Arvostelkaa mun päivän syömisiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ja syön näin yleensä aina. Joskus syödään illalla pitsaa tms.

Yksi lämmin ruoka
ja illalla 2palaa rusileipää

päivän aikana menee 2-3 kuppia kahvia ja 2l vettä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Heh, mä oon syöny tänään 2 suklaapatukkaa, sipsejä, luumuja ja karkkipussin :p :p En muuta, laihis menossa :p

hyvä laihis :D

toimiiko?

itse saatan syödä suklaata jos en ole muuta päivän aikaan syönyt.

Mä oon syöny kaks riisipiirakkaa, kaks jugurttia, kaks kuppia kahvia, omenan, kolme kalapuikkoa ja vähän ranskalaisia. Niin ja pienen limun "työruoaks". Kas kumma kun paino putoaa, pitäis ostaa proteiinijuomaa töihin et sais päivän kaloreita ees vähän paremmin täyteen :|

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja :
jos laihduttaa yrität ni et varmasti laihdu noin pienellä määrällä! Muussa tapauksessa se on sun asias jos noin huonosti syöt.

Ja ainakin mä laihduin.

varmaan jos tahtoo laihtua lihaksista..joten aivan vapaasti vaan jatkakaa samalla linjalla kunhan lapsenne saavat ruokaa.

Alkuperäinen kirjoittaja arvostelija:
Alkuperäinen kirjoittaja :
jos laihduttaa yrität ni et varmasti laihdu noin pienellä määrällä! Muussa tapauksessa se on sun asias jos noin huonosti syöt.

Ja ainakin mä laihduin.

varmaan jos tahtoo laihtua lihaksista..joten aivan vapaasti vaan jatkakaa samalla linjalla kunhan lapsenne saavat ruokaa.

Öö mites lasten syöminen tähän liittyy?

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Mä oon syöny kaks riisipiirakkaa, kaks jugurttia, kaks kuppia kahvia, omenan, kolme kalapuikkoa ja vähän ranskalaisia. Niin ja pienen limun "työruoaks". Kas kumma kun paino putoaa, pitäis ostaa proteiinijuomaa töihin et sais päivän kaloreita ees vähän paremmin täyteen :|

Paljon paino tippunu ja missä ajassa?

Mä oon syönyt tänään

omenan
kolme ruispalaa kevytlevillä ja juustolla
mustikka-vadelmarahkaa
pari tomaattia
banaanin
lautasellisen kaurapuuroa voisilmällä
palan omenapiirakkaa

ja laihdutan myös. :)

Mä oon syönyt tänään

omenan
kolme ruispalaa kevytlevillä ja juustolla
mustikka-vadelmarahkaa
pari tomaattia
banaanin
lautasellisen kaurapuuroa voisilmällä
palan omenapiirakkaa

ja laihdutan myös. :)

ainiin ja kolme lihapullaa myös.

Iso satsi makaronilaatikkoa tossa klo 17pintaan, sitä ennen kahvia n.5kuppia ja vettä monta lasia.
Kohta pari karjalanpiirakkaa ja porkkana ja banaani ja sit loppu tän päivän syöminen.

Alkuperäinen kirjoittaja --:

Kaks kiloa, en tiiä missä ajassa, parissa viikossa varmaan... Mut siis mulla ei oo ylimäärää, joten yhtään kiloa en tahtois kadottaa. Mä oon vaan surkee syömään :/

Kaks kiloa, en tiiä missä ajassa, parissa viikossa varmaan... Mut siis mulla ei oo ylimäärää, joten yhtään kiloa en tahtois kadottaa. Mä oon vaan surkee syömään :/

Laihdutko siis kokoajan:O

Laihdutko siis kokoajan:O

Toivottavasti en :whistle: En mä oo vuosiin laihtunu, kainyt on joku stressivaihe tai jotain vaan...

Yhteistyössä