S
surkunen
Vieras
Ottaa kupoliin ja kovaa. Meidän naapurustossa asuu muutaman vuoden omaa lasta vanhempi lapsi joka on meidän lapsen kaveri. Muita lapsia ei juurikaan asu lähistöllä joten leikkivät paljon yhdessä.
Mutta mutta, minä en pidä tästä kaveruudesta. Oma lapsi on ( tottakai) ihan oikeasti ikäisekseen 6v todella kiltti ja rauhallinen. Ehkä liiankin kiltti kun vietävissä. Pitää kiinni sovituista asioista ja uskallan luottaa häneen niin paljon kun lapseen voi luottaa.
Mutta kun hän leikkii yhdessä kaverinsa kanssa tilanne muuttuu. Isompi vie pienemmän mukanaan ihan täysin. Seuraan aika tarkkaan tämän parivaljakon toimia joten pystyn aika varmalla sanomaan mistä nämä ideat lähtee.
Tämä naapuruston tuleva toivo ehdottaa karkailua, jos en vaikka huomaisi.
Heitellään kissaa kävyillä kun se on heidän oma kissa niin se on luvallista.
Revitään kukkia ja pensaita kun ne on rumia talvella.
Viedään postit laatikoista ja väitetään että joku muu ne vei.
Hakataan leluja rikki kiviin kun ne on kuulemma ihan huonoja (meidän leluja, ei tämän toisen lapsen)
Jne jne..
Siis kaikkea ihan älytöntä. Minua ei yhtään huvittaisi antaa lapsien leikkiä keskenään mutta kun ei niitä muitakaan kavereita juurikaan ole.
Lapsen vanhempia ei kiinnosta, lapset kun on vaan tuollaisia..
Mutta mutta, minä en pidä tästä kaveruudesta. Oma lapsi on ( tottakai) ihan oikeasti ikäisekseen 6v todella kiltti ja rauhallinen. Ehkä liiankin kiltti kun vietävissä. Pitää kiinni sovituista asioista ja uskallan luottaa häneen niin paljon kun lapseen voi luottaa.
Mutta kun hän leikkii yhdessä kaverinsa kanssa tilanne muuttuu. Isompi vie pienemmän mukanaan ihan täysin. Seuraan aika tarkkaan tämän parivaljakon toimia joten pystyn aika varmalla sanomaan mistä nämä ideat lähtee.
Tämä naapuruston tuleva toivo ehdottaa karkailua, jos en vaikka huomaisi.
Heitellään kissaa kävyillä kun se on heidän oma kissa niin se on luvallista.
Revitään kukkia ja pensaita kun ne on rumia talvella.
Viedään postit laatikoista ja väitetään että joku muu ne vei.
Hakataan leluja rikki kiviin kun ne on kuulemma ihan huonoja (meidän leluja, ei tämän toisen lapsen)
Jne jne..
Siis kaikkea ihan älytöntä. Minua ei yhtään huvittaisi antaa lapsien leikkiä keskenään mutta kun ei niitä muitakaan kavereita juurikaan ole.
Lapsen vanhempia ei kiinnosta, lapset kun on vaan tuollaisia..