Ärsyttääkö ketään muuta miehen baarissa käyminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minime
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja minime:
Ootkos pikkasen tai vähän enemmänkin mustis :whistle:

Olen, johan sen tunnustin. Tiedän, ettei ole aihetta mutta olen silti. :/

Sun pitäs vaan opetella elämään sen asian kanssa, että toinen tarttee omaakin aikaa jopa joskus sitten baarissa käydessä eikä se ole vaarallista ettei joka paikassa olla aina yhdessä :)

eihän se toki vaarallista ole ettei aina olla yhdessä. Mutta noista kerroista olemme kerran vuodessa yhdessä jossain.. :ashamed:

Kyllä mä olen välillä jopa ehdottanut miehelle, että lähtee baariin kavereitten kans. Sillon on ollut niin, ettei ole vähään aikaan käynyt. Mutta eipä tee juuri mieli ehdotella, kun muutenkin niin helposti lähtee..

Alkuperäinen kirjoittaja cc:
Näissä vastauksissa pitäisi olla ikä tai kysymyksessä ikäraja.. veikkaan ettei nuorempia ärsytä..

Mä taas veikkaan, että jos vaimo/avokki ei itse pääse baareissa pörräämään esim. raskauden tai imetyksen takia, niin tottakai miehen pörrääminen ärsyttää..

Alkuperäinen kirjoittaja Kokemusta on:
Näissä vastauksissa pitäisi olla ikä tai kysymyksessä ikäraja.. veikkaan ettei nuorempia ärsytä..

Mä taas veikkaan, että jos vaimo/avokki ei itse pääse baareissa pörräämään esim. raskauden tai imetyksen takia, niin tottakai miehen pörrääminen ärsyttää..

Mä en oo edes raskaana enkä imetä :ashamed: Lapsenvahdit on kyllä muuten vähän hakusessa. Voin kyllä kuvitella, että sitten kun/jos olen raskaana niin miehen baareilut ärsyttää enemmänkin. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Kolmekasi:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Mä olen nuori mutta ärsyttäisi silti. Itse asiassa tuskin jaksaisin edes katsoa miestä joka kävis kerran kuussa baarissa. Siinä menee meillä seuraavakin päivä ihan perseelleen.

Ei ärsytä. Ikää 38.

Uskokaa nyt jo, ettei kyse ole iästä, vaan elämäntilanteesta. On aikoja jolloin nainen ei ehkä pääse vuosiin käymään baareissa. Jos mies silti jatkaa samaa rataa, niin kyllä se vähän katkeraksi vetää.

no meillä mies käyny 2 kertaa baarissa 2 vuodenaikana ja olen sanonu useasti että mennä käymään, vaikka minä en käykkään, ei ole esim, juhlinu varpajaisia. Tykkää mielummon olla kotona meidän kanssa( lapsi synty huhtikuussa),mutta saan jatkuvasti kuulla kommenteja miehen kavereilta että ukko on tossunalla ja että en päästä/ei uskalla lähteä ku kotona on semmonen pirttihirmu, tämä ärsyttää minua kun en ole semmoinen, mutta ihan mukavaa että se tykkää helliä minua kotosalla! :)

Mulla tulee aina niin kauhee morkkis baarissa käymisestä, että en senkään takia hirveästi tykkää käydä.. Siis en tee mitään tyhmää, mutta morkkis tulee johtuen alkosta. :headwall:

Minulla ei tosiaan ikä eikä elämäntilanne vaikuta. Aina olen ollut yhtä nipo :D
Tosin mulla on sellaista taustaa, etten alkoholista pidä muutenkaan enkä itse sitä juuri ota.

Alkuperäinen kirjoittaja Kokemusta on:
Alkuperäinen kirjoittaja Kolmekasi:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Ei ärsytä. Ikää 38.

Uskokaa nyt jo, ettei kyse ole iästä, vaan elämäntilanteesta. On aikoja jolloin nainen ei ehkä pääse vuosiin käymään baareissa. Jos mies silti jatkaa samaa rataa, niin kyllä se vähän katkeraksi vetää.

Elämäntilanne ja elämänasenne. Ei mua o koskaan ärsyttänyt.

