Hae Anna.fi-sivustolta

Astraalitasolle

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä Awa*, 15.11.2010.

Viestiketjun status:
Viestiketju on suljettu.
  1. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Last edited: 15.11.2010
  2. 006 Vierailija

Ethän sä itsekkään ole päästänyt irti. Paraskin neuvoja.

3. sylttytehtaalta Vierailija

Susiansan kuulumisia lähinnä

Kolumnit

4. No nimen omaan sudenkuoppia tämä Awa syytää.

5. Hyvä Vierailija

Pentti laittoi parastaan ja allekirjoitan tuon.

6. Hyvä Vierailija

Joo joo joo.

7. kh Vierailija

Selitä Awa miksi astraalitasolle pitäisi päästä käsiksi? Minulle entiteetit ovat aina sellaisia hieman pahoja asioita, enkeleitä yms mestareiden energioita en koskaan entiteeteiksi kutsu. Ja juurikaan astraalitasolle en haluaisi olla yhteydessä, koska koen sen olevan vain hieman materian tasoa korkeammalla siis ei lainkaan vielä puhdas taso.

Sanot olevasi spiritualisti, jossain viestissä tämä tuli esille. Minulle ei ole koskaan selvinnyt se miksi spiritualistit ottavat/saavat poismenneisiin yhteyden ja välittävät viestejä. Elämä jatkuu, miksi se ei sitten kuitenkaan jatku kuoleman jälkeen vaan "jäädään tasolle" (astraalitaso), josta vielä yhteyden tänne saa. Spiritualistit eivät istunnoissaan tee muuta kuin kiitä henkeä viestistä, eivät laita eteenpäin Valoon tai minne se matka jatkuukaan - sinne se henkipolo energiariepu jää roikkumaan odottamaan seuraavaa istunnon pitäjää.. vai olisiko kuitenkin niin, että kaikesta puhdistamisesta huolimatta, meditoinnista, musiikista kynttilöistä yms rituaaleista huolimatta ns meedion oma alitajunta puskee sieltä lävitse ja tuo sen viestin vastaanottajalle ihan "omasta päästään".

Selitätkö Awa hyvä siis: mitä on astraalitaso, mitä on entiteetti, mitä on meedion työ.

8. kh Vierailija

...vielä tuosta meedion työstä. Siihen uskon, että meedio pystyy ja kykenee aistimaan energiat on totta, että esim kadonneita voi heidän avullaan etsiä. On totta myös se, että meedioa on erittäin taitava toisen ihmisen mielialojen lukija ja osaa välittömästi reagoida ja johdatella näinkin viestin oikeellisuutta, hänhän tekee sitten esim varmistuskysymyksiä joiden avulla linjaa keskustelun kuulijan tunnetilan, ilmeiden, kehonkielen yms hienovaraisilla viesteillä eteenpäin asiakkaalle oikeaan suuntaan...Mutta näistä lavameedioista puhuttaessa, mikä on se juttu? siis sen lisäksi että siellä kukkapuskia jaetaan tai sanotaan viestissä että kaikki on hyvin.

9. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Kuvan osoite:
    http://magicoftheordinary.files.wordpress.com/2008/07/hdg-small.jpg

Kun puhun/kerron entiteeteistä, puhun henkiolennoista olivatpa he/ne mitä tahansa, mutta jokatapauksessa ilman fyysistä kehoa olevia olentoja.

Astraalitasosta meillä on erilainen käsitys. Olen kuullut, että astraalitasolla olisi 7 eri tietoisuudentasoa, joille eläin- tai ihmissielut voivat fyysisestä kehostaan poistuessaan päästä/joutua.

Astraalitason alimmille tasoille joutuvat ne sielut, joiden tulee inkarnoitua takaisin tänne maaplaneetalle suorittaakseen tehtävänsä täällä loppuun, karmansa takia, kun taas astraalitason ylimmille tasoille päätyvät sielut jatkavat siellä hetken mestareiden koulutuksessa, jonka jälkeen heillä on mahdollisuus päästä ns 4. ulottuvuudesta 5. ulottuvuuteen eli mestaritason tietoisuuteen. Tämän jälkeen heidän inkarnoitumisensa tälle planeetallemme on ns vapaaehtoista.

Olen spiritualisti, mutta meediona olen toiminut vain silloin, kun olin koulutettavana. Henkilökohtaisia kanavointeja enkeleiltä, valon mestareilta ja oppailta olen meditaatiotilassa muille paljonkin koulutukseni jälkeen välittänyt, kuten myös katsauksia entisistä elämistä.

Meedioiden työtä paljon arvostan, ovathan he kanavia niille, jotka ovat läheisensä menettäneet. Meediot luovat yhteyden henkimaailmassa ja täällä surevien omaisten välille. Kyllä spiritualistit paljon tekevät työtä sen eteen, että astraalitasolle päätyneet sielut eteenpäin kohti valoa pääsisivät, mutta se ei ole heidän käsissään, vaan sielun itsensä tehtävä.

Itse olen parikin kertaa tiedostanut kahden kadonneen ihmisen kohtalon, josta olen vasta jälkikäteen kertonut.

Henkimaailman kanaviksi omistautuneet meediot kyllä tietävät mitä tekevät ja keiden kanssa ja kuinka niin täällä kuin henkimaailmassa olevienkin sielujen ja muiden entiteettien kanssa toimivat. Minä en tunne yhtäkään meediota, joka olisi yrittänyt ns huiputtaa eli puhua egostaan lähtöisin. Kaipa niitäkin sitten on, jos joku on niin kokenut, että meedio omasta päästään juttuja "keksii".

10. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Aloitusviestissäni kerroin meneväni yöksi astraalitasolle, joka tapahtui. Unessani oli edesmennyt avomieheni, joka oli lähdössä jonnekin, mutta ei halunnut minua mukaansa. Tämä tarkoitti sitä, että minun aikani ei ole vielä lähteä täältä, maaplaneetalta.

Samassa unessani näin Kirka Babitsinin, jolla oli edessään jokin esiintyminen tv:ssä. Jotain hämminkiä oli hänen kitarassaan, mutta hän sanoi, että sitä ei näy, kun hänen vasemmalla puolellaan oleva peili peittää sen. Tästä osasta unta minulle haluttiin ilmeisesti viestiä, että "peilimme" eli muut ihmiset (tai entiteetit henkimaailmasta) auttavat minua näkemään tarkoitukseni tänne jäämiseen eli minulla on vielä tehtävää sekä itseni kanssa että jakaa kokemuksiani muille täällä oleville.:)

Kirka ja Surun pyyhin silmistäni in english:

YouTube - Kirka - Sadness In Your Eyes (1990)

Haluan vielä kertoa, että näin Kirkan eräässä unessa lähtevän nuoren naisen mukaan. Seuraavana päivänä sain kuulla, että Kirka oli juuri sinä yönä kuollut.

<3<3<3

11. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Tämän kolumnin minäkin linkitin Kristallipallon puolelle jo vuosia sitten, joten tuttua on.:)

12. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Paras neuvoja en ole, sen myönnän. Parhaita oppaitamme omat unemme ovat.:)

13. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Meediot aistivat ja tulkitsevat erityisesti edesmenneiden energioita, eivät niinkään viestin vastaanottajan tunnetilojen energioita.

Onhan sekin tieto lohduttavaa, että edesmenneellä, rakkaalla läheisellä siellä toisella tasolla kaikki on hyvin, eikö vain?

14. kameleontti -60 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Astraalitaso on minun ymmärrykseni mukaan osa kaksinaisuutta eli siellä ovat kaikki unemme, hyvät ja pahat. Minua opastetaan katsomaan vain suoraan ylös, ei sivuille (veljet unessaan?), ei eteen(selvänäkö, tulevaisuus), ei taakse (menneet elämät, meedio), aina vain suoraan ylös. Astraalitaso tuntuu aukeavan tuolta niskasta, minun takaani. Vaikka kuvat näkyvät kolmannesta silmästä, koen niiden syntyvän niskasta. Astraalitaso tuntuu avautuvan pisteestä, josta henkikin saadaan toiselta helposti lähtemään. Siinä on myös nukahtamiskohta. Kun sitä painaa uni tulee. Siinä on minulla myös kuoleman pelon piste. Uskon, että kuoleman pelon takana on ikuinen elämä eli siitä löytyy myös ymmärtääkseni lopullisen heräämisen piste.

Matkalla valoon hurahdetaan usein astraalitasolle. Minulle on sanottu, että nyt minulta on estetty sinne pääsy. Oma entinen elämäni on mennyt sen takia hukkaan, toisia auttaessa, toisten kohtaloita selvitellessä. Nyt se on estetty. Astraalitasolla ovat enkelit. Enkeli eivät kerro viestiä kehosta tai egosta luopumiseksi ? Enkelit parantavat, suojelevat jne., mutta onko heillä pyrkimystä poistaa koko sairauden ja puutteen ajatusta ? Enkelit ovat turvana kaksinaisuudessa ja ovat toki Jumaluudestamme lähtöisin. Noustuani kaksinaisuuden yläpuolelle, minulle näytettiin, että enkelit jäävät sinne alas.

Onko hyvä katsoa vain suoraan Jumalaan, koska vain Jumala voi muuttaa meidän luomaamme ? Kaikki Jumalasta alaspäin, kuten astraalitaso on itse luomaamme. Jumala eron seuraukset eivät voi poistua kuin yhtymällä Jumalaan. Minä en suostunut enää ylösnousseitten mestareiden enkä enkeleiden matkaan. Alussa esim. arkkienkeli Mikael oli pitkään tukenani ja myös erilaiset oppaat. Sitten oli aika heidän lähteä ja nyt on vain minä ja Pyhä Henki ja Jeesus. Minun tekisi niin mieleni erottaa Jumalan pojat eli esim. ylösnousseet mestarit astraalitasosta ? Minulle asia näytettiin niin, että kaikki veljeni seisovat samalla planeetalla pirstaloituneena ja sitten joku valo sammuu ja osa jää piiloon...pimeässä heitä ei näy. Mielestäni he ovat kuitenkin tässä ihollamme, samassa tilassa, mutta eri tasolla. Kun heräämme, näemme toisemme ja tasot häviävät. Sitä vastoin herätessä kaikki astraalitason luomukset sen sijaan katoavat, koska ne eivät ole totta.....

Sain äsken asiaa kysyessäni sellaisen viestin, että matkalla ylös kuuntele ainoastaan Pyhää Henkeä. Perille päästyäsi voit sitten katsoa alas ja lähteä pelastamaan heidät, jotka ovat unessa joko tässä kanssani kehossa elämässä tai muissa erilaisissa unissa ?

15. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Sinulle vielä haluan kertoa, että uneni viesti oli viimeinkin hyväksyä se, että minun tulee päästää irti hänestä, jota rakastin.

Unessani ajattelin, että kun hän nyt lähtee, niin minä voin sitten tanssia Kirkan kanssa.

16. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Anteeksi näin alkuun kameolontti -60, että typistin viestisi näihin kahteen mainitsemaasi kohteeseen.

Minulle astraalitaso ei ole sama asia kuin astraalikehomme, jossa "asuvat" omat kokemustemme tuntemukset menneisyydessämme ja nykyisyydestämme eli kaikki kokemusmaailmme täällä ihmiskehoissa ollessamme.

Suurin osa unistamme tulee alitajunnastamme, usein myös kollektiivisesta tajunnasta. Enteitä unemme meille myös näyttävät. Menneissä elämissämme olemme oppineet jotain, mitä nyt tässä ja tulevissa elämissämme/inkarnaatioissamme hyödynnämme.

Jokaisen sielun on pelastettava itse itsensä. Kokea mitään toisen puolesta emme tietenkään voi. Vastuu on siis jokaisella itsellään, vaikka kuinka rukoilisimme edesmenneiden puolesta, niin se ei heitä auta. Tämä tuli ilmi laittamassasi linkissä Kryon-foorumiltakin. Anteeksianto on parasta, mitä edesmenneille sieluille voimme antaa. Itsekin sain erään meedion kautta anteeksipyynnön eräältä edesmenneeltä läheiseltäni. Ehkäpä tämä anteeksipyyntö ja anteeksiantoni hänelle auttoi häntä pääsemään eteenpäin omalla polullaan, missä sitten nyt lieneekään.

Astraalitason alimmille tasoille minullakin näyttää nyt olevan pääsy kielletty. Pyytämäni suojaukset sen kai estävät.

Ylösnousseet mestarit, enkelit ja muut henkimaailman oman sieluni korkeammat/tietoisemmat entiteetit ovat minulle energianvälittäjiä, ikäänkuin oppaitani. Yhteistyössä täällä ja muillakin "tasoilla" toimimme.

http://images2.layoutsparks.com/1/105485/missing-you-9-dove.gif

Kyyhkynen on Pyhän Hengen vertauskuva. Olen viime aikoina kovasti miettinyt virren Totuuden Henki, johda Sinä meitä merkitystä omassa elämässäni. Pyhä, Totuuden Henki auttaa meitä nousemaan muodon tuolle puolen, näkemään elämämme korkeammasta perspektiivistä. Kaikella kokemallamme on aina korkeampi tarkoituksensa.

Kiitos kameolontti -60 monista kirjoituksista täällä Yliluonnolliset-palstalla. Mielenkiinnolla jo seuraavaa kirjoitustasi odotan.

Awa*

<3<3<3

Last edited: 24.11.2010
  17. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Totuuden Henki, johda sinä meitä
    etsiessämme valkeuden teitä.
    Työtämme ohjaa, meitä älä heitä,
    tietomme siunaa.

Kaikessa näytä käsiala Luojan,
    mahtavan, viisaan, kaiken hyvän suojan.
    Kristuksen luokse, rakkauden tuojan,
    johdata meidät.

Kristus on tiemme, valo sydäntemme,
    toivomme ainut, pyhä totuutemme.
    Armosi, Jeesus, anna voimaksemme,
    uudista meidät.

Anna nyt, Kristus, valos meille hohtaa,
    anna sen meitä Isän kotiin johtaa.
    Jos mikä murhe meitä täällä kohtaa,
    voittamaan auta.

Zachris Topelius 1869. Suom. Martti Ruuth 1902. Virsikirjaan 1938.

18. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    http://api.ning.com/files/72h9VckYG...vLkP843mdeoFUZg5iYj6ShmhWhoE3tO799-W1/329.JPG

Jokaisessa meissä kristus voi syntyä, syvällä sydämissämme. Kristus on universaalia energiaa, jonka vastaanottaminen saattaa meidät kristustietoisuuteen kahdennentoista chakran avautumisen myötä. Kristuksen energia on kultaista valoa, joka parantavaa energiaa on.

Auttamalla muita, autamme itseämme - tietoisuutemme nostamisessa.

Perhonen on transformaation eli muodonmuutoksen symboli.

<3<3<3

Last edited: 24.11.2010
  19. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
  20. kameleontti -60 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0

Kiitos noista sanoista :). Tämä meni mielenkiintoiseksi. En saa minkäänlaista tietoa aiheeseen astraalitaso ja ylösnousseet mestarit. Kuin menettäisin kokonaan kykyni ajatella, näkyy vain tyhjää....Siis aihe ei ole minulle tarkoitettu nyt. Yritin sisulla itse etsiä jotakin tietoa, merkkiä jne. Löysin tämän ja tämä on minulle annettu jo aiemminkin, kun asiaa ihmettelin. Samoin kävi, kun St Germain lähestyi, piti vain ajaa hänet äkkiä pois. Onko kyseessä oma pelkoni asian suhteen vai onko tämä Pyhän Hengen opastusta ? En todellakaan tiedä. Tai oikeastaan tiedän, mutta en halua kertoa sitä. Jätän aiheen ja palaan, jos jotakin mieltä tähän tulee :)
    Barry Long : Ylösnousseet mestarit - Tietämättömyyden paljastus

21. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
  22. kameleontti -60 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Kun Jumala ei luonut kuolemaa, Pyhä Henki ei tietenkään opasta kuolemaan liittyvissä asioissa. Sitä ei ole. Kun olen ehdottomasti kieltänyt muita kuin Pyhää Henkeä itseäni opastamasta, ei tietoa enää tule ja näkyy vain valkea kuulaus :).

