Arvostele mun illallinen Suomessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katsoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

katsoja

Vieras
Katon liviltä Suomen Arvostele mun illallinen, koko viikko tuli nyt putkeen. Mä jäin ihmetteleen tuota likkaa, että miten se kehtaa antaa niin heikot pisteet muille. "En anna kenellekään kymppiä, enkä ysiä, enkä edes kasia."

Luuliko voittavansa tällä tekniikalla ja eikö tajua, että ihmiset todellakin pitää sitä alhaisena kilpailijana. No onneks ei voittanutkaan! Aika huono maku jäi kyllä tuollaisista tyypeistä :(

Katsoin kans että oli tosi törkeä akka. Viimeiselle kilpailijalle antoi KAKKOSEN, vaikka hän teki parhaat ruoat koko kisassa! Toi eukko olisi pitänyt diskata koko kisasta, tai sitten olisi vaan pakotettu antamaan kunnon pisteet. Onneksi ei sentään voittanut.

Ei ollut kovin fiksua käytöstä tämän viikon miesvoittajalta, siis suomenruotsalaiselta Robilta, kun kehuskeli esim. saarellaan, jolle olisi asutettu karjalaisevakkoja ajan mukaisesti, mutta keksivät "pelastumiskeinon" evakoilta, eli äkkiä suku opiskelemaan maanviljelystä ja kukkien kasvattamista, jotka katsottiin ohittavaksi asioiksi yhteiskunnalisessa sodan jälkeisessä tilanteessa ohi evakkojen auttamiseen osallistumisesta.
Jäi paha maku suuhun, oli siksi törkeesti ja itserakkasti sanottu. Vieläkö ihmetellään, miksi sr:sia pidetään erityisaseman saaneina ns. tavallisiin kansalaisiin verrattuna. Koko tyyppi oli pelkkää teatteria ( mm. pakasteherneiden päälle näyttävästi skumppaa päälle hoh hoijaa) ja pröystäilyä omaisuudellaan, ja toivoin viimisen asti, että ei olisi voittanut, mutta helposti menivät viikon vieraat "vipuun".
Näin tällä viikolla, josta jäi ohjelman historian huonoimmat fiilikset - kiitos robiska siitä.

Yhteistyössä