Arvatkaapa oireiden perusteella...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Puppeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Puppeli

Vieras
...kumpaa sukupuolta meille vauva tulossa!!! Nimittäin selvisi tänään sattumalta ultrassa (rv. 34). Oireita:

- olen lihonut 20 kg
- turvotuksia kasvoissa, käsissä ja jaloissa
- maha melonin mallinen
- hiukset ja iho hyvässä kunnossa
- kainalo- ja säärikarvoitusta tavallista vähemmän
- vauvan sykkeet 140-150
- makea maistuu suolaista paremmin
- vauva potkii vasemmalle
- alussa oli pahoinvointia jonkin verran
- väsyttänyt koko raskauden ajan
- seksiä haluttaisi koko ajan :-)

Eli arvauksia peliin!! Tulen paljastamaan hetken kuluttua, että kumpi meille on sitten tulossa (tietenkään sitä EI VOI OLLA 100% VARMA, mutta kyllä lääkäri sen aika varmaksi ilmoitti...)

Eli ei noista oireista aina voi päätellä kumpaa sukupuolta sieltä on tulossa, kuulosti kyllä niin tytön oireiluilta? No olipa kiva yllätys sulle, vauvali tais hämätä sua:).

POIKA!

Mulla oli noi samat oireet poikia odottaessa,
tytön kanssa tukka rasvoittui ja iho+hiukset voi tosihuonosti.
Näytin aikas vanhalta odotusaikana,harmaalta.
Eikä olis voinu vähempää kiinnostaa seksikään.
Kaikista tuli 20 kg,massu tasaisen pyöreä,siis toi kaikki 20 vain massuun ja leuka levisi hieman.
Ihmettelin näitä erilaisia oireita tyttöraskaudessa,vaikka etukäteen en tiennyt, kumpi tulossa.

No EI.
Ei todellakaan ihan oikeesti.
Kuten huomasit, tyytöoirein aon monella ollu ihan samat kuin esim. mulla poikaoireina...

Tää nyt on vaan tällasta omaa hömppää ;o)

Niin, kun kaikki aina arvuuttelevat oireista päätellen että kumpi on tulossa. Halusin vain tällä näyttää, että ei niihin oireisiin ole MITÄÄN luottamista, ei todellakaan!!

Kaikille odottaville hyvää odotusaikaa oireista huolimatta, olivat ne mitä tahansa... Ja ihan varmahan sukupuolesta voi olla vasta kun masukki on tupsahtanut tähän maailmaan:-)

Yhteistyössä