arvostele ullkönäkö

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja miltski:
Tahtoo kovasti kommentteja, tällänen pöljä kuva! Ei ainaskaan mikään bilelook! :D
milladd5.th.jpg

Kaunis.

susanna kuronen

*susan

Mulle tuli ihan sama mieleen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja miltski:
Tahtoo kovasti kommentteja, tällänen pöljä kuva! Ei ainaskaan mikään bilelook! :D
milladd5.th.jpg

Kaunis.

susanna kuronen

*susan

Mulle tuli ihan sama mieleen.

No ette kyllä ala! Salaliitto!

:headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Alkuperäinen kirjoittaja :
http://www.aijaa.com/v.php?i=3258247.jpg
Antaa tulla vaan, kyllä mä kestän! :D

Sut minä tiedänkin, mustan nimimerkin nimittäin :)

Niin, siis 99 % varma, ei 100 %...

Hän on Ishtar... =) Sanon tämän 95% varmuudella, tai sitten tää oli se toinen Isafra tms... Mutta kaikki tyyni mieheltä kyllä näyttää. Taitaa olla joku palstaisukki pukeutuneena vaimonsa kolttuihin? :laugh:
 
Ei vissiin naamaansa voinut vaihtaa niin Ishtar on nykyään KoleaQ.. :whistle:

Mutta oikeasti miksi te lykkäätte naamanne tällaisiin arvostelkaa ulkonäköni, kun luulis tietävän ettei se palaute ihan maireintakaan ole? Masokistin vikaa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vierustellen:
Ei vissiin naamaansa voinut vaihtaa niin Ishtar on nykyään KoleaQ.. :whistle:

Mutta oikeasti miksi te lykkäätte naamanne tällaisiin arvostelkaa ulkonäköni, kun luulis tietävän ettei se palaute ihan maireintakaan ole? Masokistin vikaa?

Kaikkia ihmisiä arvostellaan ulkonäön vuoksi tai vaatteiden....riittää, että menee ulos ovesta niin jo alkaa arvostelu. Pitää kyetä vastaanottamaan kritiikkiä jos kuvansa esittelee....
 
Alkuperäinen kirjoittaja miltski:
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja miltski:
Tahtoo kovasti kommentteja, tällänen pöljä kuva! Ei ainaskaan mikään bilelook! :D
milladd5.th.jpg

Kaunis.

susanna kuronen

*susan

Mulle tuli ihan sama mieleen.

No ette kyllä ala! Salaliitto!

:headwall:

En mä kyllä näen Susan Kurostasta tässä kuvassa.
 

Yhteistyössä