J
Joo, ottaa päähän
Vieras
Mun auto on huollossa, ja päivittäinen työmatka 90 kilsaa. Sain lainaa vanhan prutkun, jossa sinänsä ei mitään vikaa. Paitsi että mä en yllä polkimille. Oon 160cm pitkä, ja auton penkkejä ei voi säätää. Joten joudun istumaan omituisessa asennossa, että edes jotenkin yllän polkimille. Ajoin sillä autolla äskettäin parikyt kilsaa, ja nyt jo selkä ja kaasujalka huutaa hoosiannaa. Puhumattakaan siitä, millainen riskitekijä oon liikenteessä tuon takia.
Soitin sitten veljelle, oltaisko voitu huomiseksi vaihtaa autoja päittään. Veljellä on työmatkaa maks viis kilsaa yhteensä, joten ajoa ei juuri tule. Lisäksi veli on mua pitempi, joten sillä ei tuota ylettämisongelmaa ole.
Mut juu, ei se onnistu. Pitää käydä kaupassa huomenna ja muutenkin on niin vaikeeta. Veljen vaimo kysyi että osaanko mä edes ajaa heidän hienoa automaattivaihteista autoa. Joopa joo. Ei sitten. Ei tartte.
Vituttaa vaan suoraan sanottuna. Niin monta kertaa kun mäkin oon heitä auttanut, niin ei. Ja kyseessä yks ainoa päivä. Mut ei onnistu.
Ei sitten. Mä koitan ajaa tuolla ja toivon, että selviän hengissä.
Ihan vitun hienoa.
Soitin sitten veljelle, oltaisko voitu huomiseksi vaihtaa autoja päittään. Veljellä on työmatkaa maks viis kilsaa yhteensä, joten ajoa ei juuri tule. Lisäksi veli on mua pitempi, joten sillä ei tuota ylettämisongelmaa ole.
Mut juu, ei se onnistu. Pitää käydä kaupassa huomenna ja muutenkin on niin vaikeeta. Veljen vaimo kysyi että osaanko mä edes ajaa heidän hienoa automaattivaihteista autoa. Joopa joo. Ei sitten. Ei tartte.
Vituttaa vaan suoraan sanottuna. Niin monta kertaa kun mäkin oon heitä auttanut, niin ei. Ja kyseessä yks ainoa päivä. Mut ei onnistu.
Ei sitten. Mä koitan ajaa tuolla ja toivon, että selviän hengissä.
Ihan vitun hienoa.