Asentovinkkejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Simppu77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Simppu77:
Ajateltiin kokeilla persepanoa. Missä asennossa naista on hyvä vetää kakkoseen?
Jos olet kokeiluasteella, niin otapa ensinnäkin ihan rauhallisesti ja jätä se "vetäminen" sinne tuleville vuosille. Muutoin voi tulla vetäistyä kahdet varvit samalla kertaa, ensimmäiset ja viimeiset... Suosittelen kylkiasentoa, lusikkaa tms. jossa homma hoituu hellästi ja kiireettömästi. Ja muista, alussa ei voi olla liikaa liukkaria!

Tällaiset paatuneemmat tapaukset voivat sitten olla toisinaan hieman rajumminkin liikkeellä. Itse otan miehen peppuun lähes aina takaapäin. Variaatioita on sitten laaja skaala alkaen siitä, että makaamme vatsallamme pitkin pituuttamme päättyen siihen, että olen kontallani poski patjaa vasten perse pystyssä. Ensin mainittu on tosi hyvä hellittelyyn ja viimeisessä mies asettuu hajareisin yläpuolelleni painaen voimakkaammin ja syvemmälle. Ihan tavallinen koira-asentokin on hyvä ja joskus myös lähetyssaarnaaja. Kokeilemalla löytyy se oma juttu :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pimazu:
Tällaiset paatuneemmat tapaukset voivat sitten olla toisinaan hieman rajumminkin liikkeellä. Itse otan miehen peppuun lähes aina takaapäin. Variaatioita on sitten laaja skaala alkaen siitä, että makaamme vatsallamme pitkin pituuttamme päättyen siihen, että olen kontallani poski patjaa vasten perse pystyssä. Ensin mainittu on tosi hyvä hellittelyyn ja viimeisessä mies asettuu hajareisin yläpuolelleni painaen voimakkaammin ja syvemmälle.
Takaapäin se on minustakin parasta. Tuossa makuuasennossa kun ottaa vielä suristimen varsinaiseen, niin taju meinaa lähteä :) Myös tuo kuvailemasi rajumpi versio on tosi jees.Haluan miehen toisinaan ottavan minut hieman alistavasti ja tuo on siihen hommeliin tosi hyvä asento. Siinä ei voi kuin ihmetellä ja ottaa mitä ylhäältä annetaan, tuosta kun saa isoa syvälle hyvällä rytmillä niin mmmhhh..... ;)