askeleita yössä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelästynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelästynyt

Vieras
Kirjoitan tänne kun on tänään ollu noita muitakin jänniä aiheita. Mutta mitä ootte mieltä tästä? Heräsin pari yötä sitten "suhiseviin" askeliin. Siis sellaisiin joita kuuluu kun kävelee sukkasillaan tai kuivin jalkapohjin parketilla. Kuulosti siltä että kuuluivat olohuoneesta päin. Odottelin hetken ja kohta askeleita kuului uudelleen. Oletin että jompikumpi lapsista olis lähteny tulemaan meidän viereen nukkumaan, mutta kun ei lasta kuulunut, ajattelin että pakko käydä katsomassa ettei oo kukaan yksikseen olohuoneessa pimeässä. Kun mielestäni en kuullu siis askelia takaisin lastenhuoneeseen. Muttamutta, lapset nukkuivat omissa sängyissään peittojen alla aivan sikeästi. Jäi vähän "kummitusmainen" olo. Näinkö unta vai oliko lapsi kuitenkin liikkeellä ja nukahdin hetkeksi etten kuullu kun meni takaisin petiin? En koskaan pelkää kotona, mutta nyt kyllä yöllisillä vessareissuilla vähän "kylmää".

No nyt lopeta heti pelottelu! Mä oon niin säikky etten uskalla yöllä edes vessassa käydä vaikka mies on aina kotona ja kerrostalossa asutaan niin että hiippareiden (elävien) tunkeutuminen on epätodennäköistä. Samantyyppistä ääntä kuului meillä tänään päivällä kun oli ihan hiljaista. Luulin että tyttö heräsi ja oli tulossa keittiöön ja katsoin selkäni taakse niin oli sitten tollanen puolityhjä iso foliopallo (vapun jäänteitä vielä) lähtenyt liikekannalle ja osui välillä kattoon...laitoin pallon yöksi lasitetulle partsille, ei huvita törmätä siihen yöllä kun muutenkin oon kuset housussa jos pitää nousta sängystä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 22:51 pelästynyt kirjoitti:
Kirjoitan tänne kun on tänään ollu noita muitakin jänniä aiheita. Mutta mitä ootte mieltä tästä? Heräsin pari yötä sitten "suhiseviin" askeliin. Siis sellaisiin joita kuuluu kun kävelee sukkasillaan tai kuivin jalkapohjin parketilla. Kuulosti siltä että kuuluivat olohuoneesta päin. Odottelin hetken ja kohta askeleita kuului uudelleen. Oletin että jompikumpi lapsista olis lähteny tulemaan meidän viereen nukkumaan, mutta kun ei lasta kuulunut, ajattelin että pakko käydä katsomassa ettei oo kukaan yksikseen olohuoneessa pimeässä. Kun mielestäni en kuullu siis askelia takaisin lastenhuoneeseen. Muttamutta, lapset nukkuivat omissa sängyissään peittojen alla aivan sikeästi. Jäi vähän "kummitusmainen" olo. Näinkö unta vai oliko lapsi kuitenkin liikkeellä ja nukahdin hetkeksi etten kuullu kun meni takaisin petiin? En koskaan pelkää kotona, mutta nyt kyllä yöllisillä vessareissuilla vähän "kylmää".

Jos siellä oli pari hiirtä luistelemassa parketilla. :D

Mulla oli aikoinani yksiö, jossa kuului AIVAN SELVÄSTI yöllä kun makasi hiljaa, että joku olis hiiparoinut keittiössä. Tiesin tasan, että oon yksin kämpässä, mutta piti aluksi monesti varovasti sydän kurkussa hiippailla keittiöön. Mutta eihän siellä ketään ollut ja lopulta totuin ääniin...

Joskus kun oli oikein paljon univelkaa, makoilin sohvalla ja vahdin kuopusta. Se seisoi mun vieressä ja yhtäkkiä se seisoikin telkkarin edessä. Sitten taas ihan yhtäkkiä kirjahyllyn luona ja taas mun vieressä, ilman, että olis kävelly! Joo, pelottavaa, yliluonnollista! :o
No ei, nukahtelin, mutten tajunnut nukkuvani, paitsi siitä, että lapsi vaihtoi paikkaa mun huomaamatta...

Ja just tuolleen varmaan kävi apllekin, nukahdit välillä, etkä kuullut, kun lapsi meni takaisin sänkyynsä.

Väsyneenä kyllä mieli tosiaan saattaa tehdä tepposet. Mäkin eilen aivan tiukkana katoin muka 4d:tä sohvalla ja pilkin siinä samalla mutta olin mielestäni täysin aika- ja paikkaorientoitunut ja muistan miettineeni että jaahas mainokset nyt voi torkkua ja aina välillä raotin silmiä ja aina vaan oli mainokset ja taas torkuin ja mainokset sen kun jatkuu vaan niin olin sitten "torkkunut" 2 mainoskatkoksen väliä ja heräsin niissä mainoksissa jotka tulee ohjelman jälkeen. Ei kannata mennä sänkyyn jos väsyttää.

Yhteistyössä