Ärsyttää tää köyhyys...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamma

Vieras
Talvi jo pukkaa päälle, ensilumikin jo satanut ja vieläkään meil ei ole ollu vara ostaa lapsille toppahaalaria.. Ainakin 2 lapselle pitäis olla, viime talviset ei ole sopivan kokoisia.. Koko syksyn niitä olen katsellut, mut kun ei ole rahaa niin ei ole!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
prismassa oli perus lassie haalari 30?. pystytkö vaikka lainaamaan vanhemmiltasi rahaa pukuihin?

Onko tuo haalari miten vedenpitävä ym? Haluisin kuitenkin ihan hyvät, kun sit koko talven ärsyttää jos huonon ostan, talvella kuitenkin ois varaa ostaa vähän paremmatkin.. Nyt vaan on ollu monta kuukautta tätä rahattomuutta. Ei oikein kirppareillakaan raski käydä, nytkin on 30e ja ens keskiviikkoon asti pitäis pärjätä, niin ei viittis viimeisillä rahoilla lähtee kirpparille..

Sulla ei ole rahaa ostaa toppapukuja, mutta et kuitenkaan huoli sun mielestä rumia ja vanhoja. Miten ihan oikeasti ajattelit tilanteen hoitaa? Mullakin olis täällä ollu joutilaana useampiakin hyviä pukuja, mutta tuo sun kommenttis takia ne saa joku muu, joka niitä ihan oikeasti tarvii.

Netanttilassa Kids -haalarit 25 euroa ja minusta todella nätit. Taidan tilata kuopukselle sellaisen. Maksuaikaa laskulle saa kuukauden ja varmaankin voi nipistää jostain tuon hinnan.

Alkuperäinen kirjoittaja Diipa:
Meillä päin kirpparilla on ihan kivojakin pukuja kun malttaa kiertää usein ja huolella, itse löysin juuri Jonathanin tosi hyvän toppahaalarin 7e:llä

minä olen löytänyt aivan uudenveroisia 5-7 eurolla. Lassieta, Jonathania ja Reimaa. kauniita värejä ja hyväkuntoisia.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
1 ja 3 vuotiaille tytöille. Kirppikseltä ei löydy, on siellä vanhoja, rumia ja kalliita, ne ei oikein kiinnosta..

meillä ostetaan liki kaikki vaatteet kirppikseltä vaikka ei tosiaan aina "oikein kiinnosta" mutta ihmeesti talolaina panee kuitenki kiinnostamaan. se auttaa myös kiinnostuksen syttymiseen että sit tietää, että ei tarvitse täällä eikä muuallakaan kerjätä keltään rahaa taikka avustusvaatetta. suosittelen kokeilemaan sitä kiinnostumista kirppiksiin.

t. keskipalkkainen akateeminen perhe

Meillä on hirveästi vanhoja haalareita, ihan kauniita ja hyviä mutta toki polvissa kulumaa ja lenksut lahkeissa rispaantunut jne.
Annan tosi mielelläni jos sinulla tai jollain toisella on käyttöä edes varahaalariksi.

Sulla ei ole rahaa ostaa toppapukuja, mutta et kuitenkaan huoli sun mielestä rumia ja vanhoja. Miten ihan oikeasti ajattelit tilanteen hoitaa? Mullakin olis täällä ollu joutilaana useampiakin hyviä pukuja, mutta tuo sun kommenttis takia ne saa joku muu, joka niitä ihan oikeasti tarvii.

Ai et mun pitäis sun mielestä nipistää rahaa vanhoihin, rumiin, kuluneisiin ja saman hintaisiin mitä kaupan tarjouksista saa uusia? Mut kun mulla ei tällä hetkellä oo varaa ees niihin... Niihinkin pitäis nipistää ruokarahoista..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
prismassa oli perus lassie haalari 30?. pystytkö vaikka lainaamaan vanhemmiltasi rahaa pukuihin?

Onko tuo haalari miten vedenpitävä ym? Haluisin kuitenkin ihan hyvät, kun sit koko talven ärsyttää jos huonon ostan, talvella kuitenkin ois varaa ostaa vähän paremmatkin.. Nyt vaan on ollu monta kuukautta tätä rahattomuutta. Ei oikein kirppareillakaan raski käydä, nytkin on 30e ja ens keskiviikkoon asti pitäis pärjätä, niin ei viittis viimeisillä rahoilla lähtee kirpparille..

ei se taida vedenpitävä olla. kirpparilta itse löysin remun puvun 15? ja reimatecin 18?, kun usein vaan jaksaa käydä kattomassa, nimittäin menee äkkiä. eilenkin kiersin kirppareita ja paljon oli hyväkuntoisia pukuja myynnissä.

Yhteistyössä