Ärsyttää, tiedättekö sen ihmistyypin. (karkkiasiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Useista suklaista ja karkeista valitetaan, että hyi tai ei kovin hyviä ollu! Ja silti kaikki kelpaa ja kaikkea lapataan suuhun.
Ja aikuisten valitusta ruosta, hyi kun oli paha pihvi tms. Kuinka moni OIKEASTI on edes koskaan syönyt valittamisen arvoista ruokaa/leivonnaista?

En tiedä. Mä vihaan kaikkia karkkeja enkä ikinä ota, vaikka tarjotaan. Tai no, joskus maistan kohteliaisuudesta, mutta en mainitse mausta mitään. En vaan tykkää karkeista, suklaakalenteristakin oon syöny vaan yhden luukun kun ei sekään oikeen maistu. Onneks lapsille kelpaa.

Kaikki muu ruoka maistuu enkä ikiinä hauku ääneen mitään ruokaa. Ja vaikka en tykkäiskään, ei tule mieleenkään sanoa sitä ääneen.

hah

Mä oon just tuollainen tyyppi. Mun mielestä esim. jotkut karkit ei vain maistu hyvältä, mutta silti niitä on 'pakko' lappaa suuhun sokerin himossa... :D

Ruokaa taas arvostelen aina. Pahan ruoan jätän syömättä, paitsi jos tiedän, että edessä on useamman tunnin väli, jolloin ei ole mahdolista syödä.

This is my life.

No itse en kyllä lappaa suuhun karkkeja, jotka eivät ole hyviä.

Mutta tuota ruoasta valittamista en minäkään tajua, paitsi jos on joku tosiällötys, jota ei vain saa alas yökkimättä.

Itse pidän karkeista ja suklaasta, mutta eteen on tullut myös sellaisia mistä en pidä. Kerran sain joululahjaksi kahvisuklaakonvehteja, joita en todellakaan saattanut syödä. En syönyt niitä. En tykkää kahvista, joten johtunee varmaan siitä. Toinen mikä on jäänyt syömättä on "smash"-maissisuklaa tornadja (keltainen pussi). Ne oli järkyttäviä.

Ja ruoasta. Voin sanoa että janssonin kiusaus ja siskonmakkarakeitto ovat sellaisia jotka jäisi syömättä. Samoiten katkarapuja en voi sietää.

Mutta vaikka on sellaisia ruokia, mitä en voi sietää niin en mä niistä valita ääneen.

No ne anopin antamat pahat suklaat riitti maaliskuulle saakka. Se tarkoittaa, että olivat oikeasti pahaa, ei miehellekään oikein kelvanneet ja häneen nyt uppoaa yleensä mikä vaan, missä on suklaata.