Kolmannen silmän olen antanut Pyhän Hengen hallintaan ja siksipä ei mitään tulevaisuuteen katsomista ainakaan perinteiseen tapaan avaudu, koska tulevaisuutta ei ole. Entisiä elämiä katsoin ja sain niistä oksettavan pahan olon. Energia oli yököttävän raskasta. Nyt en näe enää niitäkään, sillä eihän menneisyyttäkään ole. Kysyessäni miksi en näe kaikkea, kuten esim. Sai Baba, sain vastauksen, että on avauduttava täysin pyyteettömälle rakkaudelle, ennenkuin tietoa voidaan antaa. Luojalle kiitos, en haluaisikaan saada toista koskevaa tietoa ennenkuin olen ehdottomasti Pyhän Hegen täydessä ohjauksessa käyttääkseni tietoa oikein. Niin kauan kuin toisten ihmisten asiat, juoruilu ja muut egon "viihdykkeet" vähääkään nostavat päätään, en halua tietää. Jolla tietoa on, täytyy olla myös ymmärrys siitä, että sitä ei käytetä harhan vahvistamiseen, vaan aina pelastamiseen.

Toinen juttu on miten auttaa ihmistä, joka elää unessa ? Ei ainakaan vahvistamalla uskoa kuolemaan tai siihen, että tulevaisuudessa voisi tavoittaa jotakin, joka ei tässä hetkessä avaudu. Tulevaisuus on vastaanottamatonta potentiaalia, avautumattomia mahdollisuuksia, lahjoja, joita emme syystä tai toisesta halua nyt ottaa vastaan. Pyhä Henki auttaa meitä tässä hetkessä, koska tässä on kaikki mitä on. En usko, että on olemassakaan yleisohjetta, koska jokainen luo omat unensa. Sanat annetaan, kun on täysi luottamus ohjaukseen. Ennakolta ei voi tietää, mitä apua kukin tarvitsee, oikeutta ei voi jakaa kukaan meistä. Sain opastuksen luottaa niin tässä kuin elämän kaikissa muissakin tarpeissani ohjaukseen hetkessä.

Yksi esimerkki, jolla on minua opetettu. Eron jälkeen n. 10v. sitten soittelin paljon selvännäkijöille. Rahaa paloi tuhottomasti. Suurin osa neuvoi, että tulee uusi kumppani, ihana talo ja lapsikin luvattiin. Vain yksi näkijä näki oikein. Hän sanoi, että sinulle ei tule ketään vielä vuosiin. Pari tulee, mutta ne ovat vain opiksi, eivätkä kestä. Olet yli 50v. ennenkuin tulee oikea kumppani. Silloin se tuntui ihan hirveältä. Pitikö tuo sanoa ? Kun ainut lohtu, mitä elämääni kykenin näkemään oli puoliso, joka "pelastaisi" minut itseltäni. Mitä teen noilla parilla muillakaan jutuilla, kun niistä ei tule mitään ? Kannattaako niihin edes ryhtyä ? Yritin unohtaa tämän ja uskoa muihin, jotka lupasivat yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista. Nyt vasta, 50v., ymmärrän, miten tärkeä oli tuo yhden selvännäkijän viesti. Se on pitänyt ainakin tähän asti paikkansa. Koska minun tarkoitus on löytää nyt Jumala, en sitä löydä, jos uskon pelastuksen tulevan toisesta ihmisestä. Minä jäin yksin, koska minun haluttiin löytävän yksinäisyyden kautta jotakin paljon suurempaa. Uskomalla siihen, että joku tulee, olisin jäänyt odottamaan kädet ristissä tulevaa. Tuo yksi näkeminen ei unohtunut. Se pakotti osan minusta katselemaan syvemmälle asioita. Oikeastaan vasta nuo pari "epäonnistunutta" juttua sitten varmisti sen, että en etsi onnea enää ihmisen muodosta. Ne tarvittiin, jotta oppisin ja siksi ne kerrottiin.

Selvännäkijän, joka toimii Pyhän Hengen ohjauksessa, on oltava todella rohkea, että kertoo juuri sen mitä annetaan. Kuinka moni jättää esim. tiedon kuolemasta kertomatta, kun pelkää itse kuolemaa ? Kuitenkin joku voi tarvita tiedon kuolemasta oppiakseen, että kuolemaa ei ole. Kun on pakko kohdata pelko, sen takaa voikin löytyä ymmärrys kuolemattomuudesta. Kun elämä on oppimista, egosta ja sen kärsimyksestä luopumista, eikö yksi tapa opettaa ole se, että kärsimys käy sietämättömäksi ja sitä kautta on kertakaikkiaan etsittävä joku toinen tapa ja sieltä löytyykin totuus ja pelastus ? Suojelemme toistemme egoja, yritämme pehmentää iskua, mutta silloin taustalla on pakko olla ajatus, että Jumala on paha ja haluaa satuttaa ihmistä. Jos uskomme Jumalan rakkauteen, ei meillä pitäisi olla vaikeuksia tuoda julki viestejä Pyhältä Hengeltä, koska tiedämme niiden pelastavan, vaikka ego hieman säikähtääkin ja ihminen suuttuu ja loukkaantuu. Minulla on selkeästi tarve pitää ihmiset onnellisena ja jos niin on, olisin surkea näkijä. Voisin jopa hätäpäissäni kaunistella viestiä, jotta toiseen ei vain sattuisi. Enhän tiedä, mitä tuo toinen kestää. Siinä vika onkin, MINÄ en tiedä yhtään mitään. Pyhä Henki tietää tasan tarkkaan mitkä sanat ja mikä tieto auttaa ihmistä löytämään Jumalan. Pyhä Henki ei tarjoile egon arvoja pelastuksena, onnellisuuden lähteenä, koska sitä ne eivät koskaan voi olla.

Minulle on varoitettu nyt kahden lapseni kuolemasta. Se on järkyttävää ja pelottaa kirjoittaa asia tähän, jos se vahvistaa toteutumista. Koska prosessini tarkoitus on yhtyä täysin Jumalaan, en pääse sinne kuoleman pelko takataskussa. Siksi nämä asiat nousevat tietoisuuteeni. Voin jättää ne huomiotta ja yrittää unohtaa, voin yrittää suojella lapsiani entistä enemmän. Olen kuitenkin jättänyt heidät Jumalalle, niinpä he ovat turvassa. Ainut, joka tarvitsee pelastusta olen minä itse. Minä olen harhan vallassa, uskon asiaan, joka ei voi olla totta. Itseni pelastamiseksi minun on uskottava se mitä Jumala loi, ikuisen elämän. Jos pelkään kuolemaa, olen lähtenyt egon matkaan ja uskonut kuolemaan. Annan anteeksi itselleni kuoleman kuvat, joita katselin ja annan koko kuoleman ajatuksen Pyhälle Hengelle. Haluan oppia, että kuolemaa ei ole, enkä suostu enää minkäänlaiseen pelotteluun asian suhteen.

Ihmeiden oppikurssi Opettajan käsikirja s.72-76

27. MITÄ KUOLEMA ON?

1. Kuolema on se keskeinen uni, josta kaikki harhat ovat lähtöisin. Eikö olekin hulluutta kuvitella elämän olevan syntymistä, vanhenemista, elinvoiman menettämistä ja lopussa kuolemista? Olemme esittäneet tämän kysymyksen jo aikaisemmin, mutta nyt meidän on pohdittava sitä huolellisemmin. Ainoa järkkymätön ja muuttumaton uskomus maailmassa on se, että kaikki on syntynyt vain kuollakseen. Sitä pidetään "luonnon kiertokulkuna", jota ei voida asettaa kyseenalaiseksi, vaan joka on hyväksyttävä elämän "luonnollisena" lakina. Sitä, missä on toistuvia jaksoja, mikä on muuttuvaa ja epävarmaa, mikä on epäluotettavaa ja epävakaata, mikä on voimistuvaa ja heikkenee kulkiessaan tietyllä tavalla tiettyä rataansa - kaikkea sitä pidetään Jumalan Tahtona. Eikä kukaan kysy voisiko hyväntahtoinen Luoja tahtoa sellaista.

2. Jos maailmankaikkeus -sellaisena kuin Jumala sen loi- havaitaan edellä selostetulla tavalla, olisi mahdotonta pitää Häntä rakastavana. Sillä sitä, joka päättää että kaikki katoaa, päätyy tomuksi, pettymykseksi ja epätoivoksi, voi vain pelätä. Hänen käsissään on sinun vähäinen elämäsi vain langan varassa, ja hän on valmis katkaisemaan tuon langan katumatta tai siitä välittämättä ehkä jo tänään! Ja vaikka hän vielä lykkäisikin sitä, loppu on kuitenkin varma. Joka rakastaa sellaista Jumalaa, ei tiedä mitä rakkaus on, sillä hän on kieltänyt elämän olevan todellista. Kuolema on muuttunut elämän vertauskuvaksi. Hänen maailmansa on silloin taistelutanner, jolla ristiriidat hallitsevat ja vastakohdat käyvät loputonta sotaansa. Missä kuolema on, siellä rauha on mahdottomuus.

3. Kuolema on Jumalan pelon vertauskuva. Tässä vertauskuvassa Hänen Rakkautensa on pyyhitty pois tietoisuudesta niin kuin kilpi, joka kohotetaan auringon eteen. Tällaisen vertauskuvan julmuus riittää osoittamaan, että sitä ei voi olla olemassa yhtä aikaa Jumalan kanssa. Siihen kuuluu kuva, jossa Jumalan poika lasketaan "haudan lepoon" tuhon syliin, jossa madot odottavat toivottaakseen hänet tervetulleeksi ja viipyäkseen pienen hetken hänen tuhoutumisensa ääressä. Mutta myös madot on yhtä varmasti tuomittu tuhon omaksi. Ja tällä tavalla kaikki olennot elävät kuoleman takia. Vahvempi syö heikomman - se on luonnon "elämän laki". Jumala on mielenvikainen ja pelko yksin todellista.

4. Omituinen uskomus, jonka mukaan kuolevissa olennoissa olisi osa, joka saattaisi jatkaa elämäänsä erillään siitä osasta, joka kuolee, ei kuitenkaan todista rakastavasta Jumalasta eikä synnytä uutta perustaa luottamukselle. Jos kuolema on todellista minkään suhteen, ei elämää ole. Kuolema kieltää elämän. Mutta jos todellisuus on elämässä, kuolema kielletään. Tämän asian suhteen eivät mitkään kompromissit ole mahdollisia. Jumala on joko pelon jumala tai Rakkauden Jumala. Maailma yrittää tuhatta kompromissia ja tulee tarjoamaan vielä niitä tuhat lisää. Jumalan opettaja ei voi hyväksyä niistä yhtäkään, sillä Jumala ei voi hyväksyä niistä yhtäkään. Hän ei tehnyt kuolemaa, sillä hän ei tehnyt pelkoa. Molemmat ovat yhtä merkityksettömiä Hänelle.

