Ärsyttävää uhkailua kaverin äidiltä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hermomiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hermomiina

Vieras
Onko muilla kokemuksia semmoisesta että leikkikaverin äiti uhkailee lasta? Kerran tarrasi jopa käteen kiinni ja huusi pää punaisena. Komennan kyllä itsekkin tarvittaessa ja tiukasti ja ei tämän äidin oma lapsi mikään kullanmuru ole vaikka koko ajan äiti toitottaakin kuinka kiltti poika hänellä on. Eräskin kerta hänen poikansa huiski koko ajan ja kun omani huitasi takas niin että osui niin siitä seurasi kauheata uhkailua, kuinka kohta ko. äiti suuttuu. Mielestäni jokainen voi vahtia oman lapsensa tekemisiä ja komentaa omaansa tarvittaessa. Ja voihan sitä kieltää tarvittaessa jos oma vanhempi ei ole lähettyvillä, mutta tommoinen uhkailu ei mielestäni ole tervettä kun kyseessä on vajaa 3-vuotiaat lapset.Mielipiteitä!

Koko kylä kasvattaa! Mutta uhkailu on epäsuotavaa... usein pelkkä vieraan sanominen riittää. Ja kyllä, meitä äitejä on joka lähtöön, toisen mielestä oma kullannuppu ei tehnyt mitään väärää vaikka koko puistoa terrorisoi... :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En olisi tekemisissä. Jokainen pitää kurin omallensa ja jos toisen lapselle sanoo, sanoo nätisti.

..vaan aina ei riitä kauniisti sanominen, jos meillä eri säännöt kuin vieraiden lapsilla, meillä samat säännöt koskee omia ja vieraiden lapsia

Alkuperäinen kirjoittaja v:
En olisi tekemisissä. Jokainen pitää kurin omallensa ja jos toisen lapselle sanoo, sanoo nätisti.

..vaan aina ei riitä kauniisti sanominen, jos meillä eri säännöt kuin vieraiden lapsilla, meillä samat säännöt koskee omia ja vieraiden lapsia

Aivan, jos ei usko, mutta on sellaisia, jotka alkavat suoraan huutamaan, jos kyseessä on joku muu kuin oma lapsi, vaikka nätti puhe menee meidän lapsille ainakin hyvin perille, jos sanoja on joku muu kuin oma äiti.

Meillä missä minä olen mukana kerhoissa yms. on yhteinen sopimus että toisten tenavia saa tarvittaessa komentaa, ei kukaan viitsi omansa perässä koko ajan juosta, se sanoo joka on lähimpänä jos sanottavaa on. Ei ole tullut kenellekään nokankoputtamista.

Alkuperäinen kirjoittaja +:
Koko kylä kasvattaa! Mutta uhkailu on epäsuotavaa... usein pelkkä vieraan sanominen riittää. Ja kyllä, meitä äitejä on joka lähtöön, toisen mielestä oma kullannuppu ei tehnyt mitään väärää vaikka koko puistoa terrorisoi... :(

sanopa tuo sama tämän talon lapsille. kun niitä komentaaa ne van jatkaa kahta kauheammin. kasvatuksen puutetta, sanon mä. ei mun lapset kyllä VIERAILLLE ihmisille asano vastaan tai väitele, vanheempiena kanssa kyllä,mutta sehän on sallitua että kyseenalaistaa kaiki vanhempien sanomiset ja tekemiset, eiks vaa

Alkuperäinen kirjoittaja v:

just ja ku lapset on kasvatettu niin ettei taloyhtiössäkään tarvitse järjestyssäännöistä välittää nii nyt sitten mä olen se paha täti ku puhella eivät oel uskoneet, sen jälkeen oeln jo huutantu ja ku eimu auttanut otin yhtetyttä isännöitsijään, seuraava taho o sossu, jos ämäkään ei ata, koska jos perheessä on ongelmia ne heijastuu lapseen

Yhteistyössä