Ärsyttää kun anoppi suosii toista miniää!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huonompi miniä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huonompi miniä

Vieras
Tilanne on se, että olemme olleet miehen kanssa yhdessä useita vuosia. Suhteemme alussa mieheni veljen nykyinen tyttöystävä (eivät seurustelleet silloin tuon veljen kanssa) yritti iskeä miestäni toistuvasti. Tietenkin aloin suhtautua naiseen kielteisesti. Oli aika pommi, kun he sitten alkoivatkin seurustella mieheni veljen kanssa.

Nyt anoppini ja tämä mieheni veljen tyttöystävä ovat ylimpiä ystävyksiä keskenään. Anoppi suosii tätä naista ja kohtelee minua aika vaisusti, siis ei oikeastaan välitä minusta, vaan lörpöttää koko ajan tuosta naisesta.

Minua ahdistaa anopin seura kyseistä syystä, ja ennen kaikkea tuon naisen seura, mutta pakostakin joudumme välillä tekemisiin.

En tiedä miten saisin tämän älyttömän "mustasukkaisuuden" ja ärsytyksen kuriin... Pakko vaan purkaa mieltä.

Noh.. mä olen taas tää "parempi"miniä.. ei oo helppo olla tässäkään asemassa..mulle sit haukutaan tätä toista miniää ja mulla ei ole itsellä häntä mitään vastaa, ystävystymässä ollaan nopeeta vauhti.. Eli molempi huonompi.. =I

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Voi olla, että anoppi puhuu sinulle vaan siitä miniästä, mutta miniälle puhuu sinusta. Joillain on semmoinen tapa.

Niin, sitähän en voi tietää, mutta kyllä anoppi saa ainakin minun oloni melko surkeaksi aina. Jotenkin en kelpaa heidän juttuihinsa, eikä siinä että haluaisinkaan. Anoppi vaan itsessään kiva, että hänen kanssaan kyllä tulisin toimeen mahtavasti, ellei hiertäis niin tuo toinen miniä mun mieltäni.

Mua taas ärsyttää kun yksi meistä miniöistä luulee että muita suositaan, vaikka hän on se jota suosii anoppi.
Ja tää miniä tekee kaikkensa jotta anoppi olisi tyytyväinen, rahalla saa kaikkea..

Noihin tilanteisiin ei voi mitenkään vaikuttaa, joten ota vaikka etäisyyttä anoppiin. Niin minä teen, kun anoppi suosii miehen siskoa ja tämän perhettä meidän lasten kustannuksella.

Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:
Mä en jaksais vaivata päätäni sillä mitä anoppi on kenestäkin mieltä, en minä ainakaan tarvitse hänen(kään) hyväksyntää elääkseni.

Toisesta korvasta sisään siis ja toisesta ulos :)

just näin :D minä olen myös se vähiten arvostettu minä,koska saimme laspen ennen kuin olimme naimissa ja yksi miniä on sairaanhoitaja ja toinen ylemmässä virassa, minä kotona töissä......ja nuorikin vielä,enkä tiedä asioista yhtikäs mitään :whistle:
mutta hyvin menee :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Voi olla, että anoppi puhuu sinulle vaan siitä miniästä, mutta miniälle puhuu sinusta. Joillain on semmoinen tapa.

Onko? Oispa kiva ajatella noin... Mulla tahtoo tulla hirveän paha mieli, kun anoppi silloin harvoin kun käy lastenlapsiaan katsomassa kertoo ummet ja lammet toisista lapsenlapsistaan, miten usein on heitä hoitamassa, miten ihania ja taitavia ovat. Meidän lapsista ei ole niinkään kiinnostunut, kuulumisista tai muusta.

Minä en ex-anopille kelvannu/kelpaa vaikka päälläni olisin seisonu.Ex-miehen veljen tyttöystävät oli kaikki niiiin ihania.Nykyään ei ooneksi tarvii enää välittää.Pääasia että muksuihin sillä on hyvät välit

HUOM! Minä en otakaan siitä "tosielämässä" stressiä, mitä anoppi on minusta mieltä, eli en anna sen vaikuttaa jokapäiväiseen elämääni. Mutta kuten sanoin, kismittää se vietävästi ja nyt oli pakko purkaa ahdistusta! Emme olekaan paljon tekemisissä juuri sen vuoksi, että mua ahdistaa olla seurassa, jossa huomaan, ettei minua juurikaan arvosteta.

ENKÄ MYÖSKÄÄN TODELLAKAAN MIELISTELE ANOPPIA MILLÄÄN TAVALLA, ihan perusystävällinen ja mukava olen hänelle kuten kaikille muillekin ihmisille.

Mulla on toistaseksi ollut oikeus paistatella anoppini parhaana (ainoana nimittäin), saa nähdä miten käy kun miehen veli palaa ulkomailta (töissä Espanjassa) ja tuopi miniän tullessaan. En kuitenkaan usko, että suosii ketään... kaikki kolme vävyäkin ovat samanarvoisia samoin kun kaikkien lasten lapset.

Mutta ap:lle ja kohtalotovereille... viis siitä. Miehenne kuitenkin rakastaa teitä enemmän kuin veljiensä tyttöystäviä/vaimoja. Sillä lienee enemmän merkitystä?!

Yhteistyössä