Hae Anna.fi-sivustolta

Astraaliprojektiopäiväkirja

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä Artangel, 03.04.2014.

1. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 853
    Tämä ei missään nimessä ole Karsin reviiriä sen enempää kuin kenenkään muunkaan ja Kars ei määrää (eikä kukaan muukaan) kuka täällä kirjoittaa. Sinun kirjoitukset on tuoneet eloa palstaan. Tämä on ollut aika kuiva ennen sinun kirjoituksiasi ja tapahtumaköyhä. Karsilla on omat käsitykset joita minä en esmes jaa yksi yhteen ja kaikkia.

Mä otan yhteyttä ylläpitoon jos täältä aletaan porukkaa pois ajamaan sen takia että eivät jaa käsityksiä jonkun palstan itse itsensä kunkuksi korottaneen kanssa.
    Mua alkaa oikeasti vituttaa tuommoinen terrori. Ihminen voi uskoa musta vaikka joulupukkiin muttei kenenkään kuulu tyrkyttää sitä joulupukkiuskomusta muille PAKOLLA. tyyliin jos et usko näin mene pois. Mulle jedit on sama kuin joulupukki. Musta siihen saa toiset uskoa mutta älkää terrorisoiko ja pakkosyöttäkö sitä muille ja ajako kerrankin kiinnostavaa kirjoittavaa ihmistä joka on saanut palstaan eloa täältä pois.
    Minä vittuunnun sitten ja otan yhteyttä ylläpitoon ja kysyn onko tämmönen asiallista. Tiedän jo että Sem suuttuu ja Kars mutta vaikka on kuinka jedi ei se oikeuta Putinmaista käytöstä. se on vähän vaikea minun teitä kunnioittaa jos noin meinaatte. Mulla on myös oikeus sanoa se ilman että mulle aletaan siitä vittuilla.

Enkä sitten Kars meinaa tuota pahalla vaikka sanonki suoraan, miltä tuntuu. Sä et saa ketään oman asias puolelle sillä että esiinnyt jonain auktoriteettina jonka kanssa ei saa olla eri mieltä. SäKIN niinkuin minä olet kritisoinut fundametalistikristittyjä, oot ite just samanlainen jos nyt yksäriluennoillas ( näin ymmärsin) ajat täältä kiinnostavan kirjoittajan pois. Anteeksi mutta mua ei ainakaan kiinnosta palsta joka on täynnä pelkkiä jedijuttuja yhtään sen enempää kuin palsta mikä ois täynnä PELKÄSTÄÄN vain jonkun tietyn suunnan juttuja ja muiden pitäis pitäytyä sen tietyn suunnan opeissa vaikka eivät edes edusta sitä. Tämä ei ole minkään suuntauksen markkinointi- eikä pakkosyöttöpaikka eikä kukaan eikä mikään suuntaus tai sen edustaja ole täällä missään määräävässä asemassa. Sillälailla tänne ei sitä Karsin haluamaa nettiatlantista saada.

ARTANGELILLE: Karsiin pitäis yrittää suhtautua huumorilla mihin olet pystynyt tähän asti ja antaa mennä toisesta korvasta, lukea ei myöskää tarvi mitään, ei edes yksäriä, jos on huomannu että sieltä tunkee vaan saarnaamista ja paheksuntaa ja auktoroimista.

jatketaan harjoituksia.

Juu ja käsittäkää sitten ihan väärin ketkä haluaa, käsittäkää väärin ja alkakaa huutaa että "veskari hommaa karsille bannin". Sehän täällä osataan. Ja ylisuojelijat voi alkaa suojella ja vittuilla. Siinähän sitä sitten toki se mestaruus punnitaan kestääkö kritiikkiä vai ei.

Että sillee.

Saa vapaasti vetää herneet.

Last edited: 18.04.2014
  2. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 853
  3. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    .............

