Arvonnat - huijaustako? Oletko IKINÄ voittanut mitään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huijattuko..?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun äitin sisko voitti joskus 90-luvulla auton. Sen tytär oli lähettänyt juurikin jonkun mainospostin mukana tulleen kupongin arvontaan ja oli äitinsä ollut vähän äimänä kun voitto oli napsahtanut kohdalle...

Nykyään osallistujia on tosiaan varmaan aika paljon kaikenlaisiin arvontoihin, kun netissä on niin helppo niihin osallistua... Silti sitä jaksaa aina toivoa =)

voitin Sanoma Magazinesin kuukausiarvonnassa 2000e :) siis sellaisessa johon tilaajat osallistuvat automaattisesti, ja joiden järjestämistä olen epäillyt :D

Oli lähellä etten lyönyt ns. luuria korvaan kun soitti sieltä lehtimyynnistä. Kerkesi juuri sanoa väliin että älä katkase, nyt hän ei ole myymässä mitään :D kertoi sitten että olen voittanut ja kyllä mulla epäilytti kunnes rahat tulivat tilille oikeasti :)

Mä aiemmin aina aattelin, että kaikki arvonnat on huijausta eikä niitä isoja palkintoja oikeesti ees arvota, kunnes tätini voitti henkilöauton arpajoulukalenterista. Nyt uskon että ainakin joissakin tapauksissa ne ei ole huijausta :D

Kyllä se vaan on kannattavaa antaa yksi ulkomaanmatka palkinnoksi, jos sillä saa sanotaan vaikkapa 7000 hölmön ihmisen yhteystiedot mainontaa varten. Silloinhan se olisi alle 0,30 euroa per yhteystieto, ei paha.

Minä voinit kerran 2. palkinnon Vicks (siis niitä yskänpastilleja) kilpailussa. Ensimmäinen palkinto oli matka Miamiin. Toinen palkinto oli muistaakseni Sviittiyö helsingissä ja kassillinen karkkeja. Minuun ei koskaan otettu yhteyttä enkä myöskään saanut otettua yhteyttä enää kilpailun järjestäjään, vaan sivut poistettiin käytöstä kilpailun jälkeen.

Olen voittanut kyllä pääpalkintojakin, mutta nekin ovat olleet pikkujuttuja. Arvokkain varmaan n. 250€ arvoinen. Muuten vaan suklaata, kirja, karkkia, purkkaa, paitoja, herätyskello jne

90-luvun puolessa välissä voitin yhden radiokanavan kilpailussa kahden hengen 4pv matkan New Yorkiin. Lennot, hieno hotelli, musikaaliliput, henk.kohtainen 6h kiertoajelu limusiinilla, pieni "shoppailuraha". Olin opiskelija tuolloin ja kaverin kanssa oltiin, oli aika mahtava reissu.

Mäkin kuulun niihin jotka aina ajattelee että voittaakohan kukaan koskaan mitään noita matkoja, autoja tms... Mutta kai ne joku sitten voittaa. Terveisiä vaan tutuille jos tunnistaa tuosta matkakuvauksesta.

Ite oon voittanut noista arvonnoista Viikatteen levyn nimmereilla, Uimahallilippuja, sarjakuvakirjan ja festariliput kahdelle. Tuttavani voittanut 50€ lahjakortin tavarataloon. Eipä enään moneen vuoteen tollaisiin jaksanut osallistua.

Yhteistyössä