ärsyyntyisittekö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huokaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huokaus

Vieras
minun mieheni on ammatiltaan timpuri.
työmaat vaihtelevat välillä viikon välein ja välillä on samalla työmaalla kuukauden tai jopa melkein puoli vuotta.
nyt mies on ollut kaksi kuukautta samalla työmaalla ja alusta asti on puhunut jostain "siivoojalikasta" joka notkuu paljon miehen "työpisteellä" ja juttelee kaikkea ja mies tekee siinä ohessa töitä.
tämä "siivoojalikka" on siis vähintään 2-3 kertaa viikossa miehen puheissa, tyyliin "siivoojalikka taas kertoi että plaaplaa", "siivoojalikka ojenteli mulle nauloja koko aamun", "siivoojalikka sitä ja tätä".
minä en ole mustasukkaista sorttia, mutta jossain vaiheessa kysyin mieheltä, et minkäs ikäinen tämä likka oikein on ja eikös sen pitäisi tehdä omiakin töitään? että minäkin alan rakennussiivoojaksi jos nauloja ojentelemalla ja juttelemalla saa palkan.. mies naureskeli että niinpä ja kertoi, että se "likka" on jotain 25-30v.

nyt mulla on kuitenkin oikeasti alkanut palamaan pinna tähän, viimeksi äsken soitin miehelle ja kikatus ja käkätys kuului taustalta ja mieskin repeili jotain ja kysyin et mikä siel on meneillään? mies ei meinannut naureskelultaan saatua sanotuksi, että ei mikään..
kysyin sit et missäs kävit syömässä, niin kuulema oli käynyt siivoojalikan kanssa jossain kotiruokalassa, et ruokatunti vähän venähti kun oli niin mukavaa....

siis pitäiskö mun nyt olla mustasukkainen kun mies viettää 150kilsan päässä päivänsä naureskellen jonkun siivoojalikan kanssa??!!

miksi mua ärsyttää??!!

mä olen jo aiemmin miehelle sanonut, että tuntuu aika nihkeeltä kun tää siivoojalikka on sun puheissa jatkuvasti jne.
mies sit alko nauraan mulle, että oletko mustasukkainen, ei oo totta, antoi suukon, halasi ja sanoi hassuksi..
mutta silti joku mussa nyt hälyttää et ei hyvä juttu.....

Ja jos mies ei puhetta ymmärrä niin anna samalla mitalla takaisin. Jos alat jutteleen koko ajan jostain vieraasta ukosta niin vois viesti mennä perille, että kuinka kivalta se tuntuu.

Mä viihdyn töissä paremmin miesseurassa. (naisvaltainen ala). mutta varon kyllä puhumasta heistä kotona, minusta se olisi .. ei nyt epäkohteliasta, mutta ehkä just tuommosta ärsyynnyttävää.

Ne on vaan hauskoja, luotettavia tyyppejä, yksikään niistä ei kiinnosta mua seksuaalisesti. Kyllä ihmisellä voi olla toissukupuolisia ystäviä.

Ja just tuommonen tilanne, et nauretaan jollekin inside-jutulle, se voi olla ihan hervotonta, eikä sitä pysty selittämään. Eikä se selittämällä ole edes hauskaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä viihdyn töissä paremmin miesseurassa. (naisvaltainen ala). mutta varon kyllä puhumasta heistä kotona, minusta se olisi .. ei nyt epäkohteliasta, mutta ehkä just tuommosta ärsyynnyttävää.

Ne on vaan hauskoja, luotettavia tyyppejä, yksikään niistä ei kiinnosta mua seksuaalisesti. Kyllä ihmisellä voi olla toissukupuolisia ystäviä.

Ja just tuommonen tilanne, et nauretaan jollekin inside-jutulle, se voi olla ihan hervotonta, eikä sitä pysty selittämään. Eikä se selittämällä ole edes hauskaa.

tiedän.
olen ammatiltani maalari ja todella paljon ollut raksoilla miesten keskellä ja aidosti se levoton kaksmielinen läppä ja ne insidejutut on omaa luokkaansa, mutta mua silti jotenkin hirveästi nyt ärsyttää.. en tiedä itsekään miksi.

Mä tiedän ton tunteen. Onko mies siis siellä viikot vai kulkeeko joka päivä ton matkan?
Voisko tää tunne johtua nyt siitä että SUN miehellä on hauskaa jonkun naispuolisen kanssa, eikä sun kanssa? itse tunnistin omat tunteeni aikanaan tästä johtuvaksi. pelkäsin että mies ihastuu tai rakastuu kun oli niin hauskaa aina sen naispuolisen kaverin kanssa, ja meidän liitto jäi arjen jalkoihin, ei meillä ollut enää hauskaa yhdessä, ainakaan yhtä hauskaa mitä miehellä tän kaverin kanssa tuntui olevan.

Alkuperäinen kirjoittaja huokaus:
siis pitäiskö mun nyt olla mustasukkainen kun mies viettää 150kilsan päässä päivänsä naureskellen jonkun siivoojalikan kanssa??!!

miksi mua ärsyttää??!!

Sun miehelläs ja sillä siivoojalikalla vaan synkkaa hyvin yhteen ja läppä lentää.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Mä tiedän ton tunteen. Onko mies siis siellä viikot vai kulkeeko joka päivä ton matkan?
Voisko tää tunne johtua nyt siitä että SUN miehellä on hauskaa jonkun naispuolisen kanssa, eikä sun kanssa? itse tunnistin omat tunteeni aikanaan tästä johtuvaksi. pelkäsin että mies ihastuu tai rakastuu kun oli niin hauskaa aina sen naispuolisen kaverin kanssa, ja meidän liitto jäi arjen jalkoihin, ei meillä ollut enää hauskaa yhdessä, ainakaan yhtä hauskaa mitä miehellä tän kaverin kanssa tuntui olevan.

kulkee joka päivä ton matkan..
en tiedä mistä johtuu, koska mun miehellä on hauskaa myös mun kanssa :D
jotenkin vaan ärsyttää...

tuntuu vaan niin turhauttavalta keskustella, kun mies kuittaa kaiken naurahtamalla hyväntahtoisesti sille miten hassu mä olen....
oikeesti, olen sanonut sille tänään että joku tässä nyt klikkaa enkä tykkää tästä, niin se totes et pitäskö hänen sit irtisanoutua ettei tarvi työskennellä sen likan kaa??
että meni sitten ääripäähän ja mä menin sanattomaks.

Yhteistyössä