Arkaluontoinenkysymys.

  • Viestiketjun aloittaja Onnistuva mies.
  • Ensimmäinen viesti
Läheisyyttä
Mitä mieluiten tekisit kumppanisi kanssa silloin, kun seksi ei kiinnosta laisinkaan?
Läheilisin eli olisin iholla, sylissä ja sitä kautta herättelisin niitä positiivisia tuntemuksia ja aistien herkistämistä sen kuitenkin niin rakkaan ihmisen kanssa. Koskettamisen ja silittelyn tiedetään vaikuttavan ihmiseen myönteisesti ja vaikka kaikki muut aistit sekä kommunikointi olisi poissa (Alzheimer-potilaat) kosketus on se viimeinen johonka ihminen reagoi.
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
Alkuperäinen kirjoittaja Läheisyyttä;11614438:
Läheilisin eli olisin iholla, sylissä ja sitä kautta herättelisin niitä positiivisia tuntemuksia ja aistien herkistämistä sen kuitenkin niin rakkaan ihmisen kanssa. Koskettamisen ja silittelyn tiedetään vaikuttavan ihmiseen myönteisesti ja vaikka kaikki muut aistit sekä kommunikointi olisi poissa (Alzheimer-potilaat) kosketus on se viimeinen johonka ihminen reagoi.
Läheily on oikein hyvä harrastus.
Tuntuuhan se silitys kivalle.
On vaan joskus tilanteita, kun silitys osuu vääräänkohtaan.
Minun kehossa ei ole vääriäkohtia, mutta vastapuolen kehossa on.
Kisketuksen väärin, ikäänkuin seksihakuisina.
Naisen kehossa on liianmota sellaista kohtaa, joka aiheuttaa väärän signaalin.

Sylissä istuminenkin aiheuttaa useinkin vääriä tulkintoja.
No tietysti mieskin voi tulkita syliintulon väärin, ja koskettaa vääräänpaikkaan, ja niin on sota syttynyt.

Onko teillä kokemuksia vääränlaisista kosketteluista?

Kyllä silittävät sormet ihanilta tuntuvat.

Tarkoittaako iholletulo yhtäkuin alastonnaolo?
 
Helli minua
Läheily on oikein hyvä harrastus.
Tuntuuhan se silitys kivalle.
On vaan joskus tilanteita, kun silitys osuu vääräänkohtaan.
Minun kehossa ei ole vääriäkohtia, mutta vastapuolen kehossa on.
Kisketuksen väärin, ikäänkuin seksihakuisina.
Naisen kehossa on liianmota sellaista kohtaa, joka aiheuttaa väärän signaalin.

Sylissä istuminenkin aiheuttaa useinkin vääriä tulkintoja.
No tietysti mieskin voi tulkita syliintulon väärin, ja koskettaa vääräänpaikkaan, ja niin on sota syttynyt.

Onko teillä kokemuksia vääränlaisista kosketteluista?

Kyllä silittävät sormet ihanilta tuntuvat.