5. Kuoleman "todellisuus" on juurtunut lujasti uskomukseen, että Jumalan poika on keho. Jos Jumala olisi luonut kehot, kuolema olisi todellakin todellinen. Mutta silloin Jumala ei olisi rakastava. Missään muussa kohdassa todellista maailmaa ja harhojen maailmaa koskevan havainnoinnin vastakohtaisuus ei olekaan selkeämmin näkyvissä. Kuolema olisi todellakin Jumalan kuolema, jos Hän olisi Rakkaus. Silloin Hänen omien luotujensa olisi pelättävä Häntä. Hän ei olisi Isä, vaan tuhoaja. Hän ei olisi Luoja, vaan kostaja. Kauhistuttavia Hänen Ajatuksensa ja pelottava Hänen kuvansa. Hänen luotuihinsa katsominen merkitsisi kuolemaa.

6. "Ja viimeisenä voitetaan kuolema." Tietenkin, ilman kuoleman aatetta maailmakaan ei olisi olemasssa. Sen myötä kaikki unet päättyisivät. Se on pelastuksen lopullinen päämäärä, kaikkien harhojen loppu. Ja kuolemassa syntyvät kaikki harhat. Mikä voisi saada alkunsa kuolemasta ja olla silti elämää? Ja toisaalta: mikä voisi syntyä Jumalasta ja pystyä kuolemaan. Maailman synnyttämät ristiriidat, kompromissit ja rituaalit sen yrittäessä turhaan takertua kuolemaan ja samanaikaisesti pitää rakkautta todellisena ovat mieletöntä magiaa, vailla tehoa ja tarkoitusta. "Jumala on, ja Hänessä kaikkien luotujen on oltava ikuisia. Etkö huomaa, että Hänellä olisi muuten vastakohta ja pelko olisi yhtä todellista kuin rakkaus?

7. Jumalan opettaja, ainoa tehtäväsi voitaisiin määritellä seuraavasti: älä hyväksy yhtään kompromissia, jossa kuolema on osallisena. Älä usko julmuuteen, äläkä anna hyökkäyksen peittää totuutta itseltäsi. Se mikä näyttää kuolevan, on vain havaittu väärin ja yhdistetty harhaan. Sinun tehtäväsi on nyt sallia, että harhat tuodaan totuuden luokse. Pysy lujana vain tämän asian suhteen: että et annan minkään muuttuvan muodon "todellisuuden" pettää itseäsi. Totuus ei horju eikä huoju eikä vajoa kuolemaan tai liukene olemattomiin. Entä mitä on kuoleman loppu? Ei mikään muu kuin tämä: tajuamista, että Jumalan poika on syytön nyt ja ikuisesti. Ei sen enempää. Mutta älä anna itsesi unohtaa ettei se ole vähempääkään.

28. MITÄ YLÖSNOUSEMUS ON?

1. Hyvin yksikertaisesti ylösnousemus on kuoleman voittamista eli ylittämistä. Se on jälleenherääminen eli jälleensyntymä, mielenmuutos maailman merkityksen suhteen. Se on Pyhän Hengen tulkinnan hyväksymistä maailman tarkoituksen suhteen, Sovituksen, hyväksymistä itselleen. Se on kurjuuden unien loppu ja iloinen tietoisuus Pyhän Hengen lopullisesta unesta. Se on Jumalan lahjojen tunnistamista. Se on uni, jossa keho toimii täydellisesti, uni, jossa keholla ei ole muuta tehtävää kuin kommunikointi. Se on läksy, johon oppiminen päättyy, sillä silloin se on täytetty ja ylitetty. Se kutsuu Jumalaa ottamaan viimeisen Askeleensa. Se on kaikista muista päämääristä, kaikista muista tavoitteista ja kaikista muista huolista luopumista. Se on ainoa asia, jota Poika haluaa Isältään.

2. Ylösnousemus on kuoleman kieltämistä, sillä se vakuuttaa, että elämä on. Sen kautta koko maailman ajatustapa muuttuu päinvastaiseksi. Silloin elämä tunnistetaan pelastukseksi ja kaikenlainen kipu ja kurjuus nähdään helvettinä. Rakkautta ei enää pelätä, vaan se toivotetaan riemuiten tervetulleeksi. Epäjumalat ovat kadonneet, ja Jumalan muistaminen loistaa esteettä yli maailman. Kristuksen kasvot nähdään jokaisessa elävässä olennossa eikä mitään pidetä enää pimeydessä, anteeksiannon valosta erossa. Maan päällä ei ole enää surua. Taivaan ilo on peittänyt sen.

3. Siihen oppimäärä päättyy. Siitä lähtien ei enää tarvita ohjeita. Näkökyky on täysin oikaistu ja kaikki erehdykset on tehty tekemättömäksi. Hyökkääminen on merkityksetöntä, ja rauha on tullut. Oppimäärän tavoite on saavutettu. Ajatukset kääntyvät Taivaaseen ja pois helvetistä. Kaikki kaipaukset on tyydytetty, sillä mikä olisi jäänyt epätäydelliseksi ja vastausta vaille? Viimeinen harha leviää yli maailman, antaa kaiken anteeksi ja korvaa kaikki hyökkäykset. Koko päinvastaiseksi kääntämisen tehtävä on suoritettu loppuun. Jäljellä ei ole mitään, joka sotisi Jumalan Sanaa vastaan. Totuutta ei enää vastusteta. Silloin totuus voi vihdoin tulla. Miten nopeasti se tuleekaan, kun sitä pyydetään saapumaan ja kattamaan tämänkaltaisen maailman.

4. Kaikki elävät sydämet sykkivät tyyninä ja syvän odotuksen vallassa, sillä silloin käsillä on ikuisesti kestävien asioiden aika. Kuolemaa ei ole. Jumalan poika on vapaa. Ja hänen vapaudessaan on pelon loppu. Maan päälle ei jää enää yhtään kätkettyä paikkaa suojaamaan sairaita harhoja, pelon unia tai maailmankaikkeutta koskevia harhahavaintoja. Kaikki asiat nähdään valkeudessa, ja siinä niiden tarkoitus muuttuu toiseksi ja ne ymmärretään. Ja me, Jumalan lapset, nousemme tomusta ja katsomme täydellistä synnittömyyttämme. Taivaan laulu kaikuu kautta maailman, kun se kohotetaan ylös ja tuodaan totuuden luokse.

5. Silloin ei ole olemassa eroavaisuuksia. Erot ovat kadonneet ja Rakkaus katsoo Itseään. Mitä muuta näkyä vielä tarvittaisiin? Mitä sellaista olisi jäljellä, mitä näkökyky voisi saada aikaan? Olemme nähneet Kristuksen kasvot, Hänen synnittömyytensä, Hänen Rakkautensa kaikkien muotojen takana, kaikkien tarkoitusten tuolla puolen. Olemme pyhiä, sillä Hänen pyhyytensä on todellakin vapauttanut meidät! Hyväksymme Hänen pyhyytensä omaksemme. Muuta tahtoa koskeva harha on kadonnut, sillä tarkoituksen ykseys on löydetty.

6. Nämä asiat odottavat meitä kaikkia, mutta me emme ole valmiita toivottamaan niitä riemuiten tervetulleiksi. Niin kauan kuin yksikään mieli on pahojen unien vallassa, helvetin ajatus on todellinen. Jumalan opettajien päämääränä on herättää nukkuvien mielet ja nähdä niissä Kristuksen kasvojen näyn valtaavan sen, missä he ovat nähneet unta. Murhanhimoiset ajatukset korvataan siunauksella. Tuomitsemisesta luovutaan ja annetaan se Hänelle, jonka tehtävänä tuomitseminen on. Ja Hänen lopullisena tuomionaan Jumalan pyhälle Pojalle palautetaan häntä koskeva totuus. Hänet on lunastettu, koska hän on kuullut Jumalan Sanan ja ymmärtänyt sen merkityksen. Hän on vapaa, koska hän salli Jumalan Äänen julistaa totuutta. Ja kaikki olennot, joita hän aikaisemmin etsi naulitakseen ne ristille, kokevat ylösnousemuksen hänen kanssaan, hänen rinnallaan, kun hän valmistautuu yhdessä heidän kanssaan kohtaamaan Jumalaansa.

Last edited: 25.11.2010
  23. tämänimi Vierailija

Meillä kullakin näytää olevan mieltymys tiettyihin maailmanselityksiin (ns. totuksiin) tai sanoihin/käsitteisiin millä lukea niistä/ymmärtää ne ja toisiin vastenmielisyys. Jokin tuossa ihmeiden oppikirjassa ja sen selityksissä haraa vastaan, mulle passeli maailmanselitys on koostettu jollain muulla tavalla...

24. kameleontti -60 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Edelleen annan opetukset, joita olen saanut. Ensimmäinen tapaus oli viime talvena. Suloinen pieni lapsenlapseni joutui onnettomuuteen ja pieni pää sai monta iskua. Lääkäri eikä äiti nähnyt hengenvaaraa, vaan sovittiin, että lasta herätellään ja seurataan. Rupesin iltapäivällä kotonani rukoilemaan lapsen puolesta. Minulle kerrottiin lapsen olevan hengenvaarassa. Näinkin miten lapsi nousi ylös, löysi oviaukon taivaalliseen paratiisiin. Yritin ottaa hänet kiinni, mutta hän livahti käsistäni tuhansien kukkien sekaan. Seuraavaksi näytettiin lapsen pieni keho kipeänä sängyn pohjalla. Ymmärsin, että millään ilveellä en saa häntä houkuteltua kehoonsa takaisin. Jatkoin rukoilua ja itkin. Itkin sydämeni pohjasta, sillä mikään ei ole koskaan tuntunut niin tuskaiselta kuin laittaa pieni lapsi arkkuun. Rukoilin lasta palaamaan, lupasin, että opettelemme täällä maan päällä rakastamaan niin, että paratiisi on täällä, keskuudessamme. Lupasin, että lapsi ei joudu katumaan sitä, että palaa luoksemme yhdessä opettelemaan rakkautta. Olin täysin uupunut ja poissa tolaltani. Nukkua en voinut, vain itkeä ja rukoilla. Yöllä tuli ääni ja kysyi, aiotko sinä todella antaa kuolemalle periksi ? Pysähdyin ja viha nousi sydämestäni. Silmitön viha. Huusin kuolemalle, että mene helvettiin, sinne mistä olet tullutkin. Älä ikinä enää näytä naamaasi minun tai perheeni lähellä. Jumala on voimakas ja Jumala ei sinua luonut, joten sinun on lähdettävä. Meni puoli tuntia rukoillessa, en ollut saanut asiaan mitään lisätietoa. Yhtäkkiä tuli rauhallinen ääni ja kuin ilmoitus luontoisena asiana kuulin "vaara ohi, voit alkaa nukkumaan". Aamulla kuulin, että lapsi oli pari tuntia myöhemmin yhtäkkiä noussut ja juossut alakertaan ja halunnut vettä ja höpöttänyt, höpöttönyt kaikki maailman asiat kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kiitos Jumalani.

