Asennot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sooloseksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sooloseksi

Vieras
Hei

Miehenä kiinnostaa tietää minkälaisissa asennoissa naiset harrastavat mieluiten sooloseksiä (runkkailuahan se on mutta ollaan nyt sivistyneitä). Luulisin että selällään maaten sängyssä on yleisin ja varmasti myös suihkussa sormeilu pääsee kärkisijoille. Yhdynnässä moni nainen kokee takaapäin naimisen erittäin kiihottaana joten kysynkin, onko nelinkontin-asento hyvä myös sooloilussa?

Mies 32

Viestisi on asiaton, ja siksi Soneran asiakaspalvelu tulee ottamaan viestin kirjoittajaan yhteyttä mahdollisimman pian (Soneran ""pian"" = 1,5 - 2 kk.)

Ylläpito

Itse toimin vähän samoin kuin miehet. Tietokoneen vieressä, piristäviä tarinoita lukien. Kuvat ei tepsi.

Muinoin harrastelin sängyn päälä piristäviä tarinoita ""naistenlehdistä"" samalla lukien.

Minä olen nyt vaan kirjurina. Emäntä sanoi tätä juttua lukiessa, että laitappa ukkokulta sinne, että naiselle on paras niin naidessa kuin itselle hyvää tehdessä olla selällään polvet rintaa vasten ja sitten säädellä timangin tiukkuutta jalkoja levittämällä.

Lieden ääressä, vispilä oikeassa kädessä, 2-kuinen Jasperi vasemmalla käsivarrella, handsfreehen puhuen, 13-kuisen Jasmiinan kehtoa hellästi potkien, välillä vasemmalla jalalla koiran massua rapsuttaen. Kun puutteessa elää, niin näiden liikkeiden yhteensattuman tulos on aivan hurmaava orgasmi, jonka huudan lehtimyyjän tunkkaiseen työpäivään.

Joo, selällään sängyssä varmaan tosiaan yleisin mulla. Dildo mukana jne. Joskus tulee ratsastettua dildolla ihan vaihtelun vuoksi, ja joskus kontallaan/mahallaan että ikäänkuin takaapäin. Tai sitten koneen ääressä tuolilla... =)

Yhteistyössä