Tarkoittaako iholletulo yhtäkuin alastonnaolo?
Mielestäni parisuhteessa ei ole olemassa positiivisia vääriä hellyydenosoituksia tai kosketuksia. Tuosta ihoilusta sitä voi harrastaa sekä ilman, että vaatteiden kanssa eli olla sylikkäin ja lähellä. Mielestäni sinulla on oikeutetusti oikeus nautia kehostasi ja tiedän, että vaikka miehelle erektio tulisikin niin ei sen silti tarvitse johtaa siihen älä nyt viitsi, taas... Voi tuntua hyvältä ja saa tuntua hyvältä.
Omalla miehelläni on tapana sanoa minulle silloin jos en oikein vastaa hänen tunteisiinsa, niin kosketa minua (helli minua). Teen sen oikein mielelläni koska jos se tuottaa rakkaalleni mielihyvää niin miksi ei. Itse nautin hänen hellimisestään. Kaikki mikä tuottaa onnellisuuden tunnetta on hyvästä. On surullista lukea kuinka vaimosi on sulkenut sinut ulkopuolelleen ja jättänyt "heitteille".
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
Mielestäni parisuhteessa ei ole olemassa positiivisia vääriä hellyydenosoituksia tai kosketuksia. Tuosta ihoilusta sitä voi harrastaa sekä ilman, että vaatteiden kanssa eli olla sylikkäin ja lähellä. Mielestäni sinulla on oikeutetusti oikeus nautia kehostasi ja tiedän, että vaikka miehelle erektio tulisikin niin ei sen silti tarvitse johtaa siihen älä nyt viitsi, taas... Voi tuntua hyvältä ja saa tuntua hyvältä.
Omalla miehelläni on tapana sanoa minulle silloin jos en oikein vastaa hänen tunteisiinsa, niin kosketa minua (helli minua). Teen sen oikein mielelläni koska jos se tuottaa rakkaalleni mielihyvää niin miksi ei. Itse nautin hänen hellimisestään. Kaikki mikä tuottaa onnellisuuden tunnetta on hyvästä. On surullista lukea kuinka vaimosi on sulkenut sinut ulkopuolelleen ja jättänyt "heitteille".
Kiitos, kylläpä hyvänolontunne valtasi mielen.
Ihmeellistä miten kirjoituskin voi saada sen aikaan.
Hyväksyitte jopa miehille erektiontulon, niin sekin tuntui mukavalle.

Taidan ottaa tuon miehenne keinon käyttöön, helli minua.
 
Viimeksi muokattu:
Sini-Miia 52v.
Oho, miten voi olla ns.vääriä kohtia naisessa :O En ymmärrä! Minulla ei ole vielä ikinä tähän ikään mennessä, 52v. ollut vääriä paikkoja mihin mies voisi koskea ;) Ei todellakaan, kaikki koskettelu, ihan joka paikkaan kun sen oma Kultamusu tekee, on AINA AIVAN IHANAA :D Niin no, minulla noita "päänsärky" päiviä ei ikinä olekaan....Rakastan niin paljon läheisyyttä, koskettelua, hyvänä pitoa, rakastelua, suutelua, ihan kaikkea ....nautin :)
 
Onnistuva mies.
Oho, miten voi olla ns.vääriä kohtia naisessa :O En ymmärrä! Minulla ei ole vielä ikinä tähän ikään mennessä, 52v. ollut vääriä paikkoja mihin mies voisi koskea ;) Ei todellakaan, kaikki koskettelu, ihan joka paikkaan kun sen oma Kultamusu tekee, on AINA AIVAN IHANAA :D Niin no, minulla noita "päänsärky" päiviä ei ikinä olekaan....Rakastan niin paljon läheisyyttä, koskettelua, hyvänä pitoa, rakastelua, suutelua, ihan kaikkea ....nautin :)
Miten tänne on eksynyt näin monta naista jotka pitää hyväilyistä, yleensä on ollut toisin.
Olen mielessäni ollut jo pitkään sitämieltä, ettei naiset ymmärrä hyväilyjenpäälle olenkaan, vaikka joissakin yhteyksissä mainitaan naisten olevan hyväilyjen ammattilaisia.
Aikamonta kertaa olen kosketteluista saanut kuulla kunniani täällä.
No nyt täytyy muuttaa mieltä, koska on monta hellyyttävää kirjoitusta ollut.

Kyllä niitä vääriä paikkoja on naisissa, sillä olen monesti törmännyt niihin.
Ja ovat vielä niin kekeisillä paikoilla, että osuminen niihin on miltei mahdotonta.
Väärän signaalin aiheuttaa aina.
Ehkä hiukan parempaan suuntaan ollaan menossa, mutta silti työtä vielä riittää.

Teillä ei sitten ole mikään työ kesken, koska minä saan useinmiten vastaukseksi lähentely-yritykseeni, ei nyt kun pitää sitä ja sitä tehdä ensin.
 