Toinen tapaus oli nuorimman lapseni kanssa. Lapsi nukahti hoitooni ja yhtäkkiä kuulin hänen kirkkaan lapsen äänensä "äiti, minä kuolen kohta". Siihen loppui hoito. Olin järkyttynyt ja sanoin Jumalalle, että en minä kestä, en mitenkään tällaisia asioita. Taas ääni kysyi, "mitä aiot asialle tehdä, mitä olet oppinut ?". Vastasin, koska tiedän, että kuolemaa ei ole, herätän hänet kuolemasta, pelastan, en anna kuolla.

Kolmas tapaus vanhimman lapsen kanssa. Ei niin selkeä, mutta tietoa kuitenkin, että hän ei ehkä jaksa. Tähän ei ole tullut selkeää kuittausta, mutta samoin olen ilmoittanut, että en aio kokea enää tällaista. Puran kyseiset sopimukset ja annan anteeksi. Annan harhaiset ajatukseni Jumalalle.

Vasta nyt, kun uskalsin todella nostaa asian tähän ihan pöydälle, näkösälle, lähtee kuoleman ajatus selkeästi väistymään. Älkää rakkaat uskoko kuolemaan, pelkoon tai kärsimykseen. Kääntäkää viha, jota tunnette toisianne kohtaan, niitä kohtaan. Saamme kaiken, kun vain pyydämme. Pyydetään isoja asioita rohkeasti. Ainoastaan näkemällä asiat, kohtaamalla ne, antamalle ne Jumalalle, voimme niiltä pelastua. Pelastus ei tule pitämällä asioita piilossa ja pelkäämällä. Pelastus tulee luovuttamalla kaikki isoihin käsiin, joilla on kaikki voima muuttaa asioita. Yhtä helposti kuin Jumala auttaa meitä illalla nukahtamaan, yhtä helposti Hän siirtää kuoleman pois, sillä Jumala on kaikkeen pystyvä ja haluaa aina vain parastamme. Kun vain annamme kaiken tapahtua, uskomme sen verran, että uskallamme pyytää.

25. Josefiina Vierailija

Otan tämän Josefiinan käyttöön jos ei käy ilmi että se on jo jonkun aiemmin käyttöön ottama.
    On mukavaa lukea näitä vastakkaisiakin näkemyksi. Jos ne edes viimekädessä on vastakkaisia tai Jumalan edessä toinen toistaan huonompia tai parempia :) Mukava niitä on lukea silloin kun kuitenkin kirjoitetaan näin sovussa. Sillä onhan meillä varmaan jokaisella kuitenkin jonkin verran eri näkemykset toisistamme.
    Henkilökohtaiset kokemukset ovat minusta erityisen kiinnostavia, kokska se ylittää pelkän teoretisoinnin rajat, joita en niitäkään toki väheksy.

Kuitenkin tekee mieleni kysyä sinulta kameleontti, että mitä sinä opit varsinaisesti noista kokemuksista? Tämä kysymys nousee siitä kun kirjoitat että sinä et kestä enää tällaista ja sinä et anna jonkun kuolla koska kuolemaa ei ole jne.

Muistaisin sinun sanoneen että muut ovat vain sinun projektioitasi mutta tarkoitatko että jos joku haluaa kuolla niin hänen eloonjäämisensä on kiinni vain siitä annatko sinä sen tapahtua? Jos sinua ei ahdistaisi haudata lasta niin sitten saisi kuolla?

Miten tarkoitat siis konkreettisesti sen että annat kaiken Jumalan käsiin? Eikö nämä tapahtumat joita purat tai estät hoidoilla ole sinun käsissäsi? Ainakin kun sanot että sinä estät tapahtumia koska et tahdo niitä kokea tai et kestä niitä jne. Miksi sinun tahtosi on merkitsevin, miksi ei toisen osapuolen joka ehkä halusi muuta kuin sinä? Etkö nyt kuitenkin puuttunut mahdollisesti hänen elämäänsä pelkojesi tai antipatioittesi pohjalta? Jos ei kuolemaa ole niin miksi pelkäät sitä? Miksi et antanut lapsen siirtyä täältä pois? Aiotko pitää hänet ikuisesti elossa vai miten tuo kohta on ymmärrettävä? Aiotko pitää lupauksesi että teet elämästä hänelle paratiisin?

Nämä kysymykset on tehty kaikella kunnioituksella ja oikaista saa jos olen käsittänyt jotain väärin.

Nämä kysymykset kumpuavat omasta kiinnostuksestani koska itse olen kokenut että juuri tuolta pohjalta ei saisi asioita hoitaa...vaan että kaikki todellakin annetaan Jumalan käsiin, myös täältä siirtymiset, ja että kunkin omaa tahtoa on kunnioitettava olivatpa ne henkilön projektiota tai ei ja minunkin näkemykseni ja toimintamallini nousevat Korkeimman opetuksista, ja perusuvat tietoon että kaikki on Jumalan kädessä eikä mitään pelättävää ole kuten ei kuolemaakaan.

Minusta on kiinnostavaa sekin miten moneen uskoon ja erilaiseen tapaan ajatella ja toimia johtaakaan se opetus mitä sanomme saavamme. Onko Opetus siis samasta lähteestä ja me eriytyämme sen omien tulkintojemme ja käsityskykymme mukaisiksi tai opetus annetaan vain kunkin omasta tilasta ja tilanteesta käsin. Vai onko todella niin, että toisen oppi on auttamatta väärä ja muut on pelastettava siltä?

Viestiketjun status:
Viestiketju on suljettu.
Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi