Hae Anna.fi-sivustolta

Astraalitasolle

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä Awa*, 15.11.2010.

Viestiketjun status:
Viestiketju on suljettu.
  1. isoveli valvoo Vierailija

vaikka kuinka hauskaa ois kiustata! Nyt mars mars ketjun alkuperäiseen aiheeseen!

2. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Sielut ovat aina valosta, egojen himot pahasta.

3. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
  4. Ihan Vierailija

Viestisi osoittaa, ettet tietä mitään nykytiedosta! Viestisi on tyhjää täynnä karmoineen ja muineen.

Toistan edelleen, että miksi levität tämän tyyppistä tietoa tänne yleiselle palstalle! Miksei sinun tekstejäsi bannata, vaikka olet aiheuttanut sen, että muiden bannataan!

Käänny poliisin, sosiaaliviranomaisten puoleen, jos halua oikaisua asioihin? Mitä hyötyä on kirjoittaa lasten raiskauksista tänne ns. henkiselle palstalle?

5. höpöhöpö Vierailija

Kuten sitten varmaan tiedät, sielu on valosta. Ego puolestaan, jos ei tiedä hyviä että pahoja puoliaan, on ego voitolla. Egosta voi tehdä itselleen työkalun mutta koskaan ego ei ole vihollinen. Riivaustarinat on asia erikseen enkä edes jaksa ruveta niistä puimaan tällä hetkellä.
    Mutta hyvä että opit tästä keskustelusta jotain.

6. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Haluan muistuttaa vielä, että astraalitaso ei ole sama kuin astraalikeho.
    Tästä keskusteluketjusta en ole oppinut mitään uutta.

Kannattaiskohan katsoa tv2:lta tänään tämä:

Dark Floors K15
    Lauantai 18.12.2010 klo 22:05-23:30 (1h 25min)
    Lordi-yhtyeen hirviöhahmoilla höystetty kauhuelokuva. Tarina autistisesta tytöstä, joka taistelee pimeyden voimia vastaan. O: Pete Riski. Tuotanto: Solar Films. K15.

???

7. höpöhöpö Vierailija

Joo, no ehkä olin turhan optimistinen. My bad.

8. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Oppimassahan me täällä maaplaneetalla olemme, mutta tämä ketju ei minulle mitään uutta ole antanut.

Vapaus joskus koittakoon:

YouTube - 10-10-10 Stargate 'Now We Are Free'

Kaikkea hyvää sinulle höpöhöpö! :)))

9. höpöhöpö Vierailija

Palataan asiaan toiste kun olet valmis :)))

10. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Enhän minä suinkaan valmis vielä pitkään aikaan ole.:)

11. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Katsomisen arvoinen voisi olla tämäkin:

Naurun tasavalta

(noin parin tunnin kuluttua)

Sunnuntai 19.12.2010 klo 00:20-01:21 (1h 1min)
    Osa 4. Uskonto ja kuolema. Neljännessä jaksossa kysytään, miten suomalaisilta käy musta huumori ja satiiri. Mukana Jaakko Heinimäki, Neil Hardwick, Markku Paretskoi ja Timo Eränkö.

Voi olla, että astraalitasolla tuohon aikaan jo olen.:)))

12. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 907
    No ei ole, ei kai se ittensä kanssa keskustelisi eikä Josefiina ole noin..no...yhden asian ihminen...

13. ihanko totta? Vierailija

usko nyt vain ;)))

14. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 907
    Tuo oli poliitikon vastaus. Ei suora. Kiertelyä ja kaartelua ja omien juttujen keksimistä lisäksi siihen tilanteeseen. No empä ylläty, koska et olisi voinut vastata niinkuin saarnaat eli kenet tahansa vaikka sun lapsesi olisi voitu heittää ylilaidan koska opetuksesi mukaan kaikki ovat yhtä rakkaita mitään erityisrakkautta ei saa olla. Noin et olisi voinut vastata koska se tekisi susta hirviön. Sitten et voinut vastata niikuin oikeasti tekisit eli suojelisit lastasi ja määräisit jonkun toisen heitettäväksi koska se on vastois saarnojas. Sen sijaan keksit nuo omat sääntösi siihen koko juttuun.

Sä saarnaat asioista teoriassa etkä viitti miettiä mitä ne käytännössä tarkoittaa. Tuo sun sanomisesi että kaikki ovat yhtä rakkaita tarkoittaa sitä että et laittaisi tosiaankaan lastasi uppo-oudon edelle jossain tuollaisessa tilanteessa. Sulle pedofiiliikin olisi yhtä rakas kuin sun lapsi. Sun lapsi ei menisi pedofiilin edelle. Sitä tuo sun saarnaamisesi että kaikki on yhtä rakkaita tarkoittaa. Mut et sä sitä käytännössä toteuttaisi, joten älä viitti saarnatakkaan.

15. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 907
    Toivottavasti se Tiina oli edes keksitty nimi jottei se oikea.

16. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 907
    Mitä se juttu kuuluu tähän ketjuun? Siksi toiseksi kyllähän sun pitäisi tietää mitä täysjärkiset ihmiset ajattelee tuommoisesta kysymättäkin. Vai meinasitko jottei se jolta kysyit ole ihan täysjärkinen? Tekis viä mielen kysyy yks juttu mutten viitti.

17. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 907
    No älä muuta sano, ei tuollaisia saa levitellä. Mäkään en saa levitellä asiakkaitteni asioita vaikkei ne oo tuon kaliiberin juttuja. Onko tuo Awan ystävä kuullukkaan semmosesta kuin vaitiolovelvollisuus?

18. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 907
    Vielä karmeempaa, keroo oudolle ihmiselle vaitiolovelvollisuusen alaisia juttuja.

19. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 907
    Mä en usko ensinnäkään sen takia kun Josefiina ja Kameleontti keskusteli pitkät pätkät keskenään, pitäis olla aika skitsofreenikko jos niin tekisi enkä kyllä muutenkaan usko.

20. ihanko totta? Vierailija

Kyllähän sinäkin tässä ketjussa monilla nikeillä parjasit Awaa ja keskustelit itsesi kanssa. Ettei se ihan uutta ole.

21. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 907
    Tässä ketjussa olen esiintynyt tällä nikillä, todista toisin jos voit. Se kuulu todistutaakka on sulla. Sä taidat olla se joka mun perässä juoksee pitkin ketjuja eri nikeillä. Siksi uskot toisistakin semmoista. Jotkut sanoo että olet Healer. En haluisi uskoa sitä, koska se todistaisi että Helaer on feikki. Henkinen ihminen ei tuommoista harrastaisi. Sen lisäksi se myös todistaisi että Healer pelkää mua kun ei uskalla omalla nikillä kirjoittaa. En usko että olet Healer

Ole kuka lystäät, mutta aina kun tunnistan sut en sulle vastaa. Joskus voin vahingossa niinkuin nytkin kun vaikutit normaalillta. Onhan se toisaalta hyvä että kulutat negatiivisyyttäs netissä etkä kiusaa livessä läheisiäs.

Huvittavaa on vielä se että olen omalla nikillä tässä ketjussa sanonu aika vahvasti ja jonku mielestä sitten olis vielä jotain syytä sanoa puskanikillä. :D

22. ihanko totta? Vierailija

Pidä minua kenenä lystäät, en ole Healer. Mutta sinun tekstit on tunnistettavissa ja jos Awa on täällä hihhuloinut vaikka minä jeesustelijana, niin sinun tekstit on ihan samaa soopaa.
    Voisit jättää Awankin rauhaan, vaikka se onkin millainen ylipapitar mielestäsi.

23. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 907
    Tähän vastaan vielä että pidä säkin mua ihan minä luulet, jos olet niin vainoharhainen että näet mut jokaisessa joka awalle sanoo poikkipuoloisen sanan niin omapa on ongelmas, sillä ongelma sulla silloin on.

Mähän sanoinkin etten usko että olet Healer, ne on muut jotka on sitä vaöittäneet. Pieni vinkki, tsekkaappa seuraavan kerran piruuttas kun joku Awaa kritisoi että onko mulla vihree pallo avatarissa, se merkkaa, että oon kirjautunu enkä voi Awaa puskanikillä häiriköidä. Tosin en mäkään aina kirjautuneena oo, esmes yöllä tai kun oon pois koneelta. Klikkaat siis mun avatarta.

24. ihanko totta? Vierailija

Mulla on ongelmia ihan tarpeeksi omasta takaa mutta en minä tyhmä ole.
    Olet täällä puhunut paljon kiusaamisesta, mutta mitäköhän itse teet? Sunkaan käytös niin aikuismaista taida olla. Awa taitaa sulle olla ongelma, koeta kasvaa sen ylitse. Yksi nikki täällä muitten muassa ei voi niin paljoa häiritä ketään.

Ja se sinun vihreä pallosi ei sitten sano yhtään mitään puskanikkeilyyn.

25. Afrodite Vierailija

Sun kannattais elää todellista elämää eikä noita kaikenmaailman kirjojen opetuksia. Jos sun lapsesi tulee kotiin koulusta ja itkee että häntä on kiusattu, tönitty ojaan ja revitty hänen kirjansa ja ties mitä ja hän sanoo kiusaajiaan ilkeiksi, tyhmiksi, niin vastaakkos hänelle että itse olet ilkeä ja tyhmä, itse olet sitä mitä muista sanot?

Lasted edited by : 20.12.2010

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Viestiketjun status:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri