ärsyttää mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jumissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jumissa

Vieras
mulla on koko selkä toiselta puolen aivan jumissa, siis niskasta ristiselkään, olen raskaana enkä voi ottaa lihasrelaksanttia ja särkylääkettäkin koitan vältellä.
oon koittanut kuumaa ja kylmää suihkua, venyttelyä, jumppaa yms ja on vaan sairaan kipee ja jumissa. pyysin että mies hierois niin ei viitti, vittu että ärsyttää. helppais kun edes pari minuuttia vois hieroo mutta ei kun ei.
vittu mikä ääliö, en varmaan ota sitä synnytykseen mukaan nyrpisteleen naamansa ja tekis mieli heittää pihalle muutenkin.
käsittäisin ellei sillä itsellä ois ikinä paikat jumissa eikä tajuis kuinka kamalaa tää on mutta kun itse otti juuri sirdaludin hartiajumiin ja meni tyytyväisenä nukkumaan. vitun paska.

joo tiedän että ylireagoin mutta se suotakoon raskaana olevalle hormonihirviölle.

Varaa hyvä ihminen aika hierojalle. Jos ukko ei osaa hieroa, niin ei siitä paljon apua taitais ees olla!!

Mulla ois hierojalle jopa lahjakortti mutta en haluu mennä koska mua ällöttää kun joku vieras tulee niin lähelle (en tykkää käydä kampaajalla tai kosmetologillakan samasta syystä, lääkärissä nyt on pakko silloin tällöin käydä mutta tosiaan en tykkää kun tullaan iholle).
Hyvin se mies osais hieroa kun on ennenkin hieronut, en tiä mikä nyt mättää, varmaan sitä oksettaa koskea mun lihonneeseen kroppaan tms?

Mulla ois hierojalle jopa lahjakortti mutta en haluu mennä koska mua ällöttää kun joku vieras tulee niin lähelle (en tykkää käydä kampaajalla tai kosmetologillakan samasta syystä, lääkärissä nyt on pakko silloin tällöin käydä mutta tosiaan en tykkää kun tullaan iholle).
Hyvin se mies osais hieroa kun on ennenkin hieronut, en tiä mikä nyt mättää, varmaan sitä oksettaa koskea mun lihonneeseen kroppaan tms?

munki mies on hyvä hieromaan, muttei hän jaksa kokoaikaa hieroa sillonku hartiat on ihan jumissa. on se melko rankkaa käsille..

[QUOTE="jaa";25951552]munki mies on hyvä hieromaan, muttei hän jaksa kokoaikaa hieroa sillonku hartiat on ihan jumissa. on se melko rankkaa käsille..[/QUOTE]

No oliskin liikaa vaadittu pari minuuttia kun viimeks hieronut varmaan tammikuussa.

[QUOTE="Teppo";25951588]näyttää tietokonekkin olevan jumissa kun tämänkin aiheen postasit sitten kahteen kertaan.[/QUOTE]

Jep :D

Taitaa koko palsta olla jumissa kun on moni muukin aloitus kahdesti.

En tiä, mun on nyt pakko ottaa pari Buranaa että saan edes nukuttua. Sattuu ihan törkeesti, toinen lapa (tms) jumittaa ja siitä säteilee niskaan ja alaselkään.

[QUOTE="Teppo";25951588]näyttää tietokonekkin olevan jumissa kun tämänkin aiheen postasit sitten kahteen kertaan.[/QUOTE]

Taitaa kuule palstassa olla vikaa kun on tosi moni aloitus tullut tänään kahteen kertaan.

mikä ihme siinä onkin että miehen pitäis aina olla sitä naista passaamassa?
Ei se mikään luonnon laki ole sellainen.
Tulipa vain mieleen että miksi tämä nainen ei itse tarjoutunut hieromaan miehensä hartioita jos ne kerran olivat jumissa vaan mies joutui menemään jonkun pillerin avulla itseään lepuuttamaan? onko naiset aina oikeasti noin itsekkäitä??

milestäni raskaana oleva nainen on kaunis ja eroottinen..eli vahvasti epäilen että mies sen takia sinun hieromistasi välttelisi.
raskaus on miehellekkin tunnekuohujen aikaa vaikka mies ei sitä näyttäisikään.