Ärsyttäviä piirteitä läheisissänne/tutuissanne/jne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lucy"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Lucy"

Vieras
Tämmöinen tuli mieleen, mikä piirre jossain tuttavassanne/sukulaisessanne/tms saa teidän näkemään punaista? :D

Aloitan: Äitini hätäisyys ja ainainen tuli perseen alla- meininki. Jos hänellä on aika esim. lääkäriin, vaikkapa kello 8, hän laittaa kellon soimaan jo 6 tai ehkäpä jo puoli kuusi, matkaan hän lähtee jo ennen seitsemää, ja on todella ajoissa paikalla ja joutuu odottelemaan. Minne ikinä hänen kanssaan meneekin, kamala hätä että pitää mennä jo ja pitää varata aikaa... Ja paikalla ollaan aina reippaasti liian ajoissa ja kaikki on sitten yhtä odottelemista ja joutenoloa.

Samaten jos olemme hänen luonaan, ja menossa yhdessä vaikka kauppaan, kukaan ei ole saanut edes kenkiään vielä jalkaan kun hän istuu jo autossa odottamassa. Pakko mennä jo edeltä autoon hätäilemään.

Monesti hän myös käyttää lauseissa sanaa äkkiä, "Käyn äkkiä vessassa" "Käydään nyt äkkiä kaupassa" Myös "No niin" on tuttu ilmaisu, sillä hän yrittää hoputtaa porukkaa milloin mihinkin.

Niiiiiiiiiiiiiin ärsyttävää, mutta jo niin tuttua :D

Mulla on yks ystävä, joka on todella kovaääninen. Ei se pelkkä ääni, mutta puhuu aina päälle, tietää muka joka asiasta jotain. Kerroin minkä tahansa jutun, niin hän on aina tehnyt saman tai kokenut saman. Ei jaksa usein tavata....

Piikittelevät ja tunkeilevat ihmiset on inhottavia. Yhden miehen työkaverin vaimo on tosi piikikäs sanoissaan. Arvostelee pukeutumista, kotia ym.

Mun äiti on ärsyttävän utelias. Kun se tulee kylään, se käy läpi kaikki paperipinot yms. joita se näkee. Laatikoihin se ei ite mee, mutta muistaa aina kysyä mitä niissä on. Rasittavaa!

Mulla on ilmeisesti niin helppoja kavereita, että ainoa joka tulee aina tällaisissa mieleen on miehen tapa napsuttaa sormia sillein nopeesti. Jos on vaikka vähän kiire lähteä kotoa ja pitää etsiä tyyliin sateenvarjo niin se häsää ympäriinsä ja napsuttelee. HELVETTI!! Sellanen hätänen hösellys saa mut todella hermostuneeksi :D Muutenkin sellanen, että asioita aletaan kyllä tekemään ajoissa, mutta ensin tehdään kaikki epätärkeät ja kun ne tärkeät jää viimeiseksi niin alkaa toi v*n häsäys.

[QUOTE="Mili";29057031]Mulla on yks ystävä, joka on todella kovaääninen. Ei se pelkkä ääni, mutta puhuu aina päälle, tietää muka joka asiasta jotain. Kerroin minkä tahansa jutun, niin hän on aina tehnyt saman tai kokenut saman. Ei jaksa usein tavata....
[/QUOTE]

Ah, tämä yhdellä kaverilla. Se ei kyllä tosin ole edes kokenut välttämättä samaa, poimii siitä lauseen keskeltään vaan ehkä yhden sanan ja alkaa kesken toisen jutun kertomaan jotain omaa "mielenkiintoista" tarinaansa.

Eräs ystäväporukkaani kuuluva kohtelee meitä muita kuin lapsia. Valehtelematta hän jopa lässyttää meille niin kuin pienille lapsille monilla on tapana tehdä. Saattaa vaikka kehua, että "Hienosti Marja osasit tehdä jtn.."

[QUOTE="Lucy";29056994]Tämmöinen tuli mieleen, mikä piirre jossain tuttavassanne/sukulaisessanne/tms saa teidän näkemään punaista? :D

Aloitan: Äitini hätäisyys ja ainainen tuli perseen alla- meininki. Jos hänellä on aika esim. lääkäriin, vaikkapa kello 8, hän laittaa kellon soimaan jo 6 tai ehkäpä jo puoli kuusi, matkaan hän lähtee jo ennen seitsemää, ja on todella ajoissa paikalla ja joutuu odottelemaan. Minne ikinä hänen kanssaan meneekin, kamala hätä että pitää mennä jo ja pitää varata aikaa... Ja paikalla ollaan aina reippaasti liian ajoissa ja kaikki on sitten yhtä odottelemista ja joutenoloa.

Samaten jos olemme hänen luonaan, ja menossa yhdessä vaikka kauppaan, kukaan ei ole saanut edes kenkiään vielä jalkaan kun hän istuu jo autossa odottamassa. Pakko mennä jo edeltä autoon hätäilemään.

Monesti hän myös käyttää lauseissa sanaa äkkiä, "Käyn äkkiä vessassa" "Käydään nyt äkkiä kaupassa" Myös "No niin" on tuttu ilmaisu, sillä hän yrittää hoputtaa porukkaa milloin mihinkin.

Niiiiiiiiiiiiiin ärsyttävää, mutta jo niin tuttua :D[/QUOTE]

:snotty: Ap, ihan kuin oisit kirjottanu musta, oon justiin tuollanen kuin äitisi. Ikää mulla on 26v. Tunnistin itseni tuosta kirjotuksesta täysin.

Itse olen melko suuripiirteinen mies ja en oikeasti tykkää kun jotkut kaverit tai sukulaiset ovat joistakin yhdentekevistä asioista niin jääräpäisiä. Välissä tulee mieleeni että pitäkää paskanne että ei sitte.

Mun äiti taas on hidas..menee kauan ennenkuin päästään kauppaan ja tosi kauan siellä sitten, kun pitää joka rättiä hypistellä ja muuttaa mieltään että ottasko vai ei, oisko joku toinen sitteki parempi..

Yks sisko on kans ärsyttävä kun se on tottunut saamaan kaiken mitä haluaa..nyt on päättänyt haluta lapsen, sitäpä ei vaan ala kuulua :)

Yks kaveri oli kanssa sellanen että kun olin kertonut jo pitkästi jotain juttua, tää mölähtää et siis mitäh? joka kerta noin, tympäs selittää sitte taas uudelleen..huoh..

Ensimmäinen asia mikä tuli mieleen oli yhden kaverin tapa sopia tapaaminen ja sitten jättää ilmoittamatta peruutus/myöhästyminen tms. Ja yleensäkin tätä kaveria sai odottaa tunnista pariin ja sitten kun soitti ja kysyi että oletko tulossa, saattoi sanoa että hups, meninkin ensin käymään jonkun toisen kaverin luona. Todella ärsyttävää. Mutta, lähiaikoina ei olekaan sitten pitänyt minkäänlaista yhteyttä,itse yritin alkuun tekstiviestilä kysellä kuulumisia, ehdottaa tapaamista mutta ei, aina jotain muuta tai vastaus on ympäripyöreä.Ajattelin sitten että olkoot.Taitaa olla entinen kaveri.Harmi vaan kun on lapsemme kummi niin olisin edes jonkinlaisia välejä toivonut.

Yhteistyössä