Hae Anna.fi-sivustolta

Astraaliprojektiopäiväkirja

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä Artangel, 03.04.2014.

1. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    ..........

Last edited: 14.08.2014
  2. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    19
    Muurahaiset eivät tykkää matalista värähtelyistä. :))

3. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Sem sinä et ymmärrä muurahaisia :> Ne ovat tappokoneita....

4. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    19
    Yksiä parhaita kumppaneita eläinmaailman suhteen. Pelko niiden suhteen luo hankaluuksia. :))

5. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 843
    Ruumiistairtautumisista joku kyseli mun kokemuskia tässä ketjussa on mm. mun kokemuksia.

Last edited: 01.08.2014
  6. Amurina Vierailija

Mikä päiväys sillä jutulla?

7. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 843
    Niitä on viis kaikki 14.4., kellonajat 2.36, 2.39, 2.4 jotaki, en saa lapustani selvää,
    3.04 ja 3.23.

8. ....... Vierailija

Kiitti näistä. Oli kiva lukea. Minulla on ollut lähes samanlaisia kokemuksia siis niin että olen lähtenyt leijailemaan ilman omaa pyyntöäni. Minulla vaan on aina semmoinen juttu, että ennen kuin lähden leijailemaan niin kulmakarvojen välissä alkaa surista ja painaa. Kerrankin kun olin juuri nukahtamaisillani siis melkein unessa niin ihmettelin että mites se alakerta imuroi tähän aikaan ja sitten vasta hokasinkin että ei hitto se surina kuuluukin taas otsasta ja sitten taas mentiin niin että soi. silloin se oli ärsyttävää ja halusin heti herätä ja hyppäsin itseni päälle ja nyin poskista ja naamasta että herää ja sitten humpsahdin takaisin sen surinan kautta ja heräsin. En tiedä sitten onko se unihalvausta vai mitä lie.

Yleensä tosi nuorena koin nuo tilanteet pelottavina ja se paine ja surina ja vihlonta otsassa oli inhottavaa, mutta vähän vanhempana kun olin henkisesti kirkkaammassa mielentilassa niin nuo kokemukset muuttuivatkin kivoiksi. Varsinkin selällä maatessani pääsin ihmeellisiin kirkkaisiin paikkoihin. Kerran pääsin paikkaan missä musta nainen lauloin ihanasti. Se oli niin ihanaa musiikkia että se täytti pääni niin kuin olisin ollut lavalla itsekin tämän orkesterin keskellä. Harmikseni kesken kaiken alkoi otsassa surista ja jouduin takaisin sängylle mutta suljin silmäni uudestaan ja keskitin ajatukseni kulmakarvojen väliin ja siihen vihlontaan ja samassa pääsinkin takaisin tuon saman musiikin keskelle kunnes taas lensin sieltä pihalle enkä enää takaisin yrityksistäni huolimatta.

Kerran pääsin jonnekin aalloille missä oli vain puhetta eikä ketään näkynyt. siellä joku radiotoimittaja höpötteli ja minä kuuntelin ihmeissäni että onpa hommaa :)

Nyt vanhempana ei ole enää surissut enkä ole vahingossa joutunut näihin tiloihin. Kerran vaan tänä kesänä kokeilin selällä maatessani, että enkö todellakaan pääse enää mihinkään. Sitten keskityin taas otsaani ja toivoin pääseväni ylös ja päätin että antaa mennä ja etten pelkää. Vähän ajan päästä sitten tajusinkin katselevani itseäni korkealta. innostuisn siitä ja muistan että vähän kuitenkin pelotti että jos en pääsekään takaisin. sitten vaan keräsin rohkeuteni ja nousin korkeammalle. Mutta siinä vaiheessa kun vauhti kasvoi ja huomasin olevani sinkoutumassa kauhealla vauhdilla avaruuteen niin säikähdin niin kamalasti että heräsin. Se oli aika huima kokemus, mutta sen jälkeen ei ole mikään yritys onnistunut.

Toimiiko sinulla vielä tämä homma yhtä hyvin kuin nuorena? Kiinnostaisi vaan tietää sillä taidamme olla aika saman ikäisiä ja minulla tuntui olevan nuorena nää väylät paremmin auki. Mietin myös että missä olotiloissa onnistut helpommin. Oletko silloin onnellinen ja onko elämässä kaikenlaista kivaa meneillään.. Minusta meinaan tuntuu, että itse olen henkisesti taantunut huimasti viime vuosina kaikenlaisten ikävien asioiden takia niin että ehkä sen takia en enää onnistu.

9. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 843
    Toimii, yllättäen ja pyytämättä, en oikeen rohkee yrittämällä yrittää kun tuntuu menevän ihan yrittämättäkin. En ole huomannut "olotiloissa" mitään, ihan normaalit olotilat tai ennemminki ei oo väliä olotiloissa. Ja nuostahan nuo jutut mitä kirjoitin muistaakseni oli kaikki ihan muutaman vuoden sisällä paitti se jossa sanoin "kakskymppisenä" tai "nuorempana" tai mikä se oli kun joku sanoi "ei nyt". Lukioikäsestä asti on ollu jotakin "tuntuu että olen pystyasennossa" kunnes avaan silmäni ja olenkin normaalisti makuulla. Ja sillon joskus 20-30 v oli että niinku henkikeho lähti ja yhtäkkiä huomasin olevani toisten henkikehojen mukana jossakin ja juttelevani, sit en musita mitää. Mut noi nyt kertomani on tosiaan muutaman vuoden sisältä. Mulla on ehkä se jotta nyt vanhempana oon todella kiinnostunu yliluonnollisista ja rajatiedon jutuista, ennenkin olin, mutta jotenki eri lailla ja enää en niin säiky.

10. ....... Vierailija

Niin se innostuminen taitaakin olla se juttu. Olispa kiva saada se innostuminen takaisin. joskus se vaan lopahtaa kun ei jaksa kun kukaan ei tunnu ymmärtävän. Sä jaksat täällä ihailtavasti kommentoida ja jauhaa. Mistä tommosta intoa sais? voisit jakaa sitä muillekin, tai niinhän sä teetkin :D

Tää ketju kaipais lisää kokemuksia kaikilta. Harmi että hyvätkin ketjut tuppaa menemään läyhäämiseks.

11. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 843
    :D No mulla ei reaalielämässä ole oikeen ketää jolle voisin kunnolla kertoa, ehkä jotain mut ei läheskään kaikkia.

Kirjottelen joskus myös Astrolla, eri nimmarilla, on kyllä nyt jääny vähä vähemmälle ja siinä Valonkanavalla myös, kai se on edelleen olemassa? En ole sielläkään pitkään aikaan, eri nikillä sielläkin.

12. murkuista Vierailija

Kiinnostais kuulla sun vinnkisi siihen, että miten pääsee rivitalossa eroon muurahaisista ja niiden pesistä? Apu tähän ois tervettullut.

13. laita Vierailija

Ruokasoodaa nurkkiin ja sinne missä ne kulkee. Helppo niksi ja toimii.

14. murkuista Vierailija

Kiitos vinkistä, kokeillaan.
    Suolaa jo kokeilin, mutta ei se auttanut vaikka oikein Martat niin neuvoo. :(

15. kokkeile Vierailija

16. Irripsuu Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Mulla on kokemuksia mutta ne ei oo johtanu mihinkään erityiseen.
    Niitä sattuu päivittäin. Päiväkirjaa en ole niistä pitänyt koska se kirjoittelu olisi liian maadoittunutta. Unohdan kokemksesta suuren osan jo kirjoitusvälinettä valitessa. Ajatus siirtyy maalliseen olomuotoon.

Tavallisin kokemus on että torkun telkun ääressä (=katselen telkkaria puolihuolimattomasti) ja havaitsen olevani jossain muualla. Joskus olen lähistöllä omalla pihalla ja joskus jossain ihan toisessa maassa. Jotkut ohjelmat saavat minutkin piipahtamaan kuvatussa kohteessa. Siellä toisessa paikassa näen normaalisti mutta en ole ihan varma että kuulenko myös.

Yleensä lähtöön liittyy kevyt unen kaltainen tila jossa kuitenkin näen ja kuulen mitä ympärillä oikeasti tapahtuu. Sitten vain olen yhtäkkiä toisessa paikassa. Se tuntuu aika hassulta. Olen joskus yrittänyt katsella tarkemmin siellä toisessa paikassa mutta silloin järkevä arkiminä ottaa ohjat ja olen taas telkun äärellä. Havaintoja pystyy näköjään tekemään vain yhdestä paikasta, joko kehon sijaintipaikasta tai siitä missä tietoisuus menee. Kokemus katoaa muistista jos sitä yrittää analysoida jotenkin.

Olen lapsena osannut lähteä tietoisesti ja jättänyt kehon nukkumaan. Sellaista en ole koskaan kokenut että keho olisi ihan hereillä ja tietoisuus puuhailisi jossain muualla. Katselen kyllä kauas aika useinkin mutta se kai menee enempi unelmien piikkiin ja on semmoista harrastusluontoista ajanvietettä.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri