Ärsyttää mies!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja murr
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

murr

Vieras
Mä olen täällä koko päivän ollut rokotuksesta kuumeilevan ja ärtyneen vauvan kanssa ja odottanut että kotiiin tulee toinen käsipari että saan käytyä suihkussa kun en eilenkään päässyt ja saan syödä ja käydä vessassa rauhassa ja vähän aikaa lepuuttaa käsiä. Mies tuli ja teki pikaiseen ruokaa ja söi, vauva hermostui juuri kun istuin syömään ja sit sain syötyä muutaman haarukallisen rääkyvä vauva sylissä. No sitten mies ruokansa syötyään menee tietokoneelle vaikka sanoin että multa jää nyt tää ruoka syömättä. No laitan vauvan sitten unille ja menen suihkuun ja siellähän se vauva taas huutaa. Mies sentään tajusi vauvan ottaa että ei tarvinnut suihkusta tulla. Mutta syönyt en ole vieläkään, mies kyllä keitteli kahveet ja kaikki ja meikä heijaa vauvaa ja elää pyhällä hengellä.

Kerro miehellesi suoraan, mä syön nyt. Hoida sinä vauvaa. Miehet kun ei tajua aina vihjailua, on sanottava suoraan. Älä marise, etten nytkään ehtinyt syömään vaan sano, että MÄ SYÖN NYT..PISTE.

Kerro miehellesi suoraan, mä syön nyt. Hoida sinä vauvaa. Miehet kun ei tajua aina vihjailua, on sanottava suoraan. Älä marise, etten nytkään ehtinyt syömään vaan sano, että MÄ SYÖN NYT..PISTE.
No sepä. Täällä kun tuntuu pyörivät kahdentyyppisiä naisia, niitä jotka pyytää miehiään suoraan tekemään asioita ja niitä jotka valittavat kun mies ei lue ajatuksia.

[QUOTE="jaa";22519566]jaahas, kyllä sen laskeakin voi tai hanki kantoliina. ei luulisi noin vaikeaa 1 YHDEN vauvan kanssa olevan. kirjoittaa ilmeisesti onnistuu kuitenkin.[/QUOTE]

Koko päivän olen kantoliinassa tai ilman kantanut, lattialla huutaa. Vauva on tässä sylissä koko ajan, mutta mitään järkevää ei oikein vauva sylissä voi alkaa kokkailemaan. Ja kun banaaneja sun sellaisia saan täällä syödä päivälläkin niin kova olisi kunnon ruokaa saada syödä ihan haarukalla ja veitsellä joskus.

[QUOTE="a p";22519612]Vauva on tässä sylissä koko ajan, mutta mitään järkevää ei oikein vauva sylissä voi alkaa kokkailemaan. Ja kun banaaneja sun sellaisia saan täällä syödä päivälläkin niin kova olisi kunnon ruokaa saada syödä ihan haarukalla ja veitsellä joskus.[/QUOTE]

Siis mitä hittoa? Sun mies teki ruokaa, miksi ei tehnyt niin, että sullekin olisi riittänyt?

Hmm... Kyllähän normaali-ihmisen pitää tajuta, ellei sitten oikeasti ole älyssä vikaa.
Nooh, normaalin ehkä pitäisi. Jos kyseessä oli mies joka saapui kahdeksan tunnin työrupeaman jälkeen kotiin, silloin ei välttämättä heti ovesta tullessa ole järjenjuoksu terävimmillään.

Eikä muuten sitten tartte huutaa mulle "TÖISSÄ ENTÄ MINÄ SITTE MINÄKIN SITÄ JA TÄTÄ". Aivan sama, ei muuta tilannetta, ei miehen järjenjuoksu siitä vilkastu vaikka olisit murskannu soraa pakaravälissäs koko päivän. Enkä minä edes tiedä oliko ap:n mies töistä tulossa vai mistä. Sen tosin tiedän, että toisinaan miestenkin tekee mieli jotakin, vaikka niskahierontaa. He joko pyytävät sitä tai eivät kehtaa vaivata, mutta harvemminpa kuitenkaan tulevat tekemään nettiin viestiketjua siitä kuinka vaimo ei ymmärtänyt tehdä sitä pyytämättä.

Nooh, normaalin ehkä pitäisi. Jos kyseessä oli mies joka saapui kahdeksan tunnin työrupeaman jälkeen kotiin, silloin ei välttämättä heti ovesta tullessa ole järjenjuoksu terävimmillään.

