arr.. vauva söi salikortista palan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niin mun tuuria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

niin mun tuuria

Vieras
siis se on tommonen paperinen mihin aina isketään leima kun on käynyt. Tuommonen 10 kerran kortti. Vielä oli 4 kertaa käymättä ja arvatkaa vaan että hän söi just ne tyhjät kohdat siitä. Miten mä nyt todistan, että oikeesti oli vielä kertoja. Kaikki ne kohdat jäi tohon paperiin missä oli leima.. voi murr.. ei tosiaan oo varaa ostaa taas yli 50€ korttia ku olis ollu viel melkeen puolet jäljellä vanhassa. Uskookohan ne selityksen, että vauva söi tyhjät kohdat?? Kyllä ketuttaa :(

Sori vain, tuo kuulostaa aika uskomattomalta. :( Mut oikeesti harmittaa sun puolesta. Voithan tietysti yrittää selittää asian, josko salilla olisi töissä joku mukava ja ymmärtäväinen ihminen.

mitä uskomatonta tossa on? varmaan kaikki tietää että vauva laittaa suuhunsa kaiken minkä käteensä saa. kyllä mä ainakin uskoisin ja luulen että siellä salillakin ymmärretään.

voi ny V***u.. sori vaan mut harmittaa niin törkeesti. Tottakai yritän selittää mutta jos tekään että uskois niin tuskin hekään ku kuitenkin he siitä rahaa saa, että uuden kortin joudun ostaa. :(

mitä uskomatonta tossa on? varmaan kaikki tietää että vauva laittaa suuhunsa kaiken minkä käteensä saa. kyllä mä ainakin uskoisin ja luulen että siellä salillakin ymmärretään.

No kun kaikki tietää sen perinteisen "koira söi kotitehtävät" -selityksen, niin tuosta tulee vain mieleen, että koiran tilalle on vain muutettu vauva. Helposti noin voi käydä, mutta tuolla tavalla voi helposti myös huijata saadakseen ilmaisia salivuoroja. :(
Mut tosiaankin, aina kannattaa yrittää.

Hih :D No mä uskosin kyllä koska mulla itellä täällä menee pitkin lattioita tällä hetkellä sellainen rikkaimuri, että kaikki menee kurkusta alas mitä käsiin saa. Tässä yksi päivä söi isosiskonsa tekemältä pahviprinsessalta kruunusta osan. Isosisko ei ymmärrettävästi ollut tyytyväinen... :)

tän tarinan jälkeen ketään ei enää usko mua.. mun kassi oli penkin päällä, johon vauva ylettyy kun on oppinu ny seisomaan. Noh kassi oli auki ja päällimmäisenä kukkaro. Hän oli avannu kukkaron ja kun sen avaa ni se sali kortti on siinä korttitaskussa ekana.. siitä oli sen nappassu ja suuhun meni. Tosiaan sain pelastettua osan, JUURI se osa jäi henkiin missä oli ne leimat!

Yhteistyössä