Viimeksi muokattu:
Ihminen on tärkein
"Teillä ei sitten ole mikään työ kesken, koska minä saan useinmiten vastaukseksi lähentely-yritykseeni, ei nyt kun pitää sitä ja sitä tehdä ensin.[/QUOTE]"

Tiedätkö kun tämä elämä voi loppua ihan yhtäkkiä ja kyllä harmittaisi jos olisi valinnut pyykkikoneen tyhjentämisen suukottelun ja ihoilun sijaan. Voisi ainakin kuolla onnellisena ja ne pyykit voi nostaa joku narulle kyllä myöhemminkin.
Rutiinien katkaisu on ihan terveellistä ihmiselle, joka pyörittää niitä samoja juttuja päivästä toiseen, viikosta toiseen, kuukaudesta.... Menee helposti lapsi tiskiveden mukana.
Eikö vaimosi ole otettu siitä, että hänen kosketuksensa/läheisyytensä vielä saa sinut syttymään? Mieheni sanoo usein minulle, että hänellä on aivan liian vähän käsiä kosketellakseen kaikkialta yhtäaikaa, nam. Mukavinta on kun hän sanoo: "Suukottaisinko sinua vähän?"
 
Onnistuva mies.
Alkuperäinen kirjoittaja Ihminen on tärkein;11615283:
"Teillä ei sitten ole mikään työ kesken, koska minä saan useinmiten vastaukseksi lähentely-yritykseeni, ei nyt kun pitää sitä ja sitä tehdä ensin.
"

Tiedätkö kun tämä elämä voi loppua ihan yhtäkkiä ja kyllä harmittaisi jos olisi valinnut pyykkikoneen tyhjentämisen suukottelun ja ihoilun sijaan. Voisi ainakin kuolla onnellisena ja ne pyykit voi nostaa joku narulle kyllä myöhemminkin.
Rutiinien katkaisu on ihan terveellistä ihmiselle, joka pyörittää niitä samoja juttuja päivästä toiseen, viikosta toiseen, kuukaudesta.... Menee helposti lapsi tiskiveden mukana.
Eikö vaimosi ole otettu siitä, että hänen kosketuksensa/läheisyytensä vielä saa sinut syttymään? Mieheni sanoo usein minulle, että hänellä on aivan liian vähän käsiä kosketellakseen kaikkialta yhtäaikaa, nam. Mukavinta on kun hän sanoo: "Suukottaisinko sinua vähän?"[/QUOTE]

Ei hän ainakaan näytä sitä ulospän, jos vaikka nauttisikin siitä kun minä sytyn.
Jopa minun pitää olla kertomatta kuinka hyvältä läheisyys tuntuu, koska se hyväily helposti loppuu.

Suukotanko sinua vähän kysymykseeni olisi 95 % vastaus, ei nyt on sitä ja sitä tekemistä.
Ja niillä 5 % tapauksista jotka on myönteisiä on iso vaikutus jaksamiseen.
Siitä tiedän kuinka hyvältä se halaus suukotellen ja kädet selkää hyväillen voi tuntua.
Vähän useammin kaipaisin sitä tunnetta.
Sitä olen myös miettinyt voiko hyväilyjen tuomaan hyvänolontunteeseen kyllästyä, jos sitä saa liian usein.

Kyllähän minä niitä suukkoja päivittäin annan, vaikka se myönteinen vastaanotto puuttuu, eikä se silloin ole sitä mitä voisi olla.

Tietysti osittain on hankaluutena myös se, kun kosketus herättää minussa myös seksuaalisuuden.
Ja on käynyt varmaan niin, että yritän kosketella häntä niistä vääristäpaikoista.
No ei ne tietenkään aina vääriäpaikkoja ole, koska seksiä on ollut.

En myöskään epäile etteikö hyväilyt ja seksi hänestä tuntui hyviltä, ainakin ajoittain.
Mutta miksi sitä ei voi kertoa, että nyt tuntuu hyvältä, tai jälkikäteen, sellainen toiminta tuntui mukavalle.
Olisi niin paljon helpompaa, kun ei tarvitsisi arvailla.

Nauttikaa miehestänne, ja kai muistatte kertoa hyvistä tuntemuksista miehelle.
Onkohan tuo kertominen yleensä naisille vaikeaa?
 
Koitan muistaa kertoa
Vaikuttaa pahasti siltä, että vaimosi pitää sinua arkipäiväänsä kuluvana itsestäänselvyytenä. Mitäpäs sitten tapahtuisi jos muuttaisitkin toimintaasi totaalisesti etkä enää osoittaisikaan hänelle mitään tunteitasi? Heräisikö hänen mielenkiintonsa asiaa kohtaan, että mikäs nyt on?
Hänelle tuntuu olevan selvääkin selvempää, että tuo ukko tuossa rakastaa minua, hyvä näin. Se riittää hänelle mutta hän ei tunnu ymmärtävän, että suhde on vuorovaikutuksellinen. Parisuhteessa on aina kaksi osapuolta, joilla kummallakin on tarpeensa ja oikeutensa suhteessa oleviin asioihin.
Kun olitte nuoria ja rakastuneita niin mitä silloin teitte yhdessä, josta vaimosi piti/nautti? Olisiko mitenkään mahdollista nostaa niitä alkuajan tunteita pintaan tekemällä jotain asiaan liittyvää?
Olen aivan varma, että jossain sisällä, syvällä, sopukoissa teillä on olemassa se punainen lanka, joka pitää teidät yhdessä mutta se lanka pitäisi jotenkin saada esiin ja raikastaa. Miten vaimosi heräisi ruususen unestaan tähän elämään ja sen suomiin nutintoihin, ettei hän vain suorittaisi päivästä toiseen ja tuhlaisi "tätähän tämä nyt on sitten loppuun asti".
Ihmisestä tulee helposti omien manöövereidensä uhri ja toisaalta taas ne tutut rutiinit ovat ihmiselle turvatekijä. Joskus kuitenkin pitäsi vain uskaltaa hetkeksi irrottaa ja tuntea, aistia, haistaa ja maistaa tätä elämää koska kivaa ei ole jos ei sitä itse pidä.
 
Onnistuva mies.
Vaikuttaa pahasti siltä, että vaimosi pitää sinua arkipäiväänsä kuluvana itsestäänselvyytenä. Mitäpäs sitten tapahtuisi jos muuttaisitkin toimintaasi totaalisesti etkä enää osoittaisikaan hänelle mitään tunteitasi? Heräisikö hänen mielenkiintonsa asiaa kohtaan, että mikäs nyt on?
Hänelle tuntuu olevan selvääkin selvempää, että tuo ukko tuossa rakastaa minua, hyvä näin. Se riittää hänelle mutta hän ei tunnu ymmärtävän, että suhde on vuorovaikutuksellinen. Parisuhteessa on aina kaksi osapuolta, joilla kummallakin on tarpeensa ja oikeutensa suhteessa oleviin asioihin.
Kun olitte nuoria ja rakastuneita niin mitä silloin teitte yhdessä, josta vaimosi piti/nautti? Olisiko mitenkään mahdollista nostaa niitä alkuajan tunteita pintaan tekemällä jotain asiaan liittyvää?
Olen aivan varma, että jossain sisällä, syvällä, sopukoissa teillä on olemassa se punainen lanka, joka pitää teidät yhdessä mutta se lanka pitäisi jotenkin saada esiin ja raikastaa. Miten vaimosi heräisi ruususen unestaan tähän elämään ja sen suomiin nutintoihin, ettei hän vain suorittaisi päivästä toiseen ja tuhlaisi "tätähän tämä nyt on sitten loppuun asti".
Ihmisestä tulee helposti omien manöövereidensä uhri ja toisaalta taas ne tutut rutiinit ovat ihmiselle turvatekijä. Joskus kuitenkin pitäsi vain uskaltaa hetkeksi irrottaa ja tuntea, aistia, haistaa ja maistaa tätä elämää koska kivaa ei ole jos ei sitä itse pidä.
Pitää sitten olla huomioimatta, vaikka ei se ihan helppoa ole.
 
Viimeksi muokattu:
ajatuksia
Pitää sitten olla huomioimatta, vaikka ei se ihan helppoa ole.
Nimim. "Koitan muistaa kertoa" kirjoituksessa johon tuossa viittaat, oli paljon muitakin huomionarvoisia näkökohtia. esim. mikä oli alussa hyvin ja miten sitä voisi herätellä.

