Asiakaspalautus ei ollutkaan mennyt perille (anttila). Nyt tuli sitten lasku tuotteesta..Kuitti aina talteen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Siis palautin asiakaspalautuksena anttilaan yhden vaatteen. Hinnaltaan ei ollut kyse kuin 15e, mutta silti.
Maksoin laskun ja vähensin tuon 15e laskusta (asiakasneuvonnassa näin käskettiin tekemään).
Tuotteessa oli siis vikaa, sen takia palautin.

Nyt tuli sitten lasku, 15e. Soitin asiakaspalveluun ja seiltä sanottiin, että ei ole tullut palautus perille.
Onneksi säilytin postin kuitin! Laitoin sitten kopion tuosta anttilaan, saa nähdä, miten juttu selviää vai saako tuosta kuitenkin takuta.

Itselläni on jotenkin epäilys, että postin työntekijä mokasi jotain. Mulla jäi joku tunne kaihertamaan tuosta palautustilanteesta ja päätin visusti säilyttää kuitin.
Oon yrittänyt miettiä, että mahtoiko tuo työntekijä laittaa paketin päälle mitään lappua, kun siirsi sen syrjään. Paketti oli siis tavis laatikko, jossa ei mitään nimeä (ei siis anttilan oma laatikko).

No, toivottavasti moka menee niitten piikkiin sitten, jos ei pakettia löydy.

Olipas hassua, että tämä vanha ketju on nostettu just nyt tähän:) Minä kun suhteellisen harvoin enää nykyään palstailen.

Eli lähetin kuitin Anttilaan. Seuraavana päivänä soitettiin, että paketti oli saapunut perille. Paketti ehti siis sinne ennen kuittia. En tiedä, missä paketti oli pyörinyt, kolmisen viikkoa ja ylikin, oli matkalla.

Yhteistyössä