Ärsyttää oma käytökseni

Tallamuspurkuna

Aktiivinen jäsen
10.04.2008
6 762
0
36
:headwall:

Mies suunnitelee ja ehdottelee yhteisiä reissuja tai laatuaikaa kahdestaan.
Tänäänkin vihjaili että "olen jo suunnitellut sinulle ihanan yllätyksen" ja minä heti "siihen ei varmaan lapset liity mitenkään?".

Aina lyssään miehen yllätykset ennen kuin hän pääsee edes kertomaan mistä kyse. Vaikka vietetään aikaa paljon myös perheenä eikä olla missään käyty kahdestaan yli kahteen vuoteen :/

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Nyt vaan suu suppuun kun meinaa seuraavan kerran päästä sulta jotain tökeröä pihalle. :xmas:
Miehes nimittäin kuulostaa kyllä aikamoisen ihanalta. :)

Tämä on se miehen toinen puoli mikä onneks esissä useammin kuin se pahempi :whistle: ;)
Kohta ei varmaan viitsi edes miettiä mitään kun aina nappaan takasin :snotty: Mutta kun tuo kuopus on vielä niin pieni, reilu 5kk vasta :/

Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Nyt vaan suu suppuun kun meinaa seuraavan kerran päästä sulta jotain tökeröä pihalle. :xmas:

Tämä on se miehen toinen puoli mikä onneks esissä useammin kuin se pahempi :whistle: ;)
Kohta ei varmaan viitsi edes miettiä mitään kun aina nappaan takasin :snotty: Mutta kun tuo kuopus on vielä niin pieni, reilu 5kk vasta :/

No se voi olla, en kyllä viitsis minäkään jos mut lytättäisiin.. :whistle:
Mut kyllä mä sua ymmärrän, oikein hyvinkin. :D
Ja nyt tietysti rupesi kiinnostamaan että mitähän se on suunnitellut sitten? :p

No se voi olla, en kyllä viitsis minäkään jos mut lytättäisiin.. :whistle:
Mut kyllä mä sua ymmärrän, oikein hyvinkin. :D
Ja nyt tietysti rupesi kiinnostamaan että mitähän se on suunnitellut sitten? :p

Sepä se *pohtii*. Pitäisköhän kysästä kun tulee töistä? :D

Kuulostaa hyvinkin tutulta ...mies soitti ennen töistä lähtöä että kaikki 3 lasta voisi mennä anopille jotta saataisiin olla yksi ilta rauhassa mutta just nyt tuntuu että se on se mitä vähiten haluan ....mies meinaan meni ja perui sen lasten hoidon koska en olisi jaksanut lähteä mukaan viemään lapsia vaan ajattelin siivota käydä suihkussa :headwall: ihana mies todellakin ...

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Mies suunnitelee ja ehdottelee yhteisiä reissuja tai laatuaikaa kahdestaan.

Ketä mies ehdotti lapsenvahdiksi ja kumpi maksaa lapsenvahdin palkan.

Mummi on suostunut hoitamaan sen puolen =)

Nyt kyllä menet jo, mummikin loukkaantuu, jos ei saa lapsia hoitaa. ;)

Yhteistyössä