Ootkos pikkasen tai vähän enemmänkin mustis :whistle:

Olen, johan sen tunnustin. Tiedän, ettei ole aihetta mutta olen silti. :/

Sun pitäs vaan opetella elämään sen asian kanssa, että toinen tarttee omaakin aikaa jopa joskus sitten baarissa käydessä eikä se ole vaarallista ettei joka paikassa olla aina yhdessä :)

eihän se toki vaarallista ole ettei aina olla yhdessä. Mutta noista kerroista olemme kerran vuodessa yhdessä jossain.. :ashamed:

milloin sä oot itse ollu baarissa niin että tuntuu et mopo keulii koko illan? siis ettei siihen tarvita viinaakaan, vaan että on vaan pirun hauskaa ja tuntuu että on järkyttävä meno päällä?
koska rehellisesti sanottuna mulla on huomattavan paljon kivampaa baarissa omien kavereiden kanssa, ku miehen kanssa. kivaa on myös silloin, ku ollaan samassa baarissa mut molemmilla omat kaverit mukana. mun mies on sitä tyyppiä että se istuskelee ja juttelee, mä menen ja tanssin itteni hikeen. ei me siis kuitenkaan olla milloinkaan yhdessä kirjaimellisesti vaikka yhdessä baariin lähdettäis.

tähtihedelmä: No siis on aina hauskaa kun käyn baarissa, miehen kans tai ilman. Mut ei tee mieli hirveesti lähtee, kun aina tulee se perkuleen morkkis.. mä en ymmärrä miks se tulee, onko se joku alitajuinen juttu?

Miehen näkokulma

no ärsyttää korkeintaan sen verran että silloin en itse pääse :D
siis ei, hyvä vaan ettei homehdu. mä en kestä sitä että mun jaloissa pyöritään jatkuvasti, ja haluan todellakin olla joskus rauhassa mieheltä... ja mielellään koko perheeltä.

Hieno teksti, kokonaisuudessaan.. :)

Mies ei käy baarissa yksin, käymme aina yhdessä.

Aaaaarrrrrrggghhhhhhh!!!

Mikä helvetti siinä on että aina pitää yhdessä nysvätä? Miehet kaipaa välillä aikaa poikain kanssa biljardia ja pokeria pelatan, kertoen helvetin huonoja vitsejä ja kilpaillen tuopin juomisnopeudesta etc. täysin älyttömästä. Siis totaalista nollaustoimintaa ilman minkäänlaista tavoitetta päästä kontaktii toisen sukupuolen kanssa. Koti-illat tyttöystävän kanssa on upeita, mutta jos 6 iltaa viikossa tekee duunia ja opiskelee niin kuka on nii lestadiolainen että vetää herneet nenään yhdestä humppaillasta? säälin teidän poikaystäviänne suuresti, ja voitte olla varmoja että kun he seuraavan kerran saavat vähän löysempää siimaa he tilittävät ahdistavaa suhdettaan ystävilleen. Antakaa nyt herranjumala vapautta älkääkä tukahduttako miehiänne. Meillä homma pelaa näin molemminpuolin täysin mainiosti, eli kultainen keskitie ja vapautta peliin. Ällöttää tollainen itkutilitys, varmin tapa menettää äijänsä on käyttäytyä juuri noin Justiinasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Augustus:
Mikä helvetti siinä on että aina pitää yhdessä nysvätä? Miehet kaipaa välillä aikaa poikain kanssa biljardia ja pokeria pelatan, kertoen helvetin huonoja vitsejä ja kilpaillen tuopin juomisnopeudesta etc. täysin älyttömästä. Siis totaalista nollaustoimintaa ilman minkäänlaista tavoitetta päästä kontaktii toisen sukupuolen kanssa. Koti-illat tyttöystävän kanssa on upeita, mutta jos 6 iltaa viikossa tekee duunia ja opiskelee niin kuka on nii lestadiolainen että vetää herneet nenään yhdestä humppaillasta? säälin teidän poikaystäviänne suuresti, ja voitte olla varmoja että kun he seuraavan kerran saavat vähän löysempää siimaa he tilittävät ahdistavaa suhdettaan ystävilleen. Antakaa nyt herranjumala vapautta älkääkä tukahduttako miehiänne. Meillä homma pelaa näin molemminpuolin täysin mainiosti, eli kultainen keskitie ja vapautta peliin. Ällöttää tollainen itkutilitys, varmin tapa menettää äijänsä on käyttäytyä juuri noin Justiinasti.

Olen nainen mutta peesaan :D

Naisetkin kaipaa tyttöjen iltoja, ainakin minä, ja jumankauta jos mies tunkee sellaiseen mukaan...juorua siinä sitten tyhjänpäiväisiä asioita, naura menneiden vuosien mokille, kun vieressä on mies pyörittelemässä silmiään akkojen jutuille.

Yhteistyössä