Ärsyynnyinkö miehelleni turhaan, vai oliko kenties aihettakin?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Röökitön muija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Röökitön muija

Vieras
Minulla on pahe.

Poltan kerran parissa viikossa yhden tupakan saunan jälkeen, samalla kun juon siiderin. Siis vain yhden ja mitä suurimmalla nautinnolla.
Olen vannottanut miestäni, että mun tupakkaa EI SAA POLTTAA! Siis sanonut monesti, kun usein ne mun jemmaröökiaskin tupakat on kummasti huvenneet ja sekös mua ärsyttää. Laitoin jemma-askin piiloon (!!) ja luotin siihen, että kun olen a) sanonut miehelleni ettei polta niitä ja b) vielä piilottanut ne , että siellä olisi mulle se YKSI rööki niin mitä olikaan tapahtunut!!

Se paskapää oli menny polttaa sen!! Mua ÄRSYTTÄÄ!!
Nyt menis vaikka useempikin, mut mitäs poltat kun ei oo ainuttakaan saatana!
Mä niin illan hekumoin ajatuksella, et kun mukulat nukkuu, meen saunaan, nautin siiderin ja sen mun syntisen paheellisen tupakan älyttömän raskaan ja tympeän päivän jälkeen. Ei sitte, saakeli!

Mä en puhu sille möylälle loppuiltana enää sanaakaan.

Mielestäni miehesi voisi sitten antaa omistaan sulle saunatupakan. Itse tupakoin, joten tiedän kuinka kova houkutus on. Siltikin on reilua jättää puolisolle se tupakka, jos toinen sen haluaa polttaa.

[QUOTE="sommarcat";27156083]Mielestäni miehesi voisi sitten antaa omistaan sulle saunatupakan. Itse tupakoin, joten tiedän kuinka kova houkutus on. Siltikin on reilua jättää puolisolle se tupakka, jos toinen sen haluaa polttaa.[/QUOTE]

Sehän se, että kun mies ei oikeastaan polta. Paitsi kun on juonut kaljan, sillä alkaa tehdä mieli röökiä ja silloin saattaa polttaa jos joltain löytyy. JA multahan löytyy mun jemmasta, tai anteeksi, löytyi! Että mua sapettaa. Vaikka mun tupakanhimo ei johdukaan riippuvuudesta (poltan siis ehkä 2 röökiä kuukaudessa) niin kyllä vituttaa.

Voi ei! No ehkä nyt tästälähtien jemmaat todella hyvään paikkaan ja ihan reilusti. Aattele jos olisit vaikka pudottanu ite sen ainokaisen veteen tai muuhun märkään tai johonkin väliin tai olisit katkassu sen tms.

Olisin aivan vissiin hermostunut! Ensinnäkin tietäisi ihan varmasti, mikä idea mulle siinä rötöksiä on...joten silkkaa välinpitämättömyyttä. Toisekseen, OSTAIS OMAT RÖÖKIT, TARTTE TOISTEN JEMMOJA NUOHOTA!

Alkuperäinen kirjoittaja Röökitön muija;27156086:
Eipä se voi ajaa, kun se saunaa lämmittäessään oli juonut kaksi kaljaa ja POLTTANUT SEN MUN RÖÖKIN!

Kysy siltä, miltä tuntua mennä jääkaapille hakemaan sitä kylmää, sihahtavaa kaljaa...kun akka olisikin sen jo hörpännyt. Varmasti ois ihan suopeena :D

Uusimmat

Yhteistyössä