Hae Anna.fi-sivustolta

ARIMIDEX

Viestiketju osiossa 'Lapsettomuus' , käynnistäjänä Coala, 21.10.2009.

1. Coala Vierailija

Heippa!

Onko kenelläkään kokemuksia Arimidex nimisestä lääkkeestä lapsettomuuden hoidoissa?

Kävin tällä viikolla ensimmäistä kertaa lapsettomuusklinikalla ja minulle diagnosoitiin lievästi monirakkulaiset munasarjat. Tästä johtuen johtavan muniksen kehittymisessä menee kauemmin, ja ovis tulee vasta n. kp 20. Kierto jää kuitenkin noin 30 päivän mittaiseksi eli luteaaliaikakin on liian lyhyt.

Lääkäri määräsi minulle ensi kiertoon kp 2-6 Arimidex nimistä lääkettä ja ovulaation jälkeen Pregnyl piikin. Yritin etsiä netistä tietoa tästä Arimidex-lääkkeestä, mutta en löytänyt oikeastaan mitään. Onko teillä siis kokemusta tästä lääkkeestä?

2. mutta lääke alkoi kiinnostaa. Sehän on rintasyövän hoidossa käytetty lääke. Lääke kuitenkin alentaa estrogeenitasoa, joten ilmeisesti tavoitteena on, ettei rakkuloita kertyisi pco-tyyppisiin munasarjoihin liikaa vaan sieltä lähtisi kehittymään yksi hyvä folli. Löysin sinulle kuitenkin muutaman kohtalontoverin:
    http://www.helistin.fi/keskustelu/viewtopic.php?t=36851&postdays=0&postorder=asc&start=0

Tuntuu, että lääkettä käytettäisiin erityisesti Väestöliitossa. Oletko itsekin sen asiakkaana?

3. ...... Vierailija

Mulla oli ko. lääke käytössä yhdessä kierrossa ja hyvin tehosi. Mulla myös PCO, tosin toivottua tulosta ei siitä kierrosta saatu aikaiseksi

4. Coala Vierailija

Kiitos :) Olen itse käynyt ihan yksityisellä lapsettomuusklinikalla.

5. liinulei Vierailija

Minulla oli myös inseminaatioissa (x3) käytössä Arimidex. Tuntui toimivan ihan hyvin, tosin minulla ei ollut suuria ongelmia muutenkaan, lapsettomuuden syy oli lähinnä miehen veijareissa. Insseistä emme kuitenkaan plussaa saaneet, 1. IVF:n PAS vasta tuotti tuloksen.

6. Nosto Vierailija

7. verkkoapteekkien Vierailija

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus