Arvuutelkaa missä ajassa tämä maha on kasvanut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Odottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ihan hyvän kokosia masujahan nuo oli. yksilöllistähän toi mahan kasvukin on, joillain ei tuu paljon mitään ja toisilla hurjat mahat ja silti kaikki on ihan ok. kyllä ne neuvolassa olis varmaan puuttunu jos jotain häikkää olis.

No tyhmää kai pyytää arvuuttelemaan.
Eka kuva viikolta 26 tasan ja toinen viikolta 33 tasan!

Ollaan otettu lähikuvia muuten niin ei kasvua sit niistä huomaa ja ite en huomaa varmaan ku toi maha tossa roikkuu mukana kokoajan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
täh, toi mahahan on valtava! Ja sulla taitaa olla ylipainoa muutenkin... ei pelkästään vauvan ansiosta oo tommonen maha...

Joo ja siis ylipainoa on, oikeassa oot.
Siks varmaan myöskään sitä kasvua ei silleen ite huomaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Odottaja AP:
täh, toi mahahan on valtava! Ja sulla taitaa olla ylipainoa muutenkin... ei pelkästään vauvan ansiosta oo tommonen maha...

mulla kaverilla ei näkyny raskaus oikeestaan koko raskausaikana, hällä on omenalihavuutta. mun mielestä sulla ei mitenkään ihmeemmin ylipainoa ole ja mä ainakin lihoin molempien raskauksien aikana ihan järettömästi :x

Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
Alkuperäinen kirjoittaja Odottaja AP:

mulla kaverilla ei näkyny raskaus oikeestaan koko raskausaikana, hällä on omenalihavuutta. mun mielestä sulla ei mitenkään ihmeemmin ylipainoa ole ja mä ainakin lihoin molempien raskauksien aikana ihan järettömästi :x

Mulla on enempi ehkä sellasta A-mallista lihavuutta, en ole mahasta mitenkään älyttömän lihava mut jalat sit on...

Yhteistyössä