Arvatkaa paljonko meni rahaa joululahjoihin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmailen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmailen

Vieras
... olin eilen jouluostoksilla ja ostin kymmenelle henkilölle lahjoja, eli anopille ja apille (yhteinen), kuudelle kummilapselle, siskolleni&hänen miehelleen ja kahdelle omalle lapselle! Muille ostin yhdet lahjat, mutta omille lapsilleni (4kk ja 2v.) 2 pakettia per pää eli yhteensä 12 pakettia! Arvatkaa paljonko meni rahaa?

Okei vastaan ja rahaa meni n. 130e!!:) Pikkusen olen tyytyväinen.. jokainen saa paketin mut minulla ei mennyt kaikki rahat.. köyhää ku on, niin ei sitä hirveitä summia voi jokaiseen laittaa! Tokihan sitä rahaa sais uppoamaan noihin vaikka 1000e jos sitä olisi...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Okei vastaan ja rahaa meni n. 130e!!:) Pikkusen olen tyytyväinen.. jokainen saa paketin mut minulla ei mennyt kaikki rahat.. köyhää ku on, niin ei sitä hirveitä summia voi jokaiseen laittaa! Tokihan sitä rahaa sais uppoamaan noihin vaikka 1000e jos sitä olisi...

Niinpä, mä kans ostin Pentikin poistoista isoimmat lahjat ja säätin paljon, laitoin ne sitten pariskunnille yhteisinä vielä, normaalihinnalla olisivat olleet likemmäs satasen jokainen.

Alkuperäinen kirjoittaja Utelee:
Kerro mitä kaikkea ostit?

Okei...

Anopille&Apelle: ison Lasipurkin, minkä täytin suklaakonvehdeilla
Siskolle&miehelle: Astioita ja käsipyyhkeitä
Omalle pojalle: Keinuhepan, kirjan ja palapelin
Omalle tytölle: Helistimen, soittorsian ja vauvan lelun
Kummilapsille: Kirjoja, nalletehtaan, rubikinkuution, legoja, lasten rakennustarvikkeita,perässä vedettävä vauvanlelu ja vaatetta..

mulla meni tonni rahaa..2.lle pojalle, vanhemmilleni, miehelle, miehen vanhemmille ja parille kaverille ostin lahjat. kylläpä on nyt hyvä mieli!! ihanaa antaa lahjoja!! :) :)

Yhteistyössä