Ärsyttää kaverin pihiys ja ahneus!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mariska83+++
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mariska83+++

Vieras
Mua on alkanut ihan älyttömästi ärsyttämään yksi hyvä ystäväni, kun hän on niin pihi ja vaan pahenee iän myötä!

Esim. hän yrittää epätoivoisesti SAADA(siis kuka semmosta toivoo???) keliakia diagnoosin koska kuvittelee että sitten TIENAA kauheat rahat Kelasta.

Tää kaveri ei ikinä tarjoa kenellekkään edes kahvikupillista, mutta oikein sujuvasti lokkeilee esim. yökerhossa kun muiden kohteliaat miehet tuovat pöytään juomia koko pöytäseurueelle. Ja jännästi aina taksissa 'tarjoutuu' maksamaan vasta sitten kun joku muu on jo antamassa korttiansa taksikuskille.

On ihan katkera kun äitinsä osti hänelle vaatteita kirpputorilta koko lapsuuden ja on ilmoittanut että hän ei tule ikinä käyttämään mitään kirpputorin lumppuja, ne on ällöttäviä ym. Mutta joskus tuleville lapsilleen aikoo ostaa kaikki kirppareilta/käytettyinä kavereilta/tarjoustaloista.
Ihmettelee myös miksi ei kirpputorilla mene kaupaksi hänen pari vuotta vanhat kulahtaneet h&m topit ja rikkinäiset vyöt ym.

Nämä vain muutamia esimerkkejä!

Tää oli vaan tällaista vuodatusta. Ärsyttää välillä vaan ihan mielettömästi tuommoinen käytös!!!

Aika kummallista. Minun ymmärtääkseni, jos on keliakia niin saa kelalta korvausta n. 20e kk:ssa ylimääräsiin kuukausimenoihin.. ja se ruokahan maksaa joten ei tuo kyllä siinä auta :o
Erikoinen kaveri sulla :)

Aika kummallista. Minun ymmärtääkseni, jos on keliakia niin saa kelalta korvausta n. 20e kk:ssa ylimääräsiin kuukausimenoihin.. ja se ruokahan maksaa joten ei tuo kyllä siinä auta :eek:
Erikoinen kaveri sulla :)
Mulla ei oo paljon rahaa no nyt on työ 2 viikkooe ehin olla nyt on ollu kuumetta 3 viikkoa rauhaskuume mulla oli ja sit nyt väsyttää se on siitä kuumeesta voiko kutsua sitä sivuvaikutukseksi ja sit en saa tehdä raskasta töitä nostaa mitää rasittaa itteäni ja sit mulla on fyysisesti raskas työ joten en saa ja kykene työskentelemään 6 viikkoo lääkäri sanoi ei mitää fyysistä kuntoilua töitä tehdä 6 viikon ajan. Mutta kun olin työtön niin kyllä multa aina löytyi pikku lantti aina antaa punaiselle ristille oon varmaan ainut nuori joka antaa rahaa punaiselle ristille kaikki pitää kyllä rahat itse ku on nuori en mä oon 25v

Mulla ei oo paljon rahaa no nyt on työ 2 viikkooe ehin olla nyt on ollu kuumetta 3 viikkoa rauhaskuume mulla oli ja sit nyt väsyttää se on siitä kuumeesta voiko kutsua sitä sivuvaikutukseksi ja sit en saa tehdä raskasta töitä nostaa mitää rasittaa itteäni ja sit mulla on fyysisesti raskas työ joten en saa ja kykene työskentelemään 6 viikkoo lääkäri sanoi ei mitää fyysistä kuntoilua töitä tehdä 6 viikon ajan. Mutta kun olin työtön niin kyllä multa aina löytyi pikku lantti aina antaa punaiselle ristille oon varmaan ainut nuori joka antaa rahaa punaiselle ristille kaikki pitää kyllä rahat itse ku on nuori en mä oon 25v
5 sentillä saa yhden lapsen mahan täyteen afrikassa. kun ne oikeesti keräs rahaa kaupan käytävillä niin ne sanoi jopa 5:llä sentillä saa lapselle yhden puurolautasen!! Kun oli semmonen keräys annettiin kyllä muutama euro

5 sentillä saa yhden lapsen mahan täyteen afrikassa. kun ne oikeesti keräs rahaa kaupan käytävillä niin ne sanoi jopa 5:llä sentillä saa lapselle yhden puurolautasen!! Kun oli semmonen keräys annettiin kyllä muutama euro

Yhteistyössä