkeeko ne jossain hyperpypermuodikkaissa merkkikuteissa, mutta ihan tavallisia perusfarkkuja ja huppareita ja tennareita minusta käyttävät.
Sanokaa, että tämä menee ohi... isosiskonsa on paljon järkevämpi näissä asioissa. Kun saa jotain mieluisia vaatteita, käyttää niitä myös sitten mielellään, eikä kiukuttele.