Ärsyttää kun ei kummilapset ( vanhempansa ! ) huomioi KOSKAAN

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ValiVali
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

ValiVali

Vieras
Mulla 5 kummilasta. Muistan kaikkia tasapuolisesti jouluna ja synttäreinä. Joskus muutenkin ilahdutan paketilla, korteilla.
Nyt alkaa jurppimaan kun ei tule kuvaa, ei korttia, ei edes synttäritekstaria kun täytin 40 !
Ei tää näin yksipuolista sais olla .
Omani olen opettanut kummeja muistamaan ja laitamme mm joululahjan "kummituksille".
Viikonloppuna otti korvaan kun kummitytön äiti kertoi aina hakevansa joulukukat "toiselle kummille". Miksei sitten minullekin ?! Häkellyin enkä saanut suutani avattua.
En minä tavaraa tartte vaan hieman huomioimista joskus, ei sais olla siinä uskossa että vain kummi sen huomioimisen hoitaa.
Ihan kuin ois hirmu ilo ja onni hankkia kasapäin lahjoja penskoille ym.
Kortti ois oikeesti ILO !
Vastavuoroisuutta...

Tietääkö ne että täytit 40v? Mä en ainakaan tiedä noin tarkasti, jos ei joku sitä asiaa kerro. Järjestä synttärijuhlat ja pyydä ne kylään, luulis lahjoja tulevan.

Sinällään ymmärrän tuon.Kuitenkin toisaalta taas mä itse koen kummina olon just niin,että olen tekemisissä sen lapsen kanssa enkä hänen vanhempiensa.Nyt kun lapset ovat vielä pieniä niin pyydän heitä mahdollisimman paljon meille kylään ja käyn heidän kanssaan lastentapahtumissa yms.Luon siis suhdetta suoraan siihen lapseen ja odotan kiitoksena sen,että lapsi oppii luottamaan muhun ja pitämään mua turvallisena aikuisena,(joka kuitenkin hiukan hemmottelee. :D ).Otan hänestä valokuvia itse itselleni.Tosin mulla on vain kaksi kummilasta toistaiseksi ja hekin vielä alle 5-vuotiaita.

[QUOTE="vieras";24884607]Tietääkö ne että täytit 40v? Mä en ainakaan tiedä noin tarkasti, jos ei joku sitä asiaa kerro. Järjestä synttärijuhlat ja pyydä ne kylään, luulis lahjoja tulevan.[/QUOTE]

Kyllä ! Kutsuin aikuiset partyihin, eivät päässeet kun "kaikki" ovat hirvimetsällä.
Kuulostan ilkeältä narisijalta mutta alkaa niin sapettaa kun mun oletetaan aina niin innolla muistavan, lahjovan mutta tänne päin ei vahingossakaan tule pienenpientä muistamista KOSKAAN !

Kummilasteni ikä on 7-18 joten osaavat jo itsekin muistaa !
En voi heitä luokseni pyytää ja välimatkaa on moniin. Mutta köyhänä ja kiireisenä sinkkuäitinä panostan niin paljon kuin voin !

Yhteistyössä