Ärsyttää Salkkareiden Veeran huivit vatsan edessä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toisessa ketjussa joku ties sanoa että joulukuus on vauvan saanu, joten ei varmaan raskaana.

juu, noi salkkarithan tuleekin suoranalähetyksenä hei!!

heh joo aivan, kato ei aivot raksuta enään tähän aikaan päivästä.Aika iso maha jo kun nuo on kuvattu joskus kesä/syys aikana ja jouluna saanu.

Alkuperäinen kirjoittaja DeviLiah:
Ohhoh, jos joulukuus saanu ja nyt jo sarjassa noin iso maha! Ku sarjassa ollaan josai elo-syyskyyssa...säitä kun kattoo. On varmaan ollu aika iso joulukuussa sit :laugh:
Tätä en nyt kyllä kässänny..
Onko sillä sitten jotenki muka superiso maha nyt,ei mun mielestä.

Alkuperäinen kirjoittaja ällipälli:
Alkuperäinen kirjoittaja DeviLiah:
Ohhoh, jos joulukuus saanu ja nyt jo sarjassa noin iso maha! Ku sarjassa ollaan josai elo-syyskyyssa...säitä kun kattoo. On varmaan ollu aika iso joulukuussa sit :laugh:
Tätä en nyt kyllä kässänny..
Onko sillä sitten jotenki muka superiso maha nyt,ei mun mielestä.

No mä oon niin koukussa sarjaan, että muistan vielä millainen maha sillä oli "normaalisti". :) Että siihen verrattaessa, iso on :) Ja kyllä välillä sen näkee aika hyvin minkä kokoinen on :)

Toisessa ketjussa joku ties sanoa että joulukuus on vauvan saanu, joten ei varmaan raskaana.

Heh, ei noi salkkarit ihan "reaaliajassa" tule...Nää jaksot kun on nauhoitettu jo aikaa sitten =)

Fiksumpi huomais, että ulkona ei näytä nyt ihan samalta kuin Salkkareissa. Ei siis oo suora lähetys.

Alkuperäinen kirjoittaja pumpelo:

Heh, ei noi salkkarit ihan "reaaliajassa" tule...Nää jaksot kun on nauhoitettu jo aikaa sitten =)

Fiksumpi huomais, että ulkona ei näytä nyt ihan samalta kuin Salkkareissa. Ei siis oo suora lähetys.

kiitos, vanha juttu jo =)

Yhteistyössä