Äsken läks pojun tärkeimmät lelut, eli pikkuautot, takavarikkoon!

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
|O Poju ollu kipeänä ni ei oo päässyt tarhaan, eikä ulos, ni ollut kuin persiiseen ammuttu karhu, yhtä kiukkunen jo pari päivää.

Oli tietokoneella katsomassa videota ja menin viereen kyykkyyn kysymään, et mitäs oikein katselee. Karjas miulle, et haluaa olla rauhassa, enkä saa häiritä häntä.

Mie sit nappasin pois koneelta kun tuollalailla ei ruveta turhan päiten karjumaan ja kiukuttelemaan. Tietokonepöydällä oli pieni metallinen pikkuauto, ni samalla ku karjui miulle, ni huitas sen pöydältä niin lujaa kuin kykeni ja sehän osui sit suoraan miun naamaan, joka oli n. 30cm päässä. Nyt on poskiluun kohdalla nätti vekki, mustelma, sekä kiva turvotus. Verta vuos jonkin verran.

Poju läks samantien jäähylle istumaan ja autot pariks päiväks takavarikkoon. :kieh: :kieh:

No sitä ärsytti, kun tulit siihen häiritsemään. Jos sä katot jotain keskittyneesti ja sua häiritään niin miten käyttäydyt? Mä ainakin hermostuisin samalla lailla kuin sun poikas!

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
No sitä ärsytti, kun tulit siihen häiritsemään. Jos sä katot jotain keskittyneesti ja sua häiritään niin miten käyttäydyt? Mä ainakin hermostuisin samalla lailla kuin sun poikas!

Silti ei saa ketään lyödä!!!

ikää 3,5v. Ja todellakin jos katsoo koneelta videota, ni mie todellakin käyn vähän väliä katselemassa, et mitä katselee ja kyselen myös. Ja JAA:lle, ni kyllä sanoin, ennenkuin nappasin pois koneelta.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Silti ei saa ketään lyödä!!!

Tai tempoa pikkuautoilla naamaan! Vekki on pari cm silmän alapuolella...onneks ei silmään osunu. Sen verran voimakkaasti tuo kopsahti.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Ei saa lyödä eikä häiritä.

No todellakin käydään kattomassa mitä 3½-vuotias kattoo! Eri asia, jos joku teini kattoo ja näyttää sopivalta. Lyömisestä oon samaa mieltä... se ei o sallittua missään tilanteessa.

Itekin olisin tollasesta hermostumisesta poistanu lapsen koneelta ja pitäny puhuttelun käytöstavoista. Jos nätisti kysyy, niiin ei siinä huutamaan aleta. Joku roti on lapsilla oltava. Lelu ois lähteny takavarikkoon, poika jäähylle ja sitte anteekspyyntö. (siis kun sen autonki siitä huitas verisin seurauksin) Mun mielestä tuossa ap:n toiminnassa ei o mitään moitittavaa.

Tuskin poika tarkotti sua sillä autolla nakata, jos huitasi sitä. Ehkäpä keskustelu asiasta olisi parempi kuin tavaroiden takavarikointi ja jäähy. Ei kait lapsi tahallan ole kipeä ja kiukkuinen?

Alkuperäinen kirjoittaja halipupu:
Tuskin poika tarkotti sua sillä autolla nakata, jos huitasi sitä. Ehkäpä keskustelu asiasta olisi parempi kuin tavaroiden takavarikointi ja jäähy. Ei kait lapsi tahallan ole kipeä ja kiukkuinen?

Asiasta kyllä keskusteltiin jäähyn jälkeen. Ja poju on todella tempperamenttinen, eikä oo eka kerta ku tavarat lentelee. Tällä kertaa vaan mie satuin olemaan edessä. Mutta muutenkaan ei meillä ole hyväksyttävää, että kiukuspäissään tavaroita aletaan heittelemään.

Mä olen sitä mieltä että vaikka kuinka ärsyttää tai hermostuu niin tavaroiden heittely ei ole oikea tapa asiaa purkaa.
Siinä voi sattua oikeasti pahasti.
Tai vielä pahemmin jos nyt muotoilen paremmin.

Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
Mä olen sitä mieltä että vaikka kuinka ärsyttää tai hermostuu niin tavaroiden heittely ei ole oikea tapa asiaa purkaa.
Siinä voi sattua oikeasti pahasti.
Tai vielä pahemmin jos nyt muotoilen paremmin.

Näinpä just. Ei sillä väliä oliko se osuma vahinko vai tahallinen, kun vahinkoa saa aikaan.

Yhteistyössä