Hae Anna.fi-sivustolta

Astraalitasolle

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä Awa*, 15.11.2010.

Viestiketjun status:
Viestiketju on suljettu.
  1. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 916

:D :D :D Bravo!!!! Kättentaputusta, yhdn kaikkeen mitä tuossa sanot!!!! :D :D

2. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 916
    Sulle on käyny niin ettet nää taakse naamion, tosin se on niinpäin että naamion takana on narri ja sä pidät sitä jonain muuna...

3. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 916
    Ai voit nielaista sujuvasti erilaisia näkökantoja....??? No sorry ei näy kyllä sun tekstistäs...Miten on esmes niitten näkökanta jotka kokee Awan sanomiset loukkaavina? Ai niin juu, erilaisia näkökantoja ylösnousemuksesta...Muista asioista et niin sitte erilaisia näkökantoja suvaittekkaan..

Et voi heittää ensimmäistä kiveä...Näyt kovastikkin voivan niitä kohtaan jotka arvostelee Awaa...

Tämä loputon sepustus oli vastaus siihen vastustamiseen jota paheksuit. Itse vastustat tätä maailmaa, se on harhaa, vastustat myös niitä joilla kriittinen näkemys Awasta...Saatko sä vain vastustaa, muut ei?

Tämä vielä loputtomampi ja pitkä ku nälkävuosi sepustus on SAARNAAMISTA, sä saarnaat kun sä olet ainoa joka on oikeassa ja tiedät mikä on oikein. Tätä en enää jaksanu kokonaan lukea, tähän asti oon lukenu kaiken. En jaksanu siksikään, kun susta paljastui se tosiasia että olet awan kädestä syövä awan haaremiin kuuluva. Todella kun awa vähän lirkuttaa niin Kameleontti on myyty ja awan orja. Awaa kritisoivat tullaa tikari ojossa laittamaan ruotuun.

Ja hitto tää ihminen puhuu harhasta ja opettaa toisille mikä on harhaa.

4. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 916
    Mä luin ja mun käsitys on sama kuin tuon jota lainasit.

5. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 916
    Tuo on sun käsitykses, älä puhu niinkuin se olisi Perimmäinen Totuus.

6. Veskarille Vierailija

Kameleontti on muuten Josefiina alias Kissantassu alias Lumisade.

7. Vierailija

Vesimies -70 kirjoittaa aika laajasti!

8. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
  9. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Viime yönä vierailin taas astraalitasolla, jossa tapasin rakkaan toimittajaystäväni Tiinan, joka kuoli useita vuosia sitten, 34-vuotiaana. Unessani hän kertoi, että on hyvä, että sanomalehtien sunnuntaisten juttujen taso on huomattavasti parantunut. Iloinen tästä muutoksesta hän oli.

Hän inspiroi elämänsä aikana minua paljon, todella paljon. Kirjoitti jopa jutun minun silloisesta tehtävästäni lehteensä voittaen sillä kaupunkilehtien kirjoituksissa palkinnonkin.

Tiina murtui, kun hänen avomiehensä kohteli häntä monella tavalla pahoin, jopa mahoksi lehmäksi häntä nimitteli, vaikka kauniin tyttären oli avomiehelleen synnyttänyt.

Tiinan muistolle omistan nyt tämän:

YouTube - Inspiration..

Kiitos rakas ystäväni Tiina, että unessani sain sinut taas tavata - valossa, ilossa ja rakkaudessa!

<3<3<3

Jatkan vielä... Tiinan avomiehellä oli suuri maatila... peltoa, metsää ja noin 50 lypsävää nautaa. Tiinan kuoleman jälkeen hän alkoholisoitui, eikä pystynyt tilaansa, karjaansa eikä tytärtään enää juomiseltaan hoitamaan. "Eläinsuojelurikkomuksensa" takia hän menetti karjansa. Lapsensa oli jonkin aikaa hoidossa Tiinan avomiehen äidillä, siihen asti kunnes hän kuoli. Nykyisestä tilanteesta en tiedä.

