Ärsyttävä mies...argh...!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mitä ajattelisitte miehestä, joka pikku asiasta uhkailee perua lapsilta särkänniemireissun ja uhkaa pitää siihen tarkoitetut rahat itsellään.

Meillä on adhd poika, jolla juuri aloitettu lääketauko ja muuten mennyt hyvin mutta on aika paha suustaan...kiroilee ja haistattelee. Mies täsät sitten suivaantui ja uhkaili reissun perumisella....musta väärin että pikkuveli joutuu kärsimään myös.

Tottakai pitää torua kun puhuu rumia, mutta vähän pitäis olla ymmärrystä kun sairauden takia ei aina mahda käytökselleen mitään.

Ja tää sama toistuu aina jos on jotain sovittua menoa, minne pitää mennä autolla ja tietää ettei mulla ole korttia. poika sanoo jotain väärää ja naps...peruuntuu kaikki suunniteltu. Tuntuu välillä että haluaa sen kautta olla mulle ilkeä, kun pitäis vaikka mennä mun vanhempien luokse niin peruu sen jonkun pikkujutun takia.

ap

Ei adhd ole mielestäni peruste sille että saa kiroilla ja haistatella. Pikku asiasta en viitsis ruveta mesoomaan mutta jos monta kertaa joutuu samasta asiasta (tai niistä tuhannesta pienestä asiasta..) sanomaan, niin saattaisin minäkin laittaa kivat jutut jäihin.

[QUOTE="vieras";23925346]Ja tää sama toistuu aina jos on jotain sovittua menoa, minne pitää mennä autolla ja tietää ettei mulla ole korttia. poika sanoo jotain väärää ja naps...peruuntuu kaikki suunniteltu. Tuntuu välillä että haluaa sen kautta olla mulle ilkeä, kun pitäis vaikka mennä mun vanhempien luokse niin peruu sen jonkun pikkujutun takia.

ap[/QUOTE]

Aja oma kortti

Yhteistyössä