arvatkaa sainko ja saanko vielä kauan kuittia valinnastani...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Joo...olohuoneen ja eteisen lattiasta. Mulla on ollut tarkka visio millaiset lattiat niissä pitää olla. Halusin EHDOTTOMASTI erilaista kuosia niihin, vaikka samaa tilaa ovatkin. Mietin että sitten erottuu eteinen ja olkkari paremmin.

No, nyt on lattiat laitettu. Olohuoneessa on kirjavanruskeaa ja eteisessä beigeä laattalaminaattia. Ja ne ei muuten sovi YHTÄÄN yhteen keskenään :ashamed: :snotty:

Voin vain kuvitella.. :D
Meillä on olkkari ja vierashuone samaa sävyä ja eteinen ja keittiö samaa, siinä vielä menee ihan hyvin, vaikka aluksi mua ehkä hieman häiritsi.
Selasin tossa yks päivä K-raudan kuvastoa ja näin aivan järkyttävän ihanaa laminaattia, mut mies tuskin innostuu vaihtoajatuksesta... :whistle:

Juu olis tietty voinut kysyä mielipiteitä täältäkin, mutta kun mä olin VARMA visiostani :ashamed: . Ja kyllä me veivattiin noita siellä liikkeessäkin ja mua vähän epäilytti. Mutta päätin luottaa visiooni :headwall: :headwall: .

Niin ja sitten ihan sekavaksi tän pirun huushollin tekee vielä se että keittiössä on vielä kolmatta kuosia... ja yläkerran makkareissa neljättä |O |O :headwall: :ashamed:

Kuvaa ei tähän hätään ole, huomenna voin koittaa napsia jos vaan ehdin. Tai on mun eilisessä ketjussa pieni kaistale kummastakin lattiasta, mutta ei silleen yhdessä =)

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Ja siis kuittailijoina on tietysti mieheni ja vanhempi poikani.Unohtui ekaan viestiin kirjoittaa...

Noh, jos ne ihan hirveiksi äityy, niin pyydä multa kuvia meidän lattioista :) Ne vasta kauheet on. Ylhäällä on porrastasanne yhdenlaista muovia, kaks pientä makkaria toisenlaista ja iso makkari kolmatta laatua.... On komia :xmas:

*muoks* ja nämä kaikki on siis kerralla näkyvissä. Erisävyisiä muoveja, joissa parketti kuvionti :D

meillä on oloh eri sävyy ja keitti´+eteinen samaa.on vielä 4makkaria laittamatta ja todennäkösesti ostetaan kerrallaan maks kaks huonetta ja saadaan taas erilaisia.. toissaalta oon sitämieltä että otettiin aikas halpaa tarjous kamaa niin saa sit vaihtaa jossain vaiheessa kun lapset kasvaa enkä mä ainakaan jaksa koko ikääni noita samoja kattella..

Yhteistyössä