Last edited: 19.12.2010
  10. kameleontti -60 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    No miksi ihmeessä tuollaista pitäisi valita ? Siksihän Jumalan valitsen ja luovun muusta, että noita järjettömiä pelon sekaisia ajatuksia ei tarvitse enää päässään murehtia. Jos kuitenkin olisin joutunut tuonne laivalle tekisin seuraavasti. Ensin pyytäisi anteeksi itseltäni, että olen moisen tilanteen luonut ja pyytäisin mielessäni anteeksi toisiltakin, että he joutuivat sinne mukaan kanssani. Antaisin ajatuksen Pyhälle Hengelle ja kertoisin, että haluan ottaa vastaan anteeksiannon ja pyytäisin häntä tekemään ajatukseni tekemättömäksi. Sen jälkeen vain odottaisin. Ketään ei heitetä yli laidan eli kaikki hukkuvat tai ei kukaan. Luultavasti heti anteeksiannon tehtyäni ymmärtäisin tilanteen, miksi jouduin siihen. Luultavasti saisin myös tiedon siitä, onko tämä opetuksena jollekin toiselle esimerkiksi just puhumani kuolemanpelon voittamiseksi. Odottaisin pelastusvenettä tai helikopteria ja sanoisin "tapahtukoot Sinun tahtosi". Jumala ei luonut kuolemaa eikä halua meidän siitä kärsivän tai itsellemme moisia kokemuksia valitsevan. Pelko eli ego käyttää kuolemaa työkalunaan. Pelastus tulisi varmasti.

JEESUS JA MYRSKYT by David Wilkerson | World Challenge
    Saarnattua »Minä olen läsnäoleminen sinua varten. Älä pelkää!»

Ymmärsin nyt, mitä tarkoitti tuo oman kuoleman kokemukseni. Valo oli jo tulossa minuun. Minä sain kuitenkin kamalat kuolemanpelot. Luotin kuitenkin Jumalaan ja "selvisin". Nyt myöhemmin nuo pelot annettiin uudestaan. En ollut ymmärtänyt vielä kaikkea.

Useimmat uskovat, että Jumaluus ei voi olla täällä kehossamme. Useimmat uskovat, että ylösnousemus tarkoittaa aina kuolemista ja kehosta luopumista. Koska uskomme ihmisyyden ja kehomme olevan muuttumaton, emme voi uskoa, että voisimme kehossa muuttua "rajattomaksi". Koska noin uskomme, on pakko kuolla saadakseen liittyä Jumalaan. Mutta tuo on vain uskomus. Kehon tarkoituksen ja maailman tarkoituksen muuttaminen tarkoittaa sitä, että muutan kehoni Jumalalliseksi työkaluksi. Tähän saakka olen samaistunut egoon luullen, että se olen minä. Keho on ollut egon käytössä. Kun Valo minua lähestyi ego tiesi kuolevansa ja antoi minulle tunteen, että minä kuolen. Siksi homma keskeytettiin. Nyt tiedän, että voin sanoa egolle, että höpön löpön, lähdes kävelemään, olet ihan hengetön Jumalan edessä. Nyt lähden uudestaan tuohon prosessiin, jossa ego voi nakata pelkoja eteeni, mutta joihin en lähde enää mukaan. Kun Jumala tulee, egon on kuoltava. Jos kuvittelen olevani keho, joka on egon työkalu, minun on kuoltava päästäkseni Jumalan luo. Mutta kun tiedän olevani Jumalan poika, ego on ainut joka kuolee, koska olen kääntänyt kehoni Jumalan työkaluksi ja se ei ole enää yhtä egon kanssa.