Last edited: 14.08.2014
  4. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 853
    Karsiin pitäis yrittää suhtautua huumorilla mihin olet pystynyt tähän asti ja antaa mennä toisesta korvasta, lukea ei myöskää tarvi mitään, ei edes yksäriä, jos on huomannu että sieltä tunkee vaan saarnaamista ja paheksuntaa ja auktoroimista.

5. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    ............

6. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 853
    Hyvää yötä (Myös Karsille ja Semille, en meinaa mitään pahaa sillä mitä sanoin, meni vain kuppi nurin, pitääkö ajaa palstalta pois ihmisiä vaikka täällä on ollu pitkän aikaa hiton hiljaista? Tappaako tämä palsta halutaan?)

7. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Hih :D

8. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    ...............

9. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    En Koita määrätä oon täällä Jedimestari Jedi Sensei Opettaja oon vahva luja tyyppi niin oot huomanut varmaan oon sulle pyrkinyt opettamaan asioita . Noiden asoiden kanssa ei leikiten opiskella

Noi on todella vakavia asoita yksiärissä ei oo ojennusta vaan yksityis kohtasempaa selitystä eräästä tilanteesta joka , liittyy tähän aiheeseen. Jota ei voi suoraan tässä julkasta se on ylksäri siksi toivon ette vastaat siihen luettuasi jutun sen pitäisi sinulle opettaa tiesi vakavuutta se ei ole ojennus milään tavalla lue se ja vastaa siihen yksärillä . En todellakaan ola sinua pois ajamassa oot selvästi lahjakas kyllä ,Mutta nöyryyttä tienkulkemisessa sun pitäs oppiia . Nää on vakavia tosi kurinalalaisia asoita .
    Koitan siis sanoa näiden asoiden kanssa ei leikitä pitää tarkkaan tietää mitä tekee lue se yksäri niin tajaut mitä tarkotan . Olen tässä ketjussa sulle Senseinä siltä osin kun voin asoita kertoa

Olet tuonnurt tänne paljon positiivisuutta lisää se on hienoa mut tää asia jota sä opiskelet on vakava ja tosi kurinalainen . Sussa on Anakin Maista yliinnokkuutta siksi korostan sulle malttia nöyryyttä tien kulkemisessa . Nää minkä kanssa sä oot tekemisissä on vakavia asoita , jos ei tarkkaan tiedä mitä tekee voi käydä hullusti silloin.

t. Kars Skywlker Jedimestari Jedi Sensei Opettaja

VOIMA OLKOON KANSSASI LUE SE YKSÄRI NIIN YMMÄRRÄT ja vastaa siihen yksärillä

10. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    ................

11. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    ...................

12. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    Pitkä pinna no Senseinä sun pitää vielä paranta pinnaa olla vielä parempi jos valon Noidaksi mielii kun pikkasen mutta pinnaa sun pitää vielä entiserstään parantaa se on todella Jos Valon Noidaksi mielit . Ne demonit ja Demoni Sithit on täytttä totta faktaa , ps oon keskystellut sun asisata valonalieneideen kanssa ne on samaa mieltä sun pitää oppia tien kullemiserssa nöyryyttä ja kurinalaisuutta lisää ja vakavuutta . Vaikka sulla on henki oppaat sun pitää pystyä olemaan soturi . Ei ne sua joka sekunti oo auttamassa . Siellä maailmassa pitää pystyä itse listiomään demoni Sithit ym pimeyden olennot en sano tätä pelotellakdeni vaan siksi että se on faktaa. Tied´än oon voimassa todella vahva se on vain olemukseni ei pahalla .
    Mutta se on vain puhdasta valonmahtia ei muuta . Siksi jopa livenä mómn nainen ei kestä vahvuttani no oon kyllä nyt löytänyt deitin joka kestää se on reikimestari eli Jediparantaja

t. Kars Skywalker Jedimestari Jedi Sensei Opettaja

Last edited: 18.04.2014
  13. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    ...................

14. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
  15. kanssakulkija Vierailija

Hei äläs nyt lopeta kirjoittamista täällä. Olen huomannut, että koko palsta on mukavasti rauhoittunut sinun tänne tulosi myötä, joten jatka ihmeessä. Vaikutus on ollut positiivinen. :) Kirjoituksiasi on ollut mukava lukea! <3

16. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    .............

17. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    .............

18. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 853
    Mä voisin kuvitella että sun opetuslapsillas se tosi pitkä pinna pitää olla....;D Ei pärjää todellakaa muuten...;D

Tietynlainen kurinalaisuus ja nöyryys on tietty hyväksi, mutta onko sullakaan tarpeeksi tuota nöyryyttä? Tuntuu välillä että ei.

Et varmaan tahallas ole päällekäypä mutta jos Artangel tunsi noin kuin sanoi: "Mutta tämä on jo ainakin kolmas kerta, kun tunnen että enrgiasi oikein vyöryy päälleni ja tunnen sen tukahduttavana." Niin pitäiskö sunkin Kars opetella nöyryyttä ja kurinalaisuutta lisää ja ehkä kunnioittaa toisen henkkoht reviiriä? Jos jedit ja sun valonalienisi ovat Valon puolella tuommonen tukahduttava päälle vyöryvä energia on outoa. Pyrkiikö Valo tukahduttamaan? Eikö niin tee Pimeä? Pitäskö Kars sunkin vähä miettiä itse tykönäs asioita? Ja tunnistaa itses ja toisen rajat? Ja kunnioittaa niitä? Toisen henkkoht rajoja siis?

19. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    ................

20. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    MUlla on todella vahvat energiat valonlohikärmeen olemus voima on hirmu vahva ei voi´maa voi pienentää se n aina niin suuri kun se on aoion vaastekin voiman suuruutta kasvattaa voiman olemus on vähän erilainen soturiilla ku pelkällä jooga mestarilla , en todellákaan egoile mut osaan olla teksdtissä luja ku sitä tarvitaan . Se ei ole egoilua se on se on sensei mäisyyttä . Jos kohtaisit kadulla Sithin sithidtä huokuu kylmyys himo ja he käyttävät kykjyjä häikäilemättä pahaan. niin et kyllä pitäisi mun energioita päälle käyvinä musta huokuu vain vahva jedisoturin olemus . t Kars Skywalker Jedimestari Jedi Sensei Opettaja

VOIMA OLKOON KANSSANNE

21. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 853
    Toimiiko se keho ihan normaalisti, ettei kukaan huomaa?

Siinä jutussa kyllä mihin tuolla ilmeisesti viittaat opas tarkoitti ettei Artangel ole valmis kävelemään peilin läpi.

Eräs energiahäirikkö häippäsi kun jotenkin minusta purkautui tai lähetin valkoista valoa ympärilleni ja koko taloon. Tämä tapahtui siis joko unessa, "siinä tilassa" ei uni ei valve, puoliunessa tjsp. Täysin hereillä normitilassa tässä tavan maailmassa en sellaista osaa.

Mikä aiheuttaa sen että se mahdollisesti olis jähmeä?

Mäkään en unessa, oon tullu siihen tulokseen, vaan "siinä tilassa", ei uni ei valve. En tiedä mikä "se tila" on. Mutta täydessä hallinnassa tietoisesti hereillä en osaa tai ehkä en uskalla. Vielä.

Tarkoitatko NWO:ta, New World Order, Uusi maailmanjärjestys, Illuminaatit? :D ;D

22. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    ............

23. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 853
    Täälä kulukee noirat huomenna ja pääsiääskokot loimuaa. :D :D

24. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Ihanaa :D Varmasti tunnelmallista<3

25. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 853
    Clooney on yks maailman seksikkäimpiä miehiä...Ja tämä liittyi ketjun aiheeseen...????Niin.... miten....???:D

Menen teelle.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari