ärsyttää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja naapureihi kyllästyny
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

naapureihi kyllästyny

Vieras
ai että mua ärsyttää noi naapurit. meidä koira on olevinaa haukkunut kun on yksin jäänyt. no kysyin että milloin esim. (isännäitsijä siis soitti) nii kerto semmosii aikoja millo tasan tarkallee oon ollu kotona ja koira ei tosiaan ole haukkunut. yläkerran koirat sen sijaan on haukkuneet useemmanki kerra. ärsyttää vaa ku meidä koiraa siit syytetään ja me saadaa siit varotus lappua!!

mun kaveri oli yötöissä ja mä hain joskus sen koiran meille yöksi kun olivat naapurit valittaneet. seuraavana aamuna kun se meni kotiin, mummo rappukäytävässä oli moittinut että taasd koira ulvoi yöllä. kaveri oli todennu että älä ny, onpa kumma kun koira on 10km päässä iltaan asti. oli mummo vähän nolostunu

joo ja meiltä lähtee kohta toinen ilmotus naapurin koirista, joiden haukkumisesta ja ulvonnasta on jo kertaalleen ilmoitettu. Eihän ne sillon hauku ja ulvo ku isäntäväki on kotona mut sit lähetään monta kertaa viikossa illalla moneks tunniks pois, tullaan yöllä tai aamuyöllä ja kaiken sen ajan koirat haukkuu joka jumalainen kerta ku auto tulee pihaan, jonkun asunnon ovi kolahtaa tai hissi liikkuu eli keskimäärin 6 kertaa tunnissa ja sitten välillä ihan muuten vaan ulvoo. Kivahan se on ku ei tartte ite sitä kuunnella. Ette taida tietää miten kovin siihen voi leipääntyä...

Joo no turhaan syyttelyä en pysty ymmärtämään...

Mutta mä ite arvostaisin ihan suunnattomasti jos naapuri viitsis tulla ihan naamatusten kertomaan onko koira metelöiny, sitäkun et itse voi tietää..

Yhen kerran kävi niin ettei kukaan sanonu mitään, mutta sit ku tuli vähä kinaa nii johan alko länkytys koirasta, kumma ettei siitä sitten voinu aikasemmin sanoa niin vois jotain muutosta siihen yrittää tehdä....

Alkuperäinen kirjoittaja wieras:
joo ja meiltä lähtee kohta toinen ilmotus naapurin koirista, joiden haukkumisesta ja ulvonnasta on jo kertaalleen ilmoitettu. Eihän ne sillon hauku ja ulvo ku isäntäväki on kotona mut sit lähetään monta kertaa viikossa illalla moneks tunniks pois, tullaan yöllä tai aamuyöllä ja kaiken sen ajan koirat haukkuu joka jumalainen kerta ku auto tulee pihaan, jonkun asunnon ovi kolahtaa tai hissi liikkuu eli keskimäärin 6 kertaa tunnissa ja sitten välillä ihan muuten vaan ulvoo. Kivahan se on ku ei tartte ite sitä kuunnella. Ette taida tietää miten kovin siihen voi leipääntyä...

tiiätkö miten voi leipääntyä teihi mäkättäjiin.. joilla ei oo muuta tekemistä ku kytätä millo naapurin koira pikkusen haukahtaa!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Joo no turhaan syyttelyä en pysty ymmärtämään...

Mutta mä ite arvostaisin ihan suunnattomasti jos naapuri viitsis tulla ihan naamatusten kertomaan onko koira metelöiny, sitäkun et itse voi tietää..

Yhen kerran kävi niin ettei kukaan sanonu mitään, mutta sit ku tuli vähä kinaa nii johan alko länkytys koirasta, kumma ettei siitä sitten voinu aikasemmin sanoa niin vois jotain muutosta siihen yrittää tehdä....

no meillä tää meidä koira saa muiden koirien syyt. noil o jotai meit vastaa. ku tiedän tasan tarkallee ettei se todellakaan ole meidä koira ollu vaa noi yläkerran 3 koiraa. meillä kyl kerra meille itselle valitettiin kun sillo tiedän itekki että oli meidä koira, vaan eipä ole sen jälkee haukkunu. sillonkaa eivät tosi päi naamaa uskaltaneet vaa olivat kattoneet ku lähetää jonnekki nii sillä aikaa oli tullu viesti postilaatikosta että koira ulvoo ja haukkuu yksin ollessaan ja olivat laittaneet viestin loppuun: "ps. kuinka kauan koiranne on käymättä ulkona". en oikein ymmärtänyt asian pointtia, kun meillä koira oli max. 8h käymättä ulkona ja seki oli yöllä, kun nukuttii. päivisin kuitenki käytettii koira ulkona useempaa kertaan!

Mä muutin aikoinani pois kerrostalosta kun naapurin pph:n lapset koputteli koko ajan oveeni, nojailivat siihen kun tulivat sisälle tai menivät ulos ja potkivat, kurkistelivat postiluukusta, huutelivat.. Kolistelivat pattereita.. No tämä oli isännöistijän mielestä ok, koska oli päiväsaika. Toinen naapuri soitti yöllä musiikkia, paneskeli kovaäänisesti, piti ryyppybileitä ja tuli aina viikonloppuöisin ovemme taakse koputtelemaan ja itkemään ja poliisia halus soittaa kun joku ryyppyvieraista oli käynyt päälle. Yläkerran naapureilla oli koliikkikaksoset ja alakerran mummo paukutti jollain mopilla kattoon kun vauvat itki yöllä, ikään kuin se meidän asunnon läpi olisi sinne ylös itkun sekaan kuulunut. Vastapäätä asui muusikko joka harjoitteli päiväsaikaan soittamista ja yöllä oli pois ja koira ulvoi. Muutin sitten suosiolla maalle, lähimpään naapuriin on 3km. Jo helpotti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

tiiätkö miten voi leipääntyä teihi mäkättäjiin.. joilla ei oo muuta tekemistä ku kytätä millo naapurin koira pikkusen haukahtaa!!!

Sunlaiset koiranomistajat on just niitä pahimpia, ette suostu uskomaan että ne koirat haukkuu, vaan naapurit on vainoharhasia kyttääjiä ja mäkättäjiä. Meiltä lähtee kyllä tulikiven katkusta kommenttia jos lapset on heränny eräänkin kerran noihin helvetin "pikkusiin haukahteluihin".

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Sunlaiset koiranomistajat on just niitä pahimpia, ette suostu uskomaan että ne koirat haukkuu, vaan naapurit on vainoharhasia kyttääjiä ja mäkättäjiä. Meiltä lähtee kyllä tulikiven katkusta kommenttia jos lapset on heränny eräänkin kerran noihin helvetin "pikkusiin haukahteluihin".

mistäs sä muute tiiät että mulla edes koiraa on. ;) mä en tietääksee oo missää sanonu että mulla koira ois. :D ja kyl mä ymmärrän sen jos yöaikaa koira haukkuu ja siit valittaa, mut päiväs aikaa pikkuse eri asia. sen pentusa voi kato nukuttaa vaikka pihalla. ;)

Yhteistyössä