Tänää sain 500€ taivaasta. Toimin kuten Sai Baba neuvoi "ala tekemään ja rahat kyllä löytyvät". Sanoin aamulla, että rakastan joululahjojen laittamista ja lähden ostamaan pienimmille tuhlaten kuten ennenkin. Rahaa minulla ei nyt ole. Sanoin käyväni R-kioskin kautta ja laitan loton tai ostan ässä-arvan. Lahjat kuitenkin laitan, sillä se on yksi rakastamistani touhuista. Laitan vaikka kuun ja tähdet pakettiin ja annan pikkuisille. Joulupukki on lapsille kuin Jumala minulle ja jokainen lapsi tarvitsee vuodessa ainakin yhden päivän, jolloin unelmia toteutuu. En kerennyt vielä lähteä matkaan, kun sain puhelinsoiton "tarvitsetko rahaa". Yksi kaveri oli velkaa. Rahaa oli tullut jo aiemmin tilille ja luulin hänen maksaneen. Ei ollut. Mikä ihme oli tuo aikaisemmin saapunut raha ? Sain siis lahjoja ostettua. Ihan kuin kerran aiemmin oli iso läjä firman laskuja rästissä. Pankista tuli minulle yhteydenottopyyntö. Kauhistelin, mitähän niilläkin on asiaa ? Asia oli sellainen, että lainatililleni olin siirtänyt ylimääräistä rahaa 1000€ eli haluanko ne käyttötilille vai lyhennetäänkö lainaa ? Tä, mistä minulla koskaan olisi tuollaisia rahoja vahingossa toiselle tilille siirrettäväksi. Raha "tipahti" silloinkin taivaasta ja sain laskut maksettua...että silleen :).

11. herranjestas Vierailija

No nythän tämä Tiina, sen eks ja tytär arvostaa sinua ylitse kaiken kun heidän koko elämänhistorian ja luurangot kaapista levitit julkisesti nettiin.

12. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Eräästä pienen lapsen, hänen äitinsä ja isänsä elämänkohtalosta vain kertoa halusin... muistutuksena siitä, että miten voimme toisillemme pahaa tehdä, sanoin ja teoin. Kaikista tekemisistämme vastuuseen tavallamme aina joudumme, siksi kerroin.

13. jjjjjjjjhhhh Vierailija

No ehkä se lapsi lopulta pääsi perheeseen, jossa senkin tarpeet nähtiin. Äiti hylkäsi tekemällä itsemurhan? ja isä juomalla...on sulla kavereita.

14. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Mitä sinä herranjestas ajattelet isästä, joka puolivuotiaan tyttärensä raiskasi? Mitä ajattelet isästä, joka rikkoi nelivuotiaan tyttärensä kohdun? Tämä nyt noin kymmenvuotinen tyttö on mielisairaalassa.

15. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Äitinsä kohdunkaulan syöpään kuoli.

16. niimpäniin Vierailija

Keitäs nämä tyypit sitten ovat, joitain sun tuttuja? Nii-in, mitähän noista tulisi ajatella??

17. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Vain Tiina ystäväni on/oli tuttu minulle. Eräs mielenterveyshoitajaopiskelija/harjoittelija sairaalan psykiatriselta osaltolta kertoi minulle isien raiskauksista.

18. herranjestas Vierailija

Mitä tästä pitäisi ajatella? Minäkö olen vastuussa tuollaisista asioista? Kuule en ole. Maailmassa tapahtuu paljon pahaa, mutta sen verran pitäisi osata sulkea suunsa ettei kerro ystäviensä asioita julkisesti netissä. Aina joku tunnistaa jonkun, ja sinullahan on se laaja ystäväpiiri joille olet kertonut tästä palstasta avoimesti. Etkö tosiaan usko että joku yhdistää A.n sekä B.n ja vetää niistä johtopäätöksen C.n? Jotain sensuuria kiitos.

19. ]]]]]]]]]]]]] Vierailija

Kerros vielä vähän lisää. Ei ihan vielä tiedetä kuka oli.

20. Mistä Vierailija

Avasin otsikon perusteella tämän ketjun, ja luin viimeisimmät viestit. Kauheaa!

Awa* ja kumppanit jatkakoon keskustelua keskenään! Ketju on pilalla.

21. no siinä sitten Vierailija

vaitiolovelvollisuus ja ammattietiikka kohtasi toisensa.

22. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Olen kertonut jo tarpeeksi - muistukkaakseni täällä heitä, jotka toisia kirjoittajia täällä panettelevat monien sydämiä särkien - ja vielä huvikseen sitä tekevät.;(

23. ))))))) Vierailija

:))))))))

24. Olin tulossa ihan samaa kirjoittamaan. On muuten todella helppoa guuglata noiden tietojen kanssa henkilöllisyydet esiin. Awa taas vauhdissa :)

25. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Kohtasivat kyllä... pienten tyttäriensä raiskaajien nimistä ei minulle kerrottu.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Viestiketjun status:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri