Arvatkaa ketä pimpittää ihan kybällä?

Tyyris Tyllerö

Aktiivinen jäsen
05.12.2005
5 944
1
36
:wave: Mies hassannu lähiaikoina noin tonnin kodin viihde-elektroniikkaan. |O |O Mulle aina sanoo, että ei nyt oo kyllä oikein rahaa mihinkään :whistle: Ite käytin joululahjarahat laskujen maksuun, mitään ei jääny itteni hemmotteluun. Ja kyllähän siis mieskin on laskuja maksanu mut mut...

Eilen viimeks ilmoitti ostaneensa liki 800e videotykin ku entinen ei muka oo tarpeeks hyvä ja tarkka. Kilin kellit sanon minä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Alkuperäinen kirjoittaja AnalÖppning:
Mut kotiinpäin kuitenki, oishan se voinu hassata ne rahat johki muuhunki

Joo, kuten lainanlyhennykseen, vessanremppaan, johonkin viikonloppureissuun lasten kanssa?

no jonnekin muualle täälläkin vois sen rahan laittaa kun kodin (miehen) haluamaan elektroniikkaan... meillä mies just ostamassa videotykkiä. kiva kiva, ihan kun ei olis muutakaan rahanmenoa.

Minä oon hassannu omat joululahjarahani kirjahyllyyn, tauluihin, kehyksiin ja teema-astioihin :D Tosin kävimme nämä kaikki ostamassa yhdessä perheen kans eli olipa yhdessä temistä :D

Minä hassasin just talousrahat olkkarin villamattoon,pariin lamppuun, 3 uudet verhot ja mieletön läjä muuta sisustustavaraa,ja vielä nojatuolin meinasin pläjäyttää..

-Tosin mies oli ihan tyytyväinen, kun minä harvoin rahaa tuhlaan, niin voipa sitten itse taas joskus laittaa rahaa johonkin "turhaan".

Ap:hen palatakseni,tuo nyt ei tainnut olla mieheltäsi mikään uusi tempaus,eikös tuo ole teillä pikemminkin tapa kuin poikkeus?
Jos talous on tiukkaa,niin tonni on suuri raha, enkä ymmärrä miten toinen voi tuhlata itseensä noin paljon..

Mä aattelin ett ihan jotain muuta. Ja aluks ku luin, ni ajattelin ett miehes hannnnu. Hehe!

Asiaan, kyllä muaki ketuttais ja kovaa. Varmaan laittaisin palauttaa videotykin(jota ei kyl tekis).

Yhteistyössä