Eikä muuten sitten tartte huutaa mulle "TÖISSÄ ENTÄ MINÄ SITTE MINÄKIN SITÄ JA TÄTÄ". Aivan sama, ei muuta tilannetta, ei miehen järjenjuoksu siitä vilkastu vaikka olisit murskannu soraa pakaravälissäs koko päivän. Enkä minä edes tiedä oliko ap:n mies töistä tulossa vai mistä. Sen tosin tiedän, että toisinaan miestenkin tekee mieli jotakin, vaikka niskahierontaa. He joko pyytävät sitä tai eivät kehtaa vaivata, mutta harvemminpa kuitenkaan tulevat tekemään nettiin viestiketjua siitä kuinka vaimo ei ymmärtänyt tehdä sitä pyytämättä.

Onko nyt hieman eri asia. Eihän ap itselleen mitään niskahierontaa (ylimääräistä hyvää) halunnut.

Tässä on nyt kuitenkin kyse yhteisestä lapsesta ja hänen hoitamisestaan. Mieshän oli saanut rauhassa syödä kotiintultuaan.

Mut hei, kyllähän se vauva on yhteinen juttu. Vauvan itku on signaali, josta ei voi aikuinen ihminen erehtyä. Se tarkoittaa, että vauva tarvitsee jotain. Ei tarvii olla älykkö tajutakseen, että jos siittää, niin tulee lisää huolehdittavia. Yleensä on tyhmää valittaa miehestä jossain palstalla, mutta oletan, että ap on varmasti sanonut miehelleen asiasta. Ihmetyttää silti, jos mies ei omasta lapsestaan välitä ollenkaan.

Kyllä mä olen sen jo todennut että tuo ei mitään ymmärrä ellei suurin piirtein tavuta sanomaansa. Että ihan suomea puhuin ja yleensä hoidankin vauvaa enimmäkseen, mutta voisi tuo edes pyydettäessä auttaa.

No, ehkä tosiaan kandee viel mennä ap:n sanomaan sille miehelle asiasta. Kandee sanoo selkeesti. Voithan ap lähtee vaik ruuan jälkeen ulos kävelylle, niin saat hetken olla rauhassa.

No sanoitko miehelle että sulla on nälkä ja haluaisit syödä? Kieltäytyikö mies pitämästä vauvaa? Mistä mies tiesi ettet ole syönyt?

Oikeesti ihmiset, ei voi olla noin vaikeaa... Meillä sattumoisin tänään samanlainen tilanne kun kuopus sai rokotteen ja tekee myös hampaita. Sylissä on tänään oleillut koko päivän. Mies tuli kotiin ja söi esikoisen kanssa. Mä ilmoitin syöväni sen jälkeen ja annoin vauvan isän syliin. Luin ketale samalla vielä sanomalehdenkin :kieh:

Huomenna on uusi päivä, älä tuosta asiasta enää kiukkua. Lapsikin on varmasti hyvällä tuulella yöunien jälkeen.

Mut hei, kyllähän se vauva on yhteinen juttu. Vauvan itku on signaali, josta ei voi aikuinen ihminen erehtyä. Se tarkoittaa, että vauva tarvitsee jotain. Ei tarvii olla älykkö tajutakseen, että jos siittää, niin tulee lisää huolehdittavia. Yleensä on tyhmää valittaa miehestä jossain palstalla, mutta oletan, että ap on varmasti sanonut miehelleen asiasta. Ihmetyttää silti, jos mies ei omasta lapsestaan välitä ollenkaan.
Voi, kunpa minäkin pystyisin vielä olettamaan noin : / Turhan suuressa osassa tämäntyyppisistä avautumista paljastuu ettei miehelle ole osattu asiasta mitään sanoa.

Hmm. Mulla kyllä miehellä pää toimii normaalisti 12tunnin työpäivänki jälkeen ja ihan ilman että lapsi ees itkis ottaa sen syliin syönnin jälkeen ja juttelee sille eikä istaha itekseen johonki. Järjen käyttö ei ole sama ko se että pitäis jonku ajatuksia lukea... Äly hoiiiiiiiiii älä jätääääää!!!! :rolleyes:

Mut jos nyt sattuu olemaan mies joka "ei lue ajatuksia" saatika käytä järkeään niin sillehän toki häätyy sanoa... SUORAAN, TIUKASTI, ei vihjailevasti.

Yhteistyössä