Ärsyttää exä kun on sitä mieltä että lapsen kanssa ei tarvitse Ruotsia kauemmas matkustaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kyllästynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kyllästynyt"

Vieras
Lapsesta yhteishuoltajuus. Mä veisin lapsen vaikka mihin jos vain rahaa olisi ja jollekin halvemmalle reissulle vienkin, mutta miten ihmeessä saada lapsen isä suostumaan tähän!? Kun exä on sitä mieltä, että riittää Ruotsin reissut eikä mihinkään kauemmas kun lapsi voidaan siepata ja ties mitä.

Ei herran jumala! Mä osaan kyllä matkustaa ja huolehtia lapsesta joka on jo 11v. Lapsi itsekin haluaa matkustella eikä ymmärrä miksi ei saisi. Aivan järjetöntö touhua kieltää lasta matkustamasta omien ennakkoluulojensa takia ja kyse siis ihmisestä joka ei ole käynyt edes siellä Ruotsissa! Lapsen luokkakaverit ja nuoremmatkin lapset matkustavat vanhempien kanssa jopa Thaimaassa asti.

Exä ei voi edes kieltää matkustamista. Passin saa ja jos exällä ei ole perustetta kirjoittaa passihakemukseen nimeä niin annetaan harkinnanmukaan ilman hänen suostumusta.

Sehän on niin monikulttuurinen maa nykyisin, eksotiikan makuun pääsee heti satamassa!

http://rahmispossu.net/2013/07/13/juksaavat-taksit-karkottavat-turisteja-tukholmasta/

[QUOTE="a p";28721486]Lapsella on passi johon on isän lupa ja passi on mun hallussa.[/QUOTE]

Mikäs sitten estää matkustelun? Jenkkeihin matkustettaessa saatetaan tarvita toisen vanhemman hyväksyntä jos menet kahdestaan mutta muuten ei mitään estettä?

[QUOTE="vieras";28721496]Mikäs sitten estää matkustelun? Jenkkeihin matkustettaessa saatetaan tarvita toisen vanhemman hyväksyntä jos menet kahdestaan mutta muuten ei mitään estettä?[/QUOTE]

Mun töiden takia matka saattaisi osua sellaiseen kohtaan kun lapsen pitäisi olla isällään. En yhtää ihmettelisi jos exä ilmoittaisi sossuun, että en anna lasta ja olen vienyt lapsen ulkomaille ilman lupaa.

Yhteistyössä