Asioita, joita ET halua nähdä julkisesti (imetyskeskustelun innoittamana)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piitu pipari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

piitu pipari

Aktiivinen jäsen
07.06.2008
1 065
0
36
Itseäni häiritsee suunnattomasti monikin asia. Esimerkiksi, jos ravintolassa viereiseen pöytään istuu ylipainoinen ihminen liian kireissä tai pienissä vaatteissa, minulta menee ruokahalut, valitan! En halua joutua katselemaan julkisesti missään kenenkään läskimakkaroita tai valkoista pullavatsaa! Samoin jos olen terassilla, EN halua nähdä muiden kuin erittäin treenattujen ja karvattomien miesten yläruumiita paljaina. Muuten en pysty juomaan kaljaani. En myöskään SIEDÄ huonosti hoidettujen varpaiden paljastelua julkisesti. Minua ällöttää myös julkipussailu ym. -lääppiminen, tehkää se jossain privaatissa paikassa ihmiset!!!

Ylläolevat olivat vain muutamia esimerkkejä asioista, jotka minua häiritsevät huomattavasti enemmän kuin julki-imetys.

Minä en halua nähdä juoppojen pissaavan kadulla, enkä halua nähdä kenekään kakkaavan. En halua nähdä lapsen mukilointia. En haluaisi nähdä tupakointia.

Ehkä yks on känniläisten sekoilu keskellä päivää. Mutta tässäkin tapauksessa mä voin katsoa muualle ja paeta paikalta. Yleeensä ainakin. Mä en oo niin masokistinen et jäisin seuraamaan.

Mut lasten pahoinpitelyä en katselisi.

en haluaisi nähdä pieniä lapsia pyöräilemässä terassin lähistöllä n. klo 23-02 aikaan yöllä ja vanhempia terassilla tuiskeessa.

en haluaisi nähdä väkivaltaisia vanhempia.

en haluaisi nähdä koulukiusaajia ja kiusattuja.

en haluaisi nähdä yleisille paikoille oksentelevia/pissaavia/kakkovia ihmisiä.

en haluaisi nähdä kännääviä teinejä

en haluaisi nähdä narkkareita puistoissa.

en haluaisi nähdä välinpitämättömiä ihmisiä.

lista on loputon...kaikkea mitä tulee lähes viikottain vastaan :/

ja töissä....

ja tarkoitan tällä listalla sitä että toivoisin ettei moista pahuutta olisi olemmassakaan. en sitä että haluaisin sulkea silmäni

Aika paljonkin on semmoisia asioita, joita en tahdo nähdä julkisella paikalla. Ap:n mainitsemat makkarat ja paljaat yläkropat eivät aiheuta minussa mitään tuntemuksia puoleen eikä toiseen, mutta näin yleisesti ottaen voisin vastata, että kaikki normaalisti intiimisti suoritettava asia ei minusta kuulu julkisesti esiteltäväksi.

Alkuperäinen kirjoittaja piitu pipari:
Itseäni häiritsee suunnattomasti monikin asia. Esimerkiksi, jos ravintolassa viereiseen pöytään istuu ylipainoinen ihminen liian kireissä tai pienissä vaatteissa, minulta menee ruokahalut, valitan! En halua joutua katselemaan julkisesti missään kenenkään läskimakkaroita tai valkoista pullavatsaa! Samoin jos olen terassilla, EN halua nähdä muiden kuin erittäin treenattujen ja karvattomien miesten yläruumiita paljaina. Muuten en pysty juomaan kaljaani. En myöskään SIEDÄ huonosti hoidettujen varpaiden paljastelua julkisesti. Minua ällöttää myös julkipussailu ym. -lääppiminen, tehkää se jossain privaatissa paikassa ihmiset!!!

Ylläolevat olivat vain muutamia esimerkkejä asioista, jotka minua häiritsevät huomattavasti enemmän kuin julki-imetys.

En haluaisi nähdä yllämainittua potaskaa suoltavaa ihmistä :o

Elämä on näköjään aika paljon helpompaa, kun keskittyy julkisillakin paikoilla itseensä, puihin, pensaisiin, pilviin, kukkiin ja nauttimaan omasta seurueestaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Barberina:
en haluaisi nähdä pieniä lapsia pyöräilemässä terassin lähistöllä n. klo 23-02 aikaan yöllä ja vanhempia terassilla tuiskeessa.

en haluaisi nähdä väkivaltaisia vanhempia.

en haluaisi nähdä koulukiusaajia ja kiusattuja.

en haluaisi nähdä yleisille paikoille oksentelevia/pissaavia/kakkovia ihmisiä.

en haluaisi nähdä kännääviä teinejä

en haluaisi nähdä narkkareita puistoissa.

en haluaisi nähdä välinpitämättömiä ihmisiä.

lista on loputon...kaikkea mitä tulee lähes viikottain vastaan :/

ja töissä....

ja tarkoitan tällä listalla sitä että toivoisin ettei moista pahuutta olisi olemmassakaan. en sitä että haluaisin sulkea silmäni

Mä mietin ensin näitä, mutta tulin siihen tulokseen että ne eivät katoa minnekään vaikka minä sulkisin niiltä silmäni :|

Riitoja, väkivaltaa, huutamista, rikollisuutta!

Kerjäläisiä Helsingissä!

Äidin tupakoivan raskaana!

Äidin/isän/muun aikuisen tupakoivan samalla kun työntää vaunuja/rattaita tai on lasten lähistöllä!

Yhteistyössä