Teeskentely vaistotaan aina, olemattomien tunteiden teeskentely, mutta myös teeskennelty etäisyyden pito. Ehkä kannattaa ennemmin tarkkailla omia piintyneitä kaavojasi (esim. missä vaimo saa huomion kuin manu illallisen, tarvitsematta itsensä antaa vastinetta)ja tehdä pieniä vivahdemuutoksia ajankohtiin, määriin, tapoisi lähestyä - ennemminkin kuin yhtäkkiä jättää toinen aivan äimän käkenä ihmettelemään täyskäännöstä.

Kyllähän se tutkailu viitseliäisyyttä kysyy, mutta ehkä kannattaa, kun sitä keskinäistä yhteenkuuluvuutta kuitenkin on runsaasti kuten voi päätellä.
Jos taasen olette alun perin ollleet ikään kuin eriparia tässä hellyyskysymyksessä niin se on ollut tietoinen valintasi, eikä sitä helppoa ole muuttaa muuksi myöhemminkään.

Mikään yleinen naisominaisuus tuo mainitsemasi läheisyyden välttely ei ole. Meillä on yli 30 v liitto ja kyllä kotityöt voi tarvittaessa keskeyttää oman rakkaan takia, kumpikin.
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
Nimim. "Koitan muistaa kertoa" kirjoituksessa johon tuossa viittaat, oli paljon muitakin huomionarvoisia näkökohtia. esim. mikä oli alussa hyvin ja miten sitä voisi herätellä.

Teeskentely vaistotaan aina, olemattomien tunteiden teeskentely, mutta myös teeskennelty etäisyyden pito. Ehkä kannattaa ennemmin tarkkailla omia piintyneitä kaavojasi (esim. missä vaimo saa huomion kuin manu illallisen, tarvitsematta itsensä antaa vastinetta)ja tehdä pieniä vivahdemuutoksia ajankohtiin, määriin, tapoisi lähestyä - ennemminkin kuin yhtäkkiä jättää toinen aivan äimän käkenä ihmettelemään täyskäännöstä.

Kyllähän se tutkailu viitseliäisyyttä kysyy, mutta ehkä kannattaa, kun sitä keskinäistä yhteenkuuluvuutta kuitenkin on runsaasti kuten voi päätellä.
Jos taasen olette alun perin ollleet ikään kuin eriparia tässä hellyyskysymyksessä niin se on ollut tietoinen valintasi, eikä sitä helppoa ole muuttaa muuksi myöhemminkään.

Mikään yleinen naisominaisuus tuo mainitsemasi läheisyyden välttely ei ole. Meillä on yli 30 v liitto ja kyllä kotityöt voi tarvittaessa keskeyttää oman rakkaan takia, kumpikin.
Kiitokset hyvistä vihjeistä ja ajatuksista.

Tulostakin syntyi helpommin ja nopeammin mitä osasin edes odottaa.

Menin sängylle päivätorkuille, kuten eläkeläisillä on tapana.
Aiemmin pyysin häntäkin tulemaan, ja hän vastustellen tuli.
Mutta nyt tuli perässäni ihan pyytämättä.
Hetkenpäästä otti kädestäni ja alkoi silitellä, eli teki sitä mitä olen halunnutkin hänen tekevän.
Katsotaan nyt miten jatkossa käy.

Viimeistään nyt muutan mielipiteeni.
Kyllä kotityöt voi keskeyttää ja antaa aikaa rakkaalle, koska sen noin vakuuttavasti sanoitte.

Kyllä meillä on ihan erilainen kosketuksentarve, vaikka sitä en alkuaikoina edes tiennyt saati sitten huomannut.
Vaimo ei esimerkiksi hivelevää kosketusta siedä, kuten minä.
Hiuksien silityksistä hän ei pidä, ja minusta ne olisi oikein mukavia hetkiä.
Vaimoa pitää koskea reilummin ottein.

Ihmeellistä kun hänen kauniisiin hiuksiin ihastuin, ja varmasti niitä useinkin silittelin.
Se hiusten kosketus ja kosketuksen voimakkuus on selvinnyt vasta vuosien jälkeen.

Kyllä hänestä kovasti pidän vaikka kirjoitukseni saattaa välillä vaikuttaa muulta.

Pakkohan sitä on kertoa jotta saan vastauksia, ja niin olen myös saanut.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä