Ärsyttää olla paksu ja ruma...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Masentunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Masentunut

Vieras
Ärsyttää kun läski ei sula ja on niin punkero. Minä lenkkeilen, käyn jumpalla ja pyrin syömään terveellisesti ja proteiinipitoisesti. Olen malliltani pullero, ollut jo lapsesta asti. Parikymppisenä olin hoikempi, mutta se vaati hirmuisesti työtä ja todella niukan ruokavalion. Valitettavasti minulla ei ole enää mahdollista harrastaa niin paljon liikuntaa. Myös sellainen ruokavalio tekisi minut vain kiukkuiseksi tässä iässä...

Minä olen malliltani tasapaksu. Minulla on pyöreyttä vähän joka paikassa, leveät hartiat ja paksut hauikset, pallon malliset posket, leveät reidet... juurikin kaikki suomalaisella naisella voi olla, niin että hän näyttää mahdollisimman huonolta. Tahtoisin olla vielä näin 35-vuotiaana hyväkroppainen, nätti ja upea ilmestys... olen iloinen, seurallinen ja puhelias, mutta harmittaa kun luonnostaan kauniit ja hyväkroppaiset naiset saavat työpaikalla kaiken kehun ja huomion. Minä korkeintaan vitsikkäänä ihmisenä saan laukoa silloin tällöin muutaman hauskan vitsin, jolle kaikki nauravat. Ja minä tosiaan urheilen paljon. Olen aika lihaksikas, mutta on minussa läskiäkin.

Yhteistyössä