Hae Anna.fi-sivustolta

asos. com - palauttaminen..apua!

Viestiketju osiossa 'Muotifriikit' , käynnistäjänä Alice, 26.02.2010.

1. Alice Vierailija

Tarvitsisin apua, kun oon ihan pihalla nyt ton mun asos.comin tilauksen kanssa, että kuinka saan palautettua sen! Tilasin siis bikinit, mutta en oo tyytyväinen niihin..
    Onko kellään kokemusta miten toi palautus toimii? Lähetin sinne sähköpostiakin, ja sain kyllä vastauksen, mutta se oli niin sekava etten oikeen ymmärtänyt sitä. Siinä höpistiin kaiken maailman faksaamisista sun muista..siis mitä ihmettä! Tässä mailista tämä tärkein pätkä:

"To make a return to us from Overseas:

Please use the sticky address label from the front of your delivery note when you send the item back to us. When you have sent it complete the attached form and fax it along with the postage receipt to +44 1442 835 850. Fill in the section on the returns note then put the note in your parcel when you send it back. Please return the parcel back to us within 14 days
    As soon as your parcel turns up, we'll take a look at it, and then arrange your replacement (as long as the item is still available) or issue your refund within 24 hours (it'll take 5-10 days to appear in your account). If you have already sent your item back and are awaiting confirmation from us, please allow 10 working days from the date you posted it to us, for it to be processed.
    If you haven’t received your order in full, please get back in touch with us and we will resolve your query as quickly as possible."

Mailissa oli liitteenä myös sellanen erillinen .doc tiedosto, johon pitää täyttää nimi, pankkikorttitiedot jne..ilmeisesti se pitää kai faksata sinne, mutta mitä muuta? Joku lappunen missä lukee postikulut? Mistä sen saan,silloinko kun vien palautettavan paketin postiin?
    Että voiskos joku valaista miten tää palautus oikeen toimii..kaiken muun ymmärrän, mutta en käsitä tarkalleen ottaen mitä tonne nyt pitää faksata..Ja mistähän sitä tässä nyt sitten löytäis jonkun faksaajankin jostain..hohhoijaa..

2. jotain apuja Vierailija

Paketin päälle liimataan pakettiosoitekortti joka löytyy siitä tilauserittelystä.

Ilmeisesti Asokselle pitää faksata kuitti siitä tilauksen palauttamisesta. Eli postista saat kuitin lähetyksestä koska joudut itse maksamaan postikulut. Samoinhan saa kuitin mistä tahansa muusta postilähetyksestä kun pyytää.

Käsittääkseni on olemassa liikkeitä joissa voi otattaa/lähettää fakseja mutta en tiedä millä nimellä ne ovat.

3. Apua Vierailija

Ei tarvitse faksata mitään minnekään.

1) etsi paketin sisältä palautustarra ja liimaa se pakettiin
    2) etsi paketin sisältä palautuslappu ja kirjaa siihen mitä palautat
    3) sulje paketti ja kiikuta se 14 päivän sisällä saapumisesta postiin
    4) postissa joudut maksamaan palautuspostarit itse, asos ei hyvitä niitä sinulle
    5) kun asos saa paketin he ilmoittavat siitä maililla ja hyvittävät maksussa käytetylle kortille rahat

Eli postikulut takaisin Asokselle joutuu aina maksamaan itse! Kuitin postista pyytävät ottamaan sen takia, että jos paketti hukkuu matkalla on sinulla todiste siitä, että olet lähettänyt sen.

4. laura Vierailija

Tilasin juuri Asokselta tavaraa, ja osa lähetyksen sisällöstä pitää palauttaa. Posti ei kuitenkaan ottanut pakettia vastaan, koska ASOS ei kuulemma ole postin yhteistyökumppani. Mitenköhän sitten palautan paketin?

5. Ottaa posti paketin vastaan, kun laitat siihen sen palautustarran ja maksat postimaksun. Et voi palauttaa pakettia ilmaisena asiakaspalautuksena kuten moniin suomalaisiin postimyyntikauppoihin voi. Tossa yhdessä viestissähän oli tosi selkeät ohjeet. Aina tilatessa netin kautta kannattaa ennen tilauksen tekoa selvittää a) tilauksen lähetyskulut b) palautuskäytäntö ja ulkomaisiin nettikauppoihin pitää varmaan kaikkiin itse maksa palautuskulut.

6. pulmallinen Vierailija

Hei! Toivottavasti sait bikinit palautettua! Kysyisin mikä mahtaa olla se sähköpostiosoite, josta voi kysellä tämmöisiä, en nimittäin löydä osoitetta mistään!!! Tuhannet kiitokset näin etukäteen!! :)

7. Sheikha ei kirj. Vierailija

Tuosta: http://www.asos.com/infopages/pgecontactcare.aspx?sel=20

Tai vaihtoehtoisesti: care@asos.com

8. tulipas mieleen... Vierailija

Sorry mutta eikös bikinit kuulu sellasiin mitä ei voi palauttaa?
    Vähän sama kun alusvaatteet?

9. Loa Vierailija

Ostoskorista näkee, jos tuote ei ole palautettavissa.

10. Oulusta kuultua Vierailija

Posti toi kotiin Ass-paketin ja palatus ei postiin onnistunutkaan ja sain ohjeeksi palauttaa Nordpost toimipisteeseen Saleen ja sitä ei voitu siellä vastaanottaa kun ei löytyny tietoja Asosin palautuksen tiedoistoista. Kuinka tää voi olla niin huonosti järjestettyä ja jos pitää vielä itse maksaa palautus! Postimies olisi voinut kertoa palautusosoitteen, jos ei tuote ole toiveiden mukainen. Uskomatonta toimintaa nykyaikana.

11. Älä osta verkosta Vierailija

Tässä sen taas näkee: älä osta verkosta. Jos oisit sen verran nähnyt vaivaa ja marssinut kivijalkaliikkeeseen (tukenut myös myyjää pitämään työnsä) olisit ennen ostoa jo saanut selvyyden Pidätkö vai et. Sitäpaitsi ilmastointi kiittää kun ei paketit lentele edestakaisin ympäri maailmaa.

12. harvoin shoppaan Vierailija

Missä on Asos-kivijalkaliike? Menen heti sinne. Jos se on ulkomailla niin eiköhän ilmasto kiitä pienen paketin lennättämisestä sen sijaan että lentää ihminen.
    Asosin mekot on tosiana kivoja mutta juuri näiden käytännön asioiden ongelmien takia en viitsi tilata. Pärjää sitä ilmankin. Kauppa heillä varmaan kävisi paremmin jos olisi toimivat vaihdot ja palautukset.

13. obmann Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Minä en suoraan sanottuna ole ollut yhtään tyytyväinen niiden vaatteiden laatuun, olen tilannut noin 5 krt. Ovat huonompaa laatua kuin Henkkamaukan kuteet, kuvien ja hintojen perusteella olisin sentään olettanut että ovat vähintään Zaran tai Mangon tasoa. Nukkaantuvat, väriä lähtee, langanpätkiä joka paikassa, repeilevät saumoista ja vinoon ommeltuja

Nämä merkit paljastavat, että sinut on kasvattanut vahva nainen

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri