Arvioikaahan onkö tämä raskaustesti positiivinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja `vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

`vieras

Vieras
Aijaa.com - 9216735.jpg

Näkeekö kukaan muu tässä haamua?
Ja onko tää positiivinen, vaikka tää on näin haalea viiva?

Minulla alkais vasta huomenna oikeasti kuukautiset, joten testin tekeminen oli tyhmää, koska 50% menee kesken vielä tässä vaiheessa, vaikka plussan saakin. MUTTA kun oireili, niin en pystynyt estämään itseäni!

Plaah. Nyt olen sitten katsellut vääriä positiivisia ja luin jotakin viivanpaikasta, että se on erilaisen valkoinen. Olen näitä samoja testejä kuitenkin tehnyt monta ja koskaan ei ole tullut mitään viivanpaikkoja ja tämä mielestäni on kuitenkin haalean lilaa..Mitä mieltä?

Mä en kyllä tuota sanoisi enää vain haamuksi - viivahan tuo on :D
Positiivinen testi siis. Viivanpaikka on sellainen yleensä vaaleampi kohta, ei koskaan värillinen.
Onnea! Toivotaan, että raskaus jatkuu :)

• Tykkää
Reactions: Wolt
Kyllä siinä viiva on:) MÄ tein kolmosesta ekan testin kp 25 ja sain vähän tuota epäselvemmän tuloksen.Oireita oli kans enkä myöskään voinut olla tekemättä testiä ;) Ja kyllä vaan vauva siitä tuli, joka nyt jo 3 ja puoli:)

HA!
Kiitos varmistuksesta. Mieskin näki tuossa viivan, joten sen takia oli vaikea olla uskomatta. Viimeksi mies ei uskonut viivaa, joka oli yhtä kirkas ku kontrolliviiva.

Minun asenne keskenmenoon on se, että sitä en voi estää joten se täytyy surra silloin vasta kun/jos tapahtuu. Meillä on jo yritystä takana, joten vaikka varhainen keskenmeno sattuisikin, minulla on nyt tieto että voin tulla raskaaksi. Se helpottaa ehkä ajatusta siitä, että ei olisi pitänyt testata näin aikaisin.

Ei tuo enää ole mikään haamu tai viivan paikka. Kyllä se ihan POSITIIVINEN TESTI on.
Joten ei muuta kuin ONNEA!!!!!!!!!!!
Kaikkea voi tapahtua, mutta juuri nyt olet todistetuksti RASKAANA.
Ihana jouluyllätys

Uusimmat

Yhteistyössä