ARVOSTELU PINO

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lunacy sioux
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

lunacy sioux

Aktiivinen jäsen
02.08.2006
6 381
0
36
Eli nyt te palstan nopeanäpit, joilla näppikset savuaa linkkittelyn johdosta ja/tai ikuisten haukkumaketjujen rustaamisesta.
Kerrankin saatte laittaa pinoon OMAT kuvanne. Ja pelin nimi on se että mitään postitiivista EI saa sanoa ulkonäöstänne. Vaan juuri TE palstan totuuden torvet, voitte kertoa suorin sanoin mitä mieltä olette toisistanne.
Kuka uskaltaa olla eka?
:xmas:

Stage is yours :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Missäs sun kuvas on :whistle:

Sori, mut mä en harrasta palstalla toisten ulkonäön mollaamista. Mut varmaan joku päivä hermostun ja lalan etsimään niitä vikoja tiettyjen nikkien naamoista :kieh:

pssss: Ooks tukiaisii

No mitä luulet

Alkuperäinen kirjoittaja v:

Sori, mut mä en harrasta palstalla toisten ulkonäön mollaamista. Mut varmaan joku päivä hermostun ja lalan etsimään niitä vikoja tiettyjen nikkien naamoista :kieh:

pssss: Ooks tukiaisii

No mitä luulet

Olet.

sä voit aloittaa musta :D ei tartte pelkän kuvan perusteella arvostella.

ja mä voin kertoa että olen hemmetin kyllästynyt näkemään oman naamani täällä kotona kun näkisin sen mieluummin synnyttäneiden osastolla.

Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:

ja mä voin kertoa että olen hemmetin kyllästynyt näkemään oman naamani täällä kotona kun näkisin sen mieluummin synnyttäneiden osastolla.

No sä voisit kyllä pienentää mahaas HUOMENNA. Se alkaa olla jo liian iso :snotty:
En mä sua voi arvostella kun oot niin lutunen :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:

No sä voisit kyllä pienentää mahaas HUOMENNA. Se alkaa olla jo liian iso :snotty:
En mä sua voi arvostella kun oot niin lutunen :heart:

voi puspus :heart: kyllä mä voisin. sovitaan jo valmiiksi tärskyt. tosin Tumpula on meille tulossa huomenna, toivottavasti ei kauheasti pety jos en kotona olekaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Cool down.

En suostu, ennen kun nää palstamammat lopettaa jatkuvan naamojen mollaamisen :kieh:

Mutta kun julkut on julkkuja. Ei meiän taviksien naamoilla ole väliä.
Oma naamani on ihan epäsymmetrinen ja pöhöttynyt, jos haluat tietää.Oletko tyytyväinen! Kyllä sitä haukuttas 16 sivua, jos sen tänne laittais.
Mut enpäs laita, lällälllää.

Rumer Willis ja Tukiainen (etunimi unohtu) tuskin palstailevat 2plussalla.

Mä otin itestäni äsken toosi hehkeän ja ihanan kuvan teidän arvosteltavaksi, mutta enhän mä sit osaa laittaa sitä tänne. Siis kun tässä tietsikassa on tuo kamera (waauuu, mutta ihan oikeesti ihan uus ja ihmeellinen juttu meille :D ),mutta en mä vaan osaa...

Ja mä näytin niin söpöltä vielä kuvassa ettei kukaan olis voinu pahaa sanaa sanoa :'( :saint:

Yhteistyössä