Ärsyttää kun mies ei koskaan pidä lupauksiaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tänään piti mennä ostamaan matkarattaat pojalle, kun ollaan kohta lähdössä reissuun. Oikeastaan oltiin jo sovittu eilinen, mutta mies siirsi tälle päivälle, kun ei jaksanutkaan eilen. Tänään sitten soitti, että meneekin töistä suoraan kavereiden kanssa jonnekin, että katellaan niitä rattaita sitten huomenna.

Ärsyttää vaan, kun aina on sama juttu, lupaa milloin mitäkin; siivota, lähteä mun kanssa jonnekin, hoitaa lasta kun mulla on menoa... ja sit aina sanookin, että tuli jotain muuta tai ei jaksa tai ei muka ole luvannut mitään. Ei noi nyt mitään maailmaa kaatavia juttuja sinänsä ole, mut ottaa vaan päähän tollanen!!!

Mä oon monta kertaa sanonut siitä, että lupaukset täytyy pitää. Yleensä vastaus on, ettei ole luvannut mitään, huoh! Yhen kerran kyllä suutuin kunnolla, kun oli meno sovittu, eikä mies tullutkaan kotiin lasta hoitamaan lupauksestaan huolimatta. Silloinkin väitti, että oli sanonut, että tulee jos EHTII. Muuten on ihan kiltti, ei juokse missään öisin, ja kotona ollessaan viettää paljon aikaa lapsen kanssa jne. Mut jotenkin noiden lupausten pitäminen, vaikka olisi joku ihan pikkujuttu, tuntuu olevan aivan ylitsepääsemätöntä :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä oon monta kertaa sanonut siitä, että lupaukset täytyy pitää. Yleensä vastaus on, ettei ole luvannut mitään, huoh! Yhen kerran kyllä suutuin kunnolla, kun oli meno sovittu, eikä mies tullutkaan kotiin lasta hoitamaan lupauksestaan huolimatta. Silloinkin väitti, että oli sanonut, että tulee jos EHTII. Muuten on ihan kiltti, ei juokse missään öisin, ja kotona ollessaan viettää paljon aikaa lapsen kanssa jne. Mut jotenkin noiden lupausten pitäminen, vaikka olisi joku ihan pikkujuttu, tuntuu olevan aivan ylitsepääsemätöntä :(

olen siis ap.

Yhteistyössä