Hae Anna.fi-sivustolta

astioiden pakkaaminen?

Viestiketju osiossa 'Niksit ja vinkit' , käynnistäjänä minä, 22.10.2006.

1. minä Vierailija

Hei! Minulla on muutto parin viikon päästä ja ajattelin pestä "kaikki" lasit ym etukäteen, että saa ne sitten uudessa paikassa nostella puhtaina kaappeihin, mutta mikä olisi paras tapa "kääriä" astiat? Itse olen säästänyt sanomalehtiä tätä varten, mutta tuli mieleen, että voiko näin pitkässä "säilytyksessä" astioihin tarttua painomustetta tms.
    Kiitos vastauksistanne!

2. 7 * muutto Vierailija

minä olen käyttänyt astioiden suojaamiseen. Talouspaperitikin voi sitten käyttää muuton jälkeen siihen mihin niitä nyt sitten käyttääkin.
    Luulisin, että mustetta tarttuu, tarttuuhan sitä aina käsiinkin.

3. tuula Vierailija

Myös minä käytän talouspaperia. Sitä lasien ja lautasten väleihin, ja pinojen väleihin tyynyliinoja ja pyyhkeitä. Talouspaperit voi sitten käyttää normaalisti muuton jälkeen.

4. Maarit Vierailija

Turha raahata sanomalehtipaperia muutossa mukana. Meillä piti ison huushollin tavarat saada pakattua mahdollisimman pieneen tilaan muutoauton tilanpuutteen vuoksi.
    Lautasten väliin en laittanut mitään, lasejakaan en suojannut yksitellen.
    Pehmusteena oli liinavaatteita, pyyhkeitä ja tyynyjä.Isommat särkyvät tavarat, kuten isot maaljakot, ruukut, lasiset pampunvarjostimet, peilit ja taulut voi suojata täkeillä ja tai muilla peitteillä.
    Säästyy tilaa ja aikaa. Mitään ei mennyt muutossa rikki.

5. Meri Vierailija

Petivaatteita, pyyhkeitä, astiapyyhkeitä... jotain särkyviä esineitä esim. johon laitetaan kynttilä/kynttilöitä (esim. yks hiekkalinna) käärin vanhoihin vaatteisiin

Suuri kesähoroskooppi 2017: Rakkaus, työ ja terveys

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri