Ärsyttävin, mutta toimeen on tultava- sukulaisesi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla on varmaan käly..
Tunkee nenänsä joka asiaan, ja matkii ihan kaikessa. Ja kuitenkin täytyy olla paras joka asiassa, tai asian teossa.. Itsekäs, ja omahyväinen.
Lavertelee, tai käyttää kertomiani asioita minua vastaan.

Onneks asuu muutaman sadan kilsan päässä, käyvät kyllä pari-kolme kertaa kuussa jotta serkut näkisivät toisensa.. Enempää en kestäisi sitä naista!

Anoppi nyt tuppaa olemaan vähä liiankin ärsyttävä, mutta vaikka asutaan n.10km päässä toisistamme näemme tarpeeksi harvoin, lapsia ajatellen liiankin harvoin.

jaa.... niitä on muutamakin. miehen veli ja niiden isä eli appeni. toisaalta ovat ihania persoonia, toisaalta he saavat mut näkemään punaista välillä. sellainen viha-rakkaus suhde.

Hei mullaki miehen sisko eli käly eiks nii?

Mikä siinä onki et ne on monella niin kamalia??

En mä kyllä appiukostakaan tykkää. Sen ajatukset sukupuolirooleihin ja lastenkasvatukseen jne jne on joltain kivikaudelta ja oikein reippaasti niitä aina laukoo luullen olevansa jotenki sairaan viisas. Esim poikalasta ei kannata isän pussailla ettei tuu homo! O-ou! Sehän nyt oliskin maailman kamalin asia jos poika on homo. Ja se homoushan tuleekin pussailemalla.

Mut joo, silti miehen sisko menee appiukonkin ohi ärsyttävyydessään.

Päivittäin soittelee ja vaatii mieheltäni jotain palveluksia. Siis ihan joka päivä. Ja suuttuu ku 5-vuotias jos veljensä ei ehdi töiden tms takia.

En mä kyllä appiukostakaan tykkää. Sen ajatukset sukupuolirooleihin ja lastenkasvatukseen jne jne on joltain kivikaudelta ja oikein reippaasti niitä aina laukoo luullen olevansa jotenki sairaan viisas. Esim poikalasta ei kannata isän pussailla ettei tuu homo! O-ou! Sehän nyt oliskin maailman kamalin asia jos poika on homo. Ja se homoushan tuleekin pussailemalla.

Päivittäin soittelee ja vaatii mieheltäni jotain palveluksia. Siis ihan joka päivä. Ja suuttuu ku 5-vuotias jos veljensä ei ehdi töiden tms takia.

Alkuperäinen kirjoittaja Oo siinä nyt sit cool:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Sukulainen

Tuolla on tuo "käly"-kohta..
Mä kans tarkoitin miehen siskoa.. :x

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei mulla oo enää ku anopin kans pistin välit kokonaan poikki =)

Jos anoppi lasketaan niin se, muuten en todellakaan ole sukulaisten kanssa pakosta tekemisissä, jos en tykkää niin sitten en myöskään ole yhteydessä.

